Dit is toch gewoon zo'n site net als bungie.net waar je je eigen stats enz. kan terugzien en kan vergelijken? Moet je daarvoor betalen? Belachelijk imo. Maar goed, die onzin boeit me toch vrij weinig, als die game maar goed wordt.
Idd. Bijna iedere shooter heeft er wel 1. Ga er echt niet voor betalen. Is dit omdat ze CoD Online niet rond kregen? Of gaat er wat speciaals in zitten wat andere games niet hebben.
Het gaat die gasten ook alleen maar om geld, ze verdienen echt ongelooflijk veel met deze spellen. En dan gaan ze daar bovenop ook nog dit soort dingen doen. Voor mappacks wil ik nog betalen, maar voor zoiets echt niet.
Inderdaad... Echt zo vreselijk jammer dat ze alleen maar aan geld denken en niet aan de ONTZETTEND GROTE community die hun games spelen... Ze zouden eens naar DICE moeten kijken: DICE is tenminste geen grote geldwolf.
Je krijgt sowieso meer punten door die acties, 80 punten voor een squad revive, tegen 50 punten voor een kill, en niet te vergeten een objective vernietigen is 250 punten waard.
EvolveTV: Call of Duty: Modern Warfare 3 Robert Bowling Interview http://www.youtube.com/watch?v=SmhFbHlIW58 EvolveTV: Call of Duty: Modern Warfare 3 Glen Schofield Interview http://www.youtube.com/watch?v=3_-hwuiV2dw&feature=related Call of Duty: Modern Warfare 3 headsets coming from Turtle Beach
veel mensen doen het ook voor de hebbe dingetjes... zelfde als special edition van Halo, kreeg je een helm bij. en bij black ops zo'n afstandsbestuurbaar autotje... gewoon voor de heb.. zelfde als mensen een ipod of mp3 kopen als ze een telefoon met meer als 4gig hebben. Leuk voor de heb
Nee, dat doen mensen omdat de meeste smartphones ontzettend snel leeg zijn als je muziek/radio op je smartphone gaat luisteren. Mijn Galaxy S doet twee dagen met een volle batterij, maar zodra ik een uurtje muziek ga luisteren, is ie daarna binnen drie/vier uur al leeg...
+ 160 gb ipod inpluggen en laten synchroniseren met itunes werkt veel chiller dan muziek overzetten op je mobiel en er later weer af te moeten halen