[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen enkele problemen met online knokken.

behalve van die rage quitters dan.

2. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan dat niet met zekerheid zeggen, maar de potjes die ik laatste tijd online gespeeld heb waren toch wel lag vrij!

Het is alleen dat ik met bijna niemand meer kan connecten alsof mn nat helemaal dicht zit!
    Al geeft xbox zelf aan dat hij wel open is. (heb dat met elke game nu, en ligt dus niet aan MK)

Dus zover ik weet is verbinding wel beter nu! (of het ligt aan het feit dat ik nu alleen nogmaar verbinding kan maken met mensen waar ik goede connectie mee heb)

Edit: heb nu toch wel weer lagg ervaren... Blijft toch echt heel kut spelen! WAAR-DE-LOOS

Laatst bewerkt: 3 jul 2011
  3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Gratis classic costumes voor Noob Saibot en Smoke op 5 juli, deze kan je onafhankelijk krijgen van Kenshi.

[yt]pZ1rjFAZCDA[/yt]

testyourmight

Zou ook niet best zijn als er voor moest worden betaald, ze zijn nou niet echt origineel en moeilijk om te maken...
    Desalniettemin tof dat ik er niets voor hoef neer te leggen.

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm het is al 6 july.

Iemand enig idee waar Mr. Kenshi blijft?

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De Marketplace content komt meestal rond een uur of 1 ...

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk zit het erbij dan vanmiddag...

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    6 uur geleden gepost. (facebook)

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die 2 dlc's binnen idd.

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je puur voor singleplayer gaat, en niet zon goeie fighter bent
    is deze game dan een aanrader?
    is ie leuk genoeg voor singleplayer (en leuke modussen?)
    en is de moeilijkheid te doen?

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je had een soortgelijke vraag al gesteld in het SSFIV topic en velen hadden hier al antwoord opgegeven. Alsnog zal ik een paar vragen beantwoorden.

De MK SP is waarschijnlijk de beste SP voor een vechtgame tot op heden...verder weinig aan toe te voegen, is gewoon erg goed uitgewerkt.

Moeilijkheidsgraad kan je van veranderen en op de makkelijkste setting is het ook echt HEEL makkelijk. Hoe moeilijker je het zet hoe "cheaper" de CPU word, maar dat is bij alle vechtgames zo.

MK is een erg toegankelijk vechter, als je nooit eerder een vechtgame hebt gespeeld is dit een goede instapper.

Modussen voor Offline:
    -Main story mode, je speelt door het verhaal heen, kan wel zo'n 8 uur duren, dus meer dan een CoD game...
    -Challenge Tower, 300 challenges waar je normale gevechten hebt maar ook gevechten met handicaps( zonder armen spelen, tegenstander heeft meer health, doet meer schade, op de kop spelen etc etc) Veel minigames, je bent er dus wel even zoet mee.
    -Krypt, hier geef je ingame coins uit aan unlockables, zoals kostumes, concept art, fatalities en Kombat Kodes(aan begin match beide spelers zelfde code invoeren en er verandered iets visueel of aan de gameplay)
    -Arcade mode, een story mode voor elke character apart, geeft een soort alternatief einde.

Wél een waarschuwing, als je dit spel 2ehands haalt of met iemand ruilt kan je het NIET online spelen tenzij je een Kombat Pass koopt, dit kan met XBL punten. Deze Kombat Pass is voor het online gedeelte, maar aangezien je daar weinig interesse voor lijkt het me geen probleem...toch.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als aanvulling op de post van Nightbringer, de offical trailer van rain:
    [yt]Suje9kCHcLo[/yt]
    July 19th

Awesome! Heb zonet pas Kenshi gedownload en damn wat is hij vet, elke DLC character die ik zie overtreft de vorige, en ja hoor hij heeft z'n "around the world" kick ook weer :+ MK ging een beetje stroef van start maar word langzamerhand beter en beter. Mooi gedaan NRS:thumbs:
    Hoewel als ik de klassic outfits van Smoke en Noob probeer ze terug gaan zoals pre-patch(smoke was beter en Noob was slechter)

En ja ik weet het...Purple Rain

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik al die trailers van die DLC bekijk heb ik elke keer meer het gevoel dat de nieuwe chars een combinatie van oude zijn met een klein vleugje aanpassing hier en daar dan dat ze totaal nieuw zijn. Voor mij niet echt de moeite om ze te kopen.

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    We are revealing the 4th DLC character this week at San Diego Comic Con after the premiere of the final episode of Mortal Kombat: Legacy. July 21st at 7pm.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hoop een compleet nieuwe character...
    Ik heb gisteren weer een stuk of 12 potjes gedaan, als ik verlies willen ze graag nog een keer, dus ik accept want waarom niet, en zodra ik win...wat ik best vaak heb in een rematch, quitten ze snel. Vind het niet erg als ik een slechte record heb maar het lijkt nu slechter dan dat het eigenlijk is omdat niemand me een win gunt.

Van alle wins die ik gister had quitten letterlijk meer dan de helft net voor het einde. Man, MK is een top game, alleen de community of het tekort eraan is echt laf, nog niet eerder meegemaakt in andere fighting games in deze hoeveelheden.

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, eigenlijk moet je ook gewoon MK met een vast groepje online spelen.

Als ik weer tijd heb, dan koop ik ff die pass en zal eens rain uittesten.

17. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  18. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kommunity zul je bedoelen? :p. Maar bedoel je dan de community online of gewoon de algemene support die hij nu krijgt van mensen? Want dit is juist de eerste MK game die juist hartstikke veel support krijgt in toernooien, streams en van bekende fighting game spelers.

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Community online, en ik weet dat deze niet "serieus" kan worden genomen, maar het is voor het merendeel van de mensen de enige manier om de game te spelen. In vergelijking met SSFIV heb ik toch het idee dat mensen daar hun verlies beter nemen dan in MK.

Het zijn het de type mensen dat MK aantrekt, de CoD spelers als voorbeeld, deze spelen MK alleen omdat het dit de nieuwe hype titel was waar het "cool" was om een vechtgame te spelen, en willen graag makkelijke wins zonder er al te veel moeite voor te doen. Wederom het gaat niet voor iedereen op, maar wel voor het merendeel.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]aaSBkBDcepM[/yt]
    Oke dit zag ik dus aboluut niet aankomen...teleurgesteld? Absoluut niet.
    Ik heb helemaal niets tegen cameos die in fighting games komen, en of het binnen de verhaallijn past, ben er alleen op tegen als ze platform specifiek zijn. Mensen vroegen meer als een "grap" om deze character, maar er was veel belangstelling voor het idee, en hier is hij dan.

Vind het persoonlijk een erg goede toevoeging, en blij dat het geen character was uit een van de vorige delen.

Deel Deze Pagina