[XOne] Halo: Combat Evolved Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 feb 2011.

1. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er tegenwoordig een classic playlist in Reach zonder alle troep? (sprint e.d., body armor upgrades er ook uit?)
    Weet even niet meer exact, volgens mij waren er van die gatsen met body armor upgrades waardoor ik zo nu en dan net het idee dat ik geluiden hoorde alsof ik op een kinderspeelplaats rondliep.
    Dat zijn de redenen dat ik de multiplayer van Reach aan de kant heb gelegd en alleen af en toe Halo 3 multiplayer.

Maar eigenlijk gewoon de health en medkits/overschield/camouflage pick ups terug _O_ Classic!

In de trailer ook al de nieuwe wapens te zien.
    Bah =( Even kijken hoe het uitpakt.
    Had dan liever een "Arcade" versie gehad. Gewoon originele, wat opgepoetste textures en effecten, zodat de originele sfeer veel meer behouden blijft (zoiets als met Beyond Good & Evil gedaan is)

Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet het niet, ik heb die game helemaal kapot gespeeld maar de latere delen konden me eigenlijk niet meer zo boeien omdat de halobesturing ook gewoon in shooters zat die meer mijn stijl waren. Desondanks is het wel een schitterende trip down memory lane. Ik vergeet nooit dat tweede level (edit: derde level in de nacht waar je met een sniperrifle begon) op legendary, dat je die instapte en dat je daarna een zooitje van die onzichtbare elites met light sword om moest leggen. Wat echter het sterkte punt van Halo was in mijn ogen was het onbekende. Eerst een standaard leveltje en vervolgens werd je het onbekende ingeschoten en lande je op de ringplaneet. Dat gevoel ga je nooit meer terug krijgen, hoe goed de remake ook is.

Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nog steeds kippenvel als ik aan de eerste scène denk waarin je neer gaat storten op Halo en dat jij als enige de crash overleeft... Memories!

4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heerlijke mysterieuze, ijzersterk in het eerste deel :thumbs:
    Helaas, net als met een goede film, komt dat nooit zo sterk meer over :'-(

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Nee precies en waar een Half-life dan bijvoorbeeld vol voor een andere ervaring ging had ik hier bij elk deel het idee dat ik het al eens eerder had gedaan. Ik vrees dan ook dat een tweede speelsessie na zoveel jaar gaat tegenvallen.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

343 And Pyramid Studios Remaking Halo Soundtrack For Anniversary Edition

Microsoft's 343 Industries division, which oversees all things Halo including Halo: Combat Evolved Anniversary edition, has big plans for the HD remake's soundtrack. 343 has partnered with Pyramid Studios to remake the original game soundtrack, using the Skywalker Symphony Orchestra and the Chanticleer vocal ensemble.

The soundtrack team will remake the original's soundtrack (composed by Martin O'Donnell and Michael Salvatori) note for note, but with a newly recorded orchestral and vocal arrangement.

“It was a huge undertaking to transcribe, orchestrate, and produce every note from the original game soundtrack files” said Paul Lipson, Pyramind Studios COO/audio director. “Our team approached every aspect of the music with an immense amount of skill and care, keeping the core Halo sound while updating the production to today’s highest standards.”

The portions of the soundtrack done with the Skywalker Symphony Orchestra were recorded at the storied Skywalker Sound facilities at Skywalker Ranch (pictured above).

Pyramid Studios has a long track record working in games. The company has done all aspects of game audio, including voice overs, music, and sound design for such games as Infamous 2, Halo, BioShock 2, God of War, and God of War II.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  8. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit. Had al zoiets verwacht. Wel jammer van de texture pop-in, maar dat mag de pret niet drukken. Laat maar komen die game.

9. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Die skull die je krijgt als je hem pre-ordered lijkt me wel leuk, maar niet echt handig als je de game op legendary wil halen. Ik denk dat je dan overal voor op mmoet passen.

En je krijgt nog spartan armour erbij voor je avatar, maar dat is niet echt iets belangrijks:9

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel leuk om Grunts midden tussen Elites te laten ontploffen :)

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het wel funny!:9

Dit wordt zowieso een day-1 aankoop, maar misschien is een pre-order ook wel de moeite waard.
    Normaal interesseerd het me niet zoveel maar, deze moet dan wel binnen een dag op mijn deurmat vallen.

Iemand een goedkope (NL dus) shop-tip voor deze game?

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Deze Master Chief avatar suit krijg je als je de game pre-orderd :)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hopelijkt komt de soundtrack ook weer op CD uit, maar dan zonder die paar vreselijke tracks er tussen. Die er gewoon níet bij passen.

Edit: Nevermind, ben mis met die van Halo 2!

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Er staan al genoeg andere coole suits van verschillende games voor Avatars op Marketplace. Voor deze bedank ik, maar wat ziet die vernieuwde versie van Halo - Combat Evolved er toch verrassend goed uit. _O_

Ja, ik spaar trouwens af en toe een paar suits voor avatar. Die van DA serie heb ik allemaal en dan nog een paar losse.

Die klote suit van Fable III er af gegooid. Lelijke koninklijk ding.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096

Oke, leuk.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Cartographer <3

Die kerel speelt het wel HELEMAAL verkeerd, iedereen weet dat je precies een warthog door dat gangetje kan persen om iedereen te pletten :+

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Ja inderdaad!

Good old memories :+

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga deze ame zeker weer halen. Al was het maar om good old times terug te halen. Eigenlijk moeten we de halo:ce post heropenen of kicken :+

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan niet wachten om het XBL co-op te spelen! _O_ Ik weet nog wel dat ik het geniaal vond hoe je in local co-op ook allebei in een andere Pelican zat enzo, het voelde allemaal zo echt aan. Aan alle details was gedacht, geniaal. :D

Denk dat hier toch wel te spreken is van nostalgie, niet te geloven ook dat het eigenlijk al tien jaar geleden is. :eek: Dat is toch ongeveer de helft van mijn levensjaren.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vrees dat dulle nl weer een probleem krijgt nu ik een ipad app ontdekt heb ;)

Ik ga deze game spelen met een paar vrienden toen ik voor het eerst deze game haalde :)

Deel Deze Pagina