[XOne] L.A. Noire [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Van elke Street Crime krijg je een oproep om er naartoe te rijden, beantwoord je deze met (A) dan wordt het poppetje op de map wit. Maar negeer je de oproep dan blijft deze rood.

Je bent tot niets verplicht, dus als je geen zin in een Street Crime hebt negeer je de oproep gewoon. Maar je moet dan zoals je zelf al zegt inderdaad niet in de buurt (~50-100m) van de Street Crime rijden anders activeer je hem automatisch.

En over dat rennen: vind dat ook maar een raar iets, soms kun je alleen maar een beetje joggen en daarna sprint hij ineens weer volop. :9

2. NL Legend Paul

NL Legend Paul Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels alle achievements unlocked 1400(G) Reefer Madness erg makkelijk. Komen er nog meer add-ons?

3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Helaas niet. Reefer Madness was erg makkelijk inderdaad.

4. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt:thumbs:
    En nu ik toch bezig ben, heb ik eigenlijk nog een vraagje:+
    Hoeveel 'rare vehicles' zijn er eigenlijk in het spel? Er staan steeds een paar vraagtekens op de map, maar er komen er steeds weer bij. Komt er pas een vraagteken te staan, wanneer je in de buurt bent (geweest)?

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond die street crimes toch wel irritant, bijv. die met die pervert met zijn camera heb ik 3x opnieuw 'moeten' spelen ook al had hij er na auto saved.

Ik wist gewoon niet meer welke ik nog wel en niet moest doen desondanks de kleur die hij aangaf.

6. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Meer cases zijn er helaas niet meer, volgens mij was er gezegd dat ze hierna niets meer gingen maken. Van mij hadden ze er elke 2 weken wel een mogen maken.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    GZ, kan mezelf alleen er niet toe bewegen aan die Arson cases te beginnen. Het duurt een beetje te lang nu imo. Beetje veel van hetzelfde hier en daar. Mis gewoon een stukje diversiteit.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Er zijn 95 voertuigen in totaal, hoeveel er daar 'rare' van zijn weet ik zo even niet.
    En volgens mij unlock je die rare vehicles gewoon automatisch, maar dat weet ik ook niet precies omdat ik ze toch niet allemaal ga halen. :9

Hier wel een vehicle location guide waar voor elke auto een filmpje is gemaakt met locatie etc. Aanrader dus!
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=311616

9. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens rockstar gaan ze toch nog meer casas maken. Net gelezen op internet. Hoe en wat is nog niet duidelijk.

10. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt geweldig zijn:+
    Hopelijk komt er dan ook een 'nieuwe' rockstar pass.

11. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is van 14 juli 2011:

Rockstar Games vertelde vandaag namelijk aan website dat 'L.A. Noire nog niet volledig compleet is' en dat er nog nieuwe downloadbare uitbreiding zullen verschijnen. De 'Reefer Madness' DLC inbegrepen, hebben Rocktstar Games en Team Bondi in totaal vijf nieuwe cases toegevoegd aan L.A. Noire. Alle vijf downloadbare uitbreiding waren gratis, mits je beschikking had over de L.A. Noire Rockstar Pass. Deze ging voor een kleine tien euro over de digitale toonbank.

Wat we precies mogen verwachten van de nieuwe DLC voor L.A. Noire is nog niet bekend. Rockstar staat er om bekend haar games graag met waardevolle downloadbare uitbreidingen groter te maken, zoals Episodes from Liberty City voor Grand Theft Auto IV en de Undead Nightmare DLC voor Red Dead Redemption. Ook die laatste game zal nog nieuwe DLC krijgen als we Rockstar mogen geloven. Hoe, wat en wanneer, daar moeten we nog even op wachten

12. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, wel heel chill dat er dus nog wat komt:+
    Misschien iemand die me hier mee kan helpen?

Als ik op 'Resume' druk, krijg ik een lijst van acht zaken. Dit komt omdat al de 'Replay-zaken' er ook tussen staan? Kun je deze gewoon verwijderen via je Dashboard en dan memory? Of zijn hier andere manieren voor?

13. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt die "Badge Pursuit" in?

14. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een challenge die is uitgekomen als DLC. Er zijn 20 badges verstopt in L.A. en deze kun jij dan gaan zoeken (collectibles). Als je ze allemaal hebt, zit er uiteraard weer een beloning aan:+

Hidden around L.A. Noire's beautiful recreation of 1947 Los Angeles are 20 police badges to find and collect. Find all 20 of these badges to unlock the dapper Button Man Detective suit which provides extra ammo for all weapons. Each badge also provides 5 additional XP which will help further unlock Intuition Points - special credits that can be used to give Phelps a key investigative insight when he needs it most.

Ik wil het volgende nog wel heel erg graag weten:

Ik heb nu een lijst met acht savegames van L.A. Noire. Zelf heb ik namelijk erg veel replay's gespeeld.
    Nu heb ik al gelezen dat het niet mogelijk is deze in-game te verwijderen. Via memory gaat dat op zich prima, neem ik aan?
    Ik vraag me alleen af of dit niet 'gevaarlijk' is en of dit problemen geeft wanneer je op 'Resume' klikt en je weer verder wil met de zaken die je nog niet hebt gespeeld?

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  15. Guardian1980

Guardian1980 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de verhaallijn inmiddels uitgespeeld, ben nu bezig met de 100%. Moet enkel nog een paar film reels en een heleboel auto's. DLC's heb ik niet aangeschaft, ik heb het idee dat die niet heel veel toevoegen.
    Er zijn 15 'rare vehicles' in het spel. In het begin zijn er 5 met een "?" aangeduid. Tijdens het spel, bij het behalen van een bepaalde rang (ik weet niet meer precies welke) komen er 2 keer 5 vraagtekens bij.

16. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle rare vehicles al gevonden.

Ik wil het volgende nog wel heel erg graag weten:

Ik heb nu een lijst met acht savegames van L.A. Noire. Zelf heb ik namelijk erg veel replay's gespeeld.
    Nu heb ik al gelezen dat het niet mogelijk is deze in-game te verwijderen. Via memory gaat dat op zich prima, neem ik aan?
    Ik vraag me alleen af of dit niet 'gevaarlijk' is en of dit problemen geeft wanneer je op 'Resume' klikt en je weer verder wil met de zaken die je nog niet hebt gespeeld?

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Anders save je toch over de Replay cases heen? Dan is er geen probleem.
    Volgens mij ga je bij Resume verder met de laatste die je hebt gespeeld.

Had je hem nog niet uitgespeeld?

18. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb hem nog niet uitgespeeld.
    Maar als ik nou nog een Replay wil spelen, dan save ik gewoon over één van die Replay savegames heen? Maar het verwijderen via memory moet toch ook kunnen? Dan moet ik er gewoon voor zorgen dat ik niet de savegame verwijder waar ik mee bezig ben. Dus eigenlijk de enige waar geen 'Replay' achterstaat.

19. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit zo leest dan hadden in LA noire dus toch nog 11 zaken in 2 departementen erbij gekomen, als ze het spel dus op 2 blue ray discs konden uitbrengen. Dan zal het voor de xbox wel 5 schijven geweest zijn van een gewone dvd. En het leek me wel wat dat ze een systeem erin zouden zetten dat je gestraft word als je een zaak verknald hebt. En dat je je eerst weer moet gaan bewijzen. Dat is meer realiteit.

Dit zeiden ze er zelf over.
    Niet alle plannen hebben de uiteindelijke versie van L.A. Noire gehaald.

L.A. Noire is, qua opslagruimte, al een grote game, maar als het aan de ontwikkelaars had gelegen was de game nog groter. Helaas, voor hen en waarschijnlijk ook voor ons, paste de game dan niet meer op één blu-ray en dus werden er een aantal dingen geschrapt.

Zo zijn er uiteindelijk elf zaken, opgedeeld in twee departementen, geschrapt en ook een systeem waarbij de speler gestraft werd als hij/zij een zaak verkeerd zou oplossen. Zoals de ontwikkelaar dit zelf omschrijft:

"Je baas gaf je dan een flinke uitbrander en liet je een aantal kruimeldieven opsporen, of iets in die trant, voor je weer een nieuwe zaak kreeg aangeboden."

20. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    En dan hebben ze dus nog zaken over die toch nog uitgebracht kunnen worden. Of zouden deze nooit gemaakt zijn omdat het toch nooit ging passen.

Deel Deze Pagina