[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wekelijkse cap. Heb alle heirlooms al een eeuw ongeveer denk ik ;)
    Gewoon wachten tot de firelands drops niet meer komen of mijn heroic gear echt vervangen gaat worden. Nieuwe gear heeft geen haast.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    je kan toch op alts spelen dan:)

3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt natuurlijk aan de battlegroup waar je zit, maar naar mijn idee wordt er bij de horde veel beter samengewerkt. Wat me ook opvalt is dat er bij de horde veel meer healers rondlopen!

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    @Gforce, kon het niet zijn dat je naar een realm switche die onder populated was? want dan krijg je wel gratis namelijk....

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Offspec van een van de zwakste dps classes, gewoon pro :p
    Binnenkort nog wel eens op m'n hunter, die is sinds gisteren ook 85, en anders tank ik gewoon, gaat het tenminste ook wat sneller.

5x 85 nu, heb grote moeite mijn interesse vast te houden bij alles buiten m'n main. Meestal gear ik ze T11, en dan is het weer genoeg geweest. Alleen mijn paladin blijft interessant vreemd genoeg, blijkt dat Cata toch goed is gewoon voor de class (voor mij iig).

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Daarnaast mis ik gewoon nog genoeg gear. :+

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nice Pim, 5x 85:p heb er nou 3 :D als ik nog een keer overnieuw begin roll ik een rogue:p

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet alleen voor jou. Met mijn Protadin hou ik heel makkelijk aggro, zelfs als de motherfockers van DPSers als eerste pullen. Wat kan men slecht luisteren naar een tank.

Gisteren trouwens wel een paar gozers die me cool vonden. Zaten ze te fokken om een klotehoed item vlak voor Rivendare, wipte we dankzij een dps die teveel pullde. Ik hem ressen later, maar we deden het nog beter zonder hem. Zei hij tegen me dat ik cool was en de rest van de group was het daar nog mee eens ook. :+

Leuk als het goed gaat en dat is ook de reden waarom ik mijn Paladin bewaar, aangezien het een stuk leuker is met een Paladin te tanken dan met welke andere class dan ook. Ja, heb met verscheidene ervaring, maar Pala blijft wel het leukste Pim. :b:

9. Seh

Seh Guest

Op low level kan iedereen aggro houden. :p

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja wat vind je Low level? want rond de level 60 / 70 krijg je meestal DK's als tank die het nog nooit gedaan hebben...

Volgensmij mensen die denken even een DK te levelen en lekker op 55 beginnen en kunnen vervolgens helemaal niks, ik kreeg zelfs op mobs met mijn warlock aggro, echt heel veel rond dat level.

( uiteraard zaten er ook gewoon goede tussen hoor. )

11. Seh

Seh Guest

Ik ben sowieso geen fan van DK's, vraag me niet waarom precies... :p Maar is waar, je komt regelmatig DK's tegen zeker op dat level die er (nog) niets van bakken.

12. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Screenshot or it didnt happen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb dat al eens eerder geplaatst bij een vorige keer. Het gaat gewoon prima, op een paar wannabe PIM's na dan. Sommige gasten denken veel te weten en te kunnen maken, maar dat is echt niet zo.

Ik zie gelukkig het verschil wel.

Nee, op level 48 nog steeds geen problemen. Had even moeite toen ik de 30 bereikte, maar daarna vond ik een wereld rotation. Scheelt een boel en ik hou echt altijd aggro.

Heb dan ook de juiste glyphs voor mijn gevoel en bij de 50 kan ik de volgende drie aanschaffen. :9

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wannabe PIM's? :emo:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet letterlijk nemen he. Kan het ook niet helpen dat hij beter is dan jij in Heroics. Dus prove me wrong. :+

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm dat zou nog wel eens kunnen. Helemaal niet aan gedacht :)

3 85s vind ik genoeg. Heb eigenlijk altijd een healer, tank en DPS. Al zou je die natuurlijk ook als Druid of Paladin.

:lol:

Geef maar toe dat je er ook 1 bent ;)

Jammer dat er een rep cap zit op je guild. Anders was is al honored geweest. Zit nu vast op 4000/6000 dus nog geen heirlooms kunnen kopen. Het is een crappy guild maar ze zijn 25 dus hopen snel die Schorpioen te halen :)

17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook 3 85's. Druid/Priest/Shaman. Binnenkort maar eens aan me 80 Paladin of 82 Hunter!

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag een hele tijd herbalism geleveld en battlegrounds gedaan. Ik ben zo bijna een heel level omhoog gegaan. Ben nu 1 bar verwijderd van level 79. Ik heb herbalism nu op 430 en ga nu alle herbs gebruiken om Alchemy te levelen. :)

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee hoor, hij raid en ik niet. :cool:

@yellow, 8 dps verschil op een 17000 marge noem ik niet echt geowned :+

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    <5 uur van 84 > 85 zonder heirloom en maar 2 balkjes rested.

Wanneer wordt de xp/rep cap van je guild vernieuwd?

Deel Deze Pagina