[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hier leven z'n ouders nog volgens mij, don't ask me how.

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die Spiderman reboot echt retarded. Zoals Hybrid al zei hebben we het begin van Spiderman al een keer gezien en ik zie niet echt in hoe ze het nu zoveel beter/anders willen maken. Verhaal blijft in principe hetzelfde. Zal ook wel weer in 3D zijn :confused:

Probeerde trouwens gisteren naar de laatste Harry Potter te gaan met m'n vriendin en beiden hebben we een hekel aan 3D (voegt voor mij amper iets toe. Op een gegeven moment irriteert het beeld of anders wel de bril en kost me teveel), maar het bleek dus onmogelijk om 'm ergens in 2D te zien. Enige zaal die 'm draaide was Pathe Arena en dan alleen op zaterdag om half 11 's ochtends. Wat een stelletje uitzuigers zeg. Die 3D hype begint me nu wel echt de strot uit te komen als je niet eens meer de keuze krijgt om 'm normaal te zien.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, ik heb alleen totaal geen hekel aan 3D, maar Harry Potter wil ik eigenlijk gewoon in 2D zien..

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Dus dit klopt niet? (Bijv. vanavond om 19:00).

Lekker dan, moet er ook nog heen maar ik vertik het om naar de 3D versie te gaan. Wacht dan lekker op een blu-ray versie.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ach, ik vind IMAX 3D wel gaaf, het 3D effect is wel subtiel, alleen met die IMAX 3D brillen heb je niet zo'n last van de randen als met die Real 3D brillen, dus van mij mag het wel. Het beeld lijkt een stuk scherper door 3D vind ik. Alleen hoop ik dat er binnenkort een 3D techniek zonder brillen komt.

@ Fiasco: Ach de Pathe site doet sowieso kut nu, hij laat me al een half uur in de steek.

Laatst bewerkt: 19 jul 2011
  6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt gewoon hoor 8), Vanavond draait hij om 19.00 uur in 2D. Maar elke dag is anders dus je moet wel even goed opletten op de dag dat je gaat,

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat Spider-Man betreft. Ik vind het ook suf dat er zo snel na de laatste trilogie, alweer een reboot komt. Aan de andere kant, ik vind dit er wel heel goed uitzien. Andrew Garfield is een goede acteur, en aan de trailer te zien is deze film toch wat anders qua toon dan de vorige drie. En ook qua verhaal zie ik verschillen. Ben toch wel benieuwd, maar nu ook wat sceptisch of het toch wel boeiend is.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nice, mijn twee absolute favorieten in één post. En ik moet ze allebei nog eens op BR bestellen. Waar heb jij dat gedaan, en voor hoeveel?

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Bol.com 2 voor 20 euro. Geen geld dus voor 2 toppers (al zal ik over de laatste nog een mening moeten vormen nadat ik hem straks heb gezien).

OUATITW hoort sowieso bij mijn favorieten. Het feit alleen al dat Leone Flagstone voor 250.000 dollar heeft laten bouwen (toen enorm veel geld, zeker voor een spaghetti-western), eigenlijk puur voor dat lange shot langs en over het stationsgebouw geeft aan hoeveel liefde er in deze film is gestoken.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    2 redenen:

1: Geen Tobey Maguire
    2: GEEN TOBEY MAGUIRE!

:D

Misschien een 1e Spiderman die ik ga kopen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    +++The Lizard speelt er in (toch?).

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zijn wel twee plussen inderdaad... in de eerste film is ie wel OK, maar daarna wordt hij steeds irritanter. En als ie zielig gaat doen, jezus. Dat is pijnlijk om naar te kijken!

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Met als dieptepunt:

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    In een film als Seabiscuit is die ook beter. Spiderman nooit echt veel aan gevonden, al was de actie wel aardig.

Kijk na het zien van de nieuwe trailer wel uit naar de nieuwe film, al is helaas de regi ook anders. Maar goed, daar is niks meer aan te doen.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is het tegenwoordig in om remakes/vervolgen van oude films te maken? Daarmee doel ik op True Grit, 3:10 to Yuma, Tron (Legacy) en nu komt er ook een remake van The Thing, zag ik net op IMDb.

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yup. Ook de horror's als Nightmare en Jason. Maar goed het komt meer doordat de crisis zelfs in Hollywood huishuidt, dan dat het komt omdat het 'in' is. ;)

Veel meer remakes en sequals en in sommige gevallen goedkopere acteurs.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net 2001: A Space Odyssey gezien. Wat een ontzéttend rare film.

[spoiler1]Eerst 20 minuten schreeuwende apen, dan 80 minuten ruimtevaart met een computer die opstandig wordt, dan een kwartier psychedelische lichtjes en dan een kwartier random shit. :9 Ik snap er echt de ballen van, behalve dat de maker echt keí hard aan de drugs zat en dat ik dat ook beter had kunnen zijn, toen ik aan deze film begon.[/spoiler1]

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    De beelden waren wel enórm mooi op blu-ray. Zelfs nog strakker dan van veel huidige films. Sowieso scoort het technisch gewoon een 11/10, maar het laatste half uur, W...T...F...? 8)

Maar even laten bezinken en morgen eens tot een echte conclusie komen. Maar Nera, je gaat kwijlen van die blu-ray versie. Wat een enorm strakke transfer. ;)

Ook echt net gezien, trouwens.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die film lijkt me wel echt fenomenaal in BluRay. Leent zich daar echt voor. Dat einde zijn inderdaad een hóóp interpretaties voor, ik snapte er zelf ook geen hol van.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha echt he?! :lol: Dat was ook het enige wat er in mijn hoofd om ging. "WTF?!?!" en "Die gasten zat zó hard aan de drugs!". :+ Maar sowieso, heel die film was gewoon raar, het middenstuk was wel echt gaaf though:

[spoiler1]Eerst was het 20 minuten schreeuwende apen. WTF? :confused: Daarna 80 minuten ruimtevaart, dat vond ik wel vet, ook hoe die computer de macht overnam. Je zag het wel van mijlenver aankomen, maar dat komt denk ik omdat we nu in 2011 leven, in 1968 was dat vast niet. Maar dat was wel een vet stuk iig. En daarna een kwartier wazige lichtjes. WTF? :confused: Daarna een kwartier de meest rándom shit éver! WTF?! :confused: En dan... einde! 8) WTF!! 8) Heel die film is achteraf 1 groot wtf moment geweest. :9[/spoiler1] Ik had de HDDVD versie btw. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat veel verschil maakt. Het zag er goed uit iig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina