[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Vraagje; laadt de controller ook op als 'ie gekoppeld is aan een PS3 die uit / op standby staat?

En films streamen met PS3 Media Server gaat nogal schokkerig, enig idee hoe ik dat kan verhelpen? :)

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    1. Nee

2. Wat probeer je te streamen? 720p of 1080p?
    - draadloos of bedraad?
    - heb je veel downloads aanstaan tijdens het streamen?
    - heb je de buffer vergroot in Ps3 meia server?
    - wat zijn de specs van je computer?

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    - Beide
    - Draadloos (anders heet het toch geen streamen meer? :+)
    - Nee
    - Zou ik niet weten, hoe check ik dat / verander ik dat? :9

Tnx voor de hulp iig :)

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het ligt toch echt wel (denk ik) aan het feit dat het draadloos is. Bij mij werkt draadloos (computer - router - ps:cool: wel met 720p content, maar 1080p daar heeft hij moeite mee.

Probeer het bedraad eens op te lossen en anders hou je maar vast aan 720p materiaal.

Streamen kan zowel draadloos als bedraad ;-)

Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    PS3 System Software Update (v3.70)

Hi everyone! As we are continuously working toward providing the best gaming and entertainment experience on PlayStation 3, I wanted to give you all a heads up on the following new features and changes coming with the next system software update (v.3.70).

To make things easier for PlayStation Plus subscribers, we’ve added the option to automate two existing features. The [Automatic Download] feature will now be called [Automatic Update] as a result of these new options.
    • A new auto upload function for online save data back-up will be added to make it easier to back-up your game save data. Under (Game), select the game for which you want to automatically upload saved data, and then press the Triangle button.
    • Also, Trophies will now sync automatically at the timing of Auto Download.
    A new recommendation function will be added that enables you to share your recommendations for PlayStation Store items, such as games and videos, with PlayStation Network friends. You will be able to send messages with a store link from the product pages within the PlayStation Store.
    Due to the increase in video applications being offered on PS3, we are adding a new category on the XMB called TV/Video Services. This category will include video applications such as Netflix, Hulu PLUS, and VUDU.
    • You’ll be able to find and download all of the video applications available on PS3 directly from this new XMB category.
    • A folder labeled “My Channels” within this category will allow you to easily access your downloaded applications.
    • Any videos downloaded from the PlayStation store will continue to be placed in the existing Video category on the XMB
    Two updates for all of you enjoying Blu-ray 3D movies on PS3:
    • 3D support will now be available when accessing Java-based special features on Blu-Ray
    • DTS-HD MA, DTS-HD HR decoding/bit stream output (or lossless audio) will be supported while playing Blu-ray 3D movies.
    • 3D digital photos in MPO format can now be viewed in 3D on the XMB and in the Photo Gallery app.
    The 3.70 update will be available soon; additional details will be available after the firmware goes live here. Separately, there will also be a minor PSP system software update (v. 6.60) launching soon.

automatisch syncen van trophies PS+ only :emo:
    Ach, zoveel trophies haal ik niet, maar toch...

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Netflix, Hulu en VUDU zal zeker amerika-only zijn! Wel beter van de hd decoding!

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag een mailtje gehad van Sony:
    Best netjes, maar om eerlijk te zijn... wat zijn we er mee? :p

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    had die gister ook gehad; 1 jaar gratis.

En daarna?

Wat een rare manier om je netwerk te beveiligen....dit gedeelte zouden wij helemaal niet moeten zien. Ze moeten gewoon zorgen dat het beveiligt is. Punt.

Bovendien; de hackertjes weten nu meteen bij wie ze moeten zijn!

9. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om mijn saves mee te nemen zodat ik op iemands anders PS3 m'n spel verder kan spelen?

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gesavede game kan je naar een usb-stick kopiëren.
    Selecteer het bestand en druk van op driehoek.

Weet alleen niet of de gesavede bestanden ook werken onder een andere account.

11. Ninja Wanda

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus gewoon zelfde als bij Xbox. Bedankt, heb m'n PS3 nu pas 2 weken dus ben er nog niet helemaal in thuis.

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
  13. Ninja Wanda

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het uit als de PS3 niet op de 'nopjes' ligt die in iedere hoek zitten? Mijn kastje is te dun dus de PS3 steekt uit aan de achter en voorkant. Kan dat gewoon, of zijn die dingen ervoor om trillingen ofzo tegen te houden en is het geen goed idee om hem daar niet op te zetten?

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als er geen ventilatie gaten aan de onderkant zitten dan maakt het niet uit.
    Het houten kastje kan wel gaan werken als klankkast ;)

Je zou ook een dunne triplex plaatje onder PS3 kunnen leggen.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Sinds wanneer sluit je Playstation Plus voor onbepaalde tijd af ??

Krijg net een mailtje van Sony dat mijn eenjarige abonnement is beëindigd ?
    Ze konden de rekening niet debiteren omdat mijn portemonnee niet voldoende tegoed had.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    huh? Dan zal ik dat mailtje ook wel gaan krijgen, heb volgens mij nog maar een paar euro op mn ps3 tegoed staan

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Mail van Sony.

Beste Henry Kamp,

U ontvangt dit e-mailbericht om u op de hoogte te brengen van het feit dat uw abonnement op PlayStation(R)Plus: eenjarig abonnement (Subscription) is beëindigd omdat wij uw rekening niet konden debiteren.

Huidige bedrag in portemonnee: €1,05

[Redenen waarom de betaling is mislukt]
    Uw abonnement is om één van de onderstaande redenen beëindigd.
    - Uw portemonnee* bevat onvoldoende tegoed.
    - Er is geen creditcard voor gebruik in combinatie met uw account* geregistreerd.
    - De creditcard die voor gebruik met deze account* is geregistreerd, is mogelijk niet geldig.

Morgen toch maar even de algemene voorwaarden doorlezen.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    8)
    Das voor mij ook nieuw(s).

De mijne loopt ook binnenkort af (kreeg vorige maand ofzo al een herrinering dat het einde nabij is)....was toch echt niet van plan om te verlengen.

Doe er te weinig mee.

Gelukkig heb ik na dat gedoe met die hack mijn CC gegevens verwijderd van mijn PS3....blijkbaar maar goed ook.

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Tweakers

Leuk! :) Al vind ik het wel vreemd dat Sony C# gebruikt voor de Android apps. En krijg de indruk dat Sony zo de homebrew met open armen ontvangt. Opzich niet slecht als ze voldoende toegang tot het systeem, wordt het misschien niet zo snel gehacked.

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: PSU

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina