[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, je speelt een game zoals Dragon Age toch niet voor de graphics. Het gaat allemaal om keuzes, verhaal en combat. Imo boeien graphics sowieso niet.

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Er is sowieso een voordeel tov DA:0 qua "uiterlijk", zegmaar, de NPC's en je companions hebben tenminste iets betere gezichtsuitdrukkingen. Meer emotie = win in RPG.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hallo. Ik wil wel wat kunnen zien hoor, voor het gevoel van de belevenis zoals destijds met Oblivion en ja, verdomme, ook Two Worlds I. :9

4. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ja I know. Maar deze game moet je niet bediscussiƫren om de graphics. Beter om het verhaal en de repetitieve omgevingen :+ Dinsdag de nieuwe dlc, anyone?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die ga ik wel kopen en gelijk spelen.

Neem aan dat je die in elke Act kunt activeren als er niet een bug optreed?

DA 2 en bugs. Geniale game verder, maar de serie heeft altijd al vol fouten gezeten. :F:

6. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook:) Je kunt de dlc in elk punt van de game spelen. Dus denk niet dat er een bug bij zit. Ik heb trouwens niet dat ik weet ooit een bug gehad in DA en DA2. Behalve dan die quest die je niet kan completen. (ben ff de naam kwijt)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je bedoelt die van Sebastian? Dan even cache legen, updates opnieuw installeren, DLC opnieuw downloaden en klaar is kees.

Meestal werkt DLC opnieuw downloaden en overnieuw doen ook wel. Bij mij althans, na een tip van hier. ;)

8. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee die niet. Een quest in act 3 waar je naar de wounded coast moet om zo'n bitch te redden van bandits. Alleen dan kill je de bandits en staat die bitch daar maar niks te doen. Terwijl er dus een scene moet worden getriggered en je haar weer terug brengt. To The Rescue of iets dergelijks heet ie.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    OMG die. :emo:
    Ik ken hem, twee keer vastgelopen en de derde keer deed die het pas na een update geloof ik.

10. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst stond alleen de baas van die bandits er. Toen kwam er een update dat je dus kreeg wat ik in me vorige post zei. En ik weet niet of ie nu al te halen valt, want ben met me 3e playthrough bijna pas in act 2. Hahaha bioware, you so silly.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Had gedacht dat het na ME I niet nog erger kon met fouten of vastlopers, maar het kan met de DA serie dus nog stukken erger. ME I was daarin nog bijna foutloos vergeleken bij de serie. Soms krijg je het idee dat dit door stagelopers gemaakt is ofzo. :cool:

12. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 39 minuten.... en dan ga ik kijken of Legacy al te downloaden is!:+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tct zal ik die ook een keer downloaden, maar ben op moment een beetje hooked aan Gothic 4, of beter Arcania. Spuuglelijk, maar vind de main char wel grappig. Zitten best wel leuke dialogen in de game.

14. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu anderhalf uur in Legacy en het is vet:D Prachtige omgevingen met mooie lichteffecten. Verhaal komt ook vrij rap op gang. Enig nadeel (naja eigenlijk voor mij een voordeel:+) is dat het soms echt heel moeilijk is:cool:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kun je iets specifieker zijn?

*Schrijft al bijna een PM naar Vegeta, de DA Guru.*

16. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Sure, het is dan wel een soort van spoiler he...maar ik vertel niks eromheen, alleen het gevecht.

-Weet je het zeker?

-Echt??!!

-Oke, je leest dus door:

Op een gegeven moment kom je in een open ruimte waar een dwarf staat met een enorme bronto (soort neushoorn). Dan komt er een kleine conversation en begint het gevecht. Die bronto kan je mage (Anders of Bethany of Merril) in 1 klap dood maken. Daarbij komt kijken dat er boven je 2 richels zijn waar per richel 5 Dwarf Snipers staan te archen. Ook heeft die dwarf verschillende pilaren staan die die telkens activeert waardoor er overal traps komen. En die traps blijven maar gaan. Maarja, uiteindelijk had ik een goede strategie en was ie best simpel:+ (ik speel op Nightmare, zoals je weet).

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nog steeds in Krikwall aan het ronddwalen. Ik vind het allemaal erg magertjes en de omgevingen zijn allemaal kaal en onecht. Het ontbreekt gewoon aan sfeer.

Ook gaar dat bijna alle loot, zowel gevonden als in de shops allemaal Hawke als restriction hebben.

Tis dat ME(:cool: er nog is anders was ik van mijn Bioware geloof gevallen ...

Maar goed, het killen en questjes doen vermaken mij, als RPG fanaat, toch nog genoeg voor een quick run ...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Doorbijten. Voor een doorgewinterde RPG veteraan een relatief makkelijk game om 100% te spelen. Ik ben zelf ook al een behoorlijk eind op weg, maar denk niet dat het hem word. Kom er er wel dicht in de buurt denk ik.

DA O staat ook op ruim 1100 bij mij en ik kan nog het nodige halen, maar gewoon even geen zin in op moment.

Naast bovenstaande zijn er nog genoeg leuke dingen. Actie is misschien repetitief, maar het gaat heerlijk snel en dat mag ik wel. Boss gevechten zijn cool en bij sommige moet je echt goed nadenken.

Die boss fight tegen een draak was achteraf gezien wel makkelijk, maar had ik dan ook een tip van Vegeta voor. Die speelt DA O al met gemak op Nightmare uit heb ik het idee, zeker als die al twee of drie keer DA O op 100% heeft gehaald.

19. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook nog bezig met DA:eek: tweede playthrough. Maar ik heb nog zo veel te doen, want ik ben ook net begonnen aan ME. Want voordat deel 3 uitkomt, moet ik toch ff deel 1 en 2 gespeeld hebben.:+

EDIT: Zojuist Legacy uitgespeeld. Damn wat een heerlijke DLC was het. Zeker het geld waard, ik heb er zo'n 6 uur over gedaan. Waarvan 4 uur quest, en 2 uur de eindbaas...uiteindelijk op Normal moeten zetten want hij was te moeilijk. Maar op Normal was ie weer te makkelijk. Hmmm beetje rot gevoel heb ik erbij :+

EDIT2: WOW, ik las op de Bioware forums dat er een 'secret' boss battle in Legacy zit. En Gaider van Bioware bevestigde het ook. En die gozer gaf ook hints, en ik weet waar ie is! Dat ik zoiets gewoon over het hoofd heb gezien, want de hints etc waar overduidelijk. Vandaag denk ik dan maar even opnieuw Legacy doen op me Warrior of Rogue (Waar ik bij beide overigens alles al gedaan heb)

Laatst bewerkt: 28 jul 2011
  20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje, is het verstandig om een wat hoger level te hebben om aan legacy te beginnen? Ben namelijk met m'n 2e play nu pas op level 5.... Maar wil die legacy uiteraard checken...

1e x een mage en nu een roque.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina