[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Wat is er mis met die gozer dan?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Denk teveel een ego / o o cherso uiterlijk. :cool:

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    In principe niets...maar dat is het um nou net.
    Hij heeft niets iets dat je denk van, cool die heeft wel iets tofs waardoor hij interessant wordt.
    ELK speelbaar ME karakter heeft wel iets wat hem of haar een beetje interessant maakt; deze gast heeft niks.

Althans, nog niet. Wie weet is zijn achtergrond wel interessant, waardoor meningen gaan veranderen!

Maareh...is dit niet al zijn 3de (!!!!) makeover??!?!?!

Eerst was het een bijna male Sheppard clone, toen de cyborg look, nu dit??

4. Seh

Seh Guest

Alsof Miranda op het eerste gezicht bijzonder lijkt, of Ashley/Kaidan... Misschien is hij wel iemand van het menselijk ras uit een ander universum, wat hem dan gelijk weer interessanter maakt. Te voorbarig allemaal deze conclusies. :)

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    8) ja duh! Haar kontje!!:9

Dat zeg ik dus; misschien dat zijn achtergrond hem interessant maakt.

Maar that said; Ashley en Kaidan (ja, zelfs Kaidan) waren met alleen een plaatje alleen zeker interessanter dan deze knakker.

Hij is inderdaad teveel Jersey Shore.

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ahh, dus als hij net zo'n kontje had als Miranda zou hij wel in het ME-universum passen? Ik zie de scene met "Investigate" al helemaal voor me.

Naja, ik vind hem wel cool, maar dat vind ik elke ME character - zelfs Jacob. ;)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, wat heeft iedereen tegen Jacob? Vind dat juist wel een toffe personage. Maar goed, niemand is zo awesome als Garrus. :cool:

Ik heb zelf alleen niks met Zaeed en Kasumi (vooral omdat je niet met ze kan praten), Jack, Samara en in mindere mate toch ook wel Tali. Jack vind ik gewoon een gaar personage, Samara boeit me echt totaal niet en Tali is gewoon niet mijn ding.

8. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    mijn team was altijd met jack en kasumi

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, al jouw mindere zijn juist mijn favorieten. De enige characters waar ik weinig mee heb zijn Ashley, Kaidan en Jacob.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mordin en Thane waren gruwelijk.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wrex man. :mad:

12. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De vierde op Facebook lijkt een beetje op Victoria Beckham, en die laatste op een stoutere versie van Jessie J lol :p Dan toch maar die laatste, ziet er wel badass uit zo. :cool::9

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Eerste lijkt op Wynona Ryder vind ik ook :) Haardracht van die blonde is wel nice voor een ME game. Ik vond het haar van de chicks in ME maar gaar namelijk, deze is nice.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben wel blij dat Bioware de femShep eindelijk wat aandacht geeft.

Heeft echt mijn voorkeur als ik ME speel.

16. Bazjeh

Bazjeh Classy as always

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze allemaal lelijk =(

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou die kont van Miranda lust ik net zo graag als die kont van Ashley en die griet op jouw avatar. :9

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Inderdaad vind ik de vrouwelijke karakters wat te statisch uitzien in ME algemeen, ook de spiermassa ontbreekt als ze een normaal outfit draagt, dat is een beetje jammer dat wat ik in Dragon age 2 toch wel beter vind waardoor je game alter ego een echte vechtster lijkt. Gisteren had ik op het Forum van Bioware nog een mannelijke Shepard gezien die wel veel leek op Billy Idol, dat was wel tof. Maar de vrouwelijke Shepard mag wel wat meer haarstijlen krijgen, en ook is het een nadeel dat het lange haar van Miranda niet dynamisch is en aan haar lichaam vastzit, dat vind ik wel een minpunt aan de game.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat echt los bewegend haar niet echt mogelijk is in ME, hoewel...in Alice kan het schijnbaar ook en volgens een aantal mensen echt een toevoeging ook.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij was het nog steeds onzeker, maar Casey Hudson van Bioware bij GT bevestigd nu toch echt wel dat er geen multiplayer in ME3 zal zitten. Ze hebben ernaar gekeken en over gedacht maar niet echt een manier gevonden om het erin te doen zonder dat het ten koste gaat van de singleplayer.

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/126?ch=1

Good decision i say!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina