[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Woensdags.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is maar hoe je het bekijkt. :+

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat komt goed uit :)

4. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, Vandaag maar op me feral tank neferian gekilled en cho. geen loots Behalve een toffe leather helmet op cho. Ik ben blij :) een leuke progress van 5/12 op me alt.

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Welk char Gforce? want mijn Warlock deed ik ook in 4 en een half uur. Alleen mijn Priest ( moet wel zeggen die was Holy spec ) deed ik een uurtje of 7 over en mijn DK ook uurtje of 6 / 7.

edit: ook zonder heirlooms allemaal, had / heb alleen heirlooms tot 80.

Btw nu 5 season 10 items :D heb mijn Head, Chest, Shoulders en hand al, en heb natuurlijk trinket moeten kopen voor remove all effects:p

Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hunter. Was gister net 83. Nu 85 en bijna honored net de guild dus kan ik wat heirlooms gaan kopen :)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nice :D maar Hunters levelen over het algemeen sowieso ook snel toch? zelfde als Warlock je kan gewoon blijven gaan, ik hoefde nooit te eten of te drinken met dat mannetje, mijn pet had alle aggro en ik kon gewoon ragge:p dat is wel beter dan telkens healen en mana drinken :p en ik had Mana Tap en SoulShard ftw :D

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij heeft geen enkele class downtime meer. Of iig heel erg weinig.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Priest nog wel, hele tijd shielde en attacken, naar 3 a 4 mobs weer mana drinken was vrij irritant. Toen ik uiteindelijk in Discipline spec ging ( was wel al op 85 ) ging het wel beter, ook omdat je in discipline meer mana hebt. Toch was mijn Priest tot nu toe het moeilijkste te levelen.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik level mijn Priest nu ook gewoon in mijn (healing) Discipline spec. Ik zit nu in Icecrown en ben op de helft van 80. Ik heb wel wat Heirlooms maar die gebruik ik niet. Ik speel de hele tijd nog met mijn Brutal Gladiator gear van level 70. Op mobs gebruik ik gewoon Holy Fire, Penance en soms Smite en dan zijn ze meestal wel aardig snel dood. Heel soms gebruik een shield op mezelf, maar mana hoef ik me echt geen zorgen over te maken.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke class kan ik het beste voor Shaman nemen? Horde kant? Heb al een 60 Troll Shaman en de andere wordt voor PvP. Zat dus zelf aan Tauren te denken.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Kun je dan niet gewoon 2 specs maken? 1 pvp en 1 pve? anders heb je dalijk 2 shamaans:eek:?

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trolls geven Beserking ;) Taurens een 0,5sec stun met cast time en Goblins de rocket boots etc. Zelf altijd Troll gespeeld en vond Troll shaman toch wel erg vet, ben alleen naar Goblin geswitched want die vond ik ook erg tof! Die rocket boots zijn echt heel erg handig!

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1 wordt 85 en 1 blijft 19 ;)

Het is voor lvl19 BG's. Dacht aan Tauren omdat die iets meer health hebben. Op dat lvl is het dacht is nog een best groot verschil. Zijn Goblin handig in PvP, heb het namelijk nog nooit gezien of geprobeerd...

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Imo zou je de Shaman class ook inderdaad niet bij Alliance moeten zoeken. Ik zou het zelf wel doen als ik er een aanmaakte, maar ik ben dan ook Pro Alliance. :+

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Why;P? is toch leuk om op beide kanten eentje van 85 te hebben? ik vond t wel vet om de Horde lijn ook een keer te doen, toch net even vanaf de andere kant gezien :p

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, maar shaman class zoek ik gewoon meer in Horde dan Alliance. Ik zou echter niet zo snel een Horde Shaman rollen, al heb ik de heirlooms er wel voor. Alliance is gewoon meer mijn ding en Horde is praktisch dood op mijn server. 3/4 van de Horde steden komt geen kip op mijn server, maar aan de andere kant geld dat ook voor Alliance. :+

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    :+ achja ieder zo zijn ding. heb ook altijd Alliance gespeeld. Maar net als wat jij zegt voor shamaan vind ik dat een Warlock undead moet zijn. Dus vandaar gerolled op Horde.

Bevalt zeer goed, binnen 1 week 5 season 10 items, alleen zwaar klote dat wij veel verliezen laatste tijd :confused:. Toen ik alliance was verloor ik daar alles, en nu ook op horde. ( zelfde server )

Zal dan wel aan mij liggen denk ik |:-

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nog geen reset. Cap van maandag staat nog steeds :mad: Of wordt dat later op de dag gedaan? Balen dat ik net een paar punten onder honored zit. Anders had ik mooi die heirlooms kunnen kopen.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hmm weird, zover ik weet is het weekly reset en valt praktisch alles op de woensdag. :/

Deel Deze Pagina