Dat is een challenge die is uitgekomen als DLC. Er zijn 20 badges verstopt in L.A. en deze kun jij dan gaan zoeken (collectibles). Als je ze allemaal hebt, zit er uiteraard weer een beloning aan
Hidden around L.A. Noire's beautiful recreation of 1947 Los Angeles are 20 police badges to find and collect. Find all 20 of these badges to unlock the dapper Button Man Detective suit which provides extra ammo for all weapons. Each badge also provides 5 additional XP which will help further unlock Intuition Points - special credits that can be used to give Phelps a key investigative insight when he needs it most.
Ik wil het volgende nog wel heel erg graag weten:
Ik heb nu een lijst met acht savegames van L.A. Noire. Zelf heb ik namelijk erg veel replay's gespeeld.
Nu heb ik al gelezen dat het niet mogelijk is deze in-game te verwijderen. Via memory gaat dat op zich prima, neem ik aan?
Ik vraag me alleen af of dit niet 'gevaarlijk' is en of dit problemen geeft wanneer je op 'Resume' klikt en je weer verder wil met de zaken die je nog niet hebt gespeeld?
Laatst bewerkt: 18 jul 2011