maar ik zie ook heel veel apparte dingen, zoals het restaurant van edjuuh hoe maak je die? Zag ook een gast die walibi had nagemaakt, met van die borden met goliath enzo erop, en van die kassa's
Jezus, zo aanstekelijk dit! net RTC 2 + uitbreidingen gedownload (en natuurlijk de RTC 1 scenarios!) wat zijn eigenlijk de meerwaardes van de uitbreidingen, en spelen jullie die ook?
Oke, dan zal ik die ook uninstalled laten, heb er nog niks meegedaan! Ben nu bezig met de eerste scenario's van RTC 1, en ga me maar weer is verdiepen in de scenery
Geef ik niet zoveel om, check m'n geld en daarbij komt dat ik een maandomzet van 4000 poen draai. Geld is in dat scenario geen punt meer, enkel een beetje inspiratie om weer zo'n dope achtbaan te bouwen. En hoe crappy zou het zijn als een Mijnachtbaan niet onder de grond gaat? Morgen maar eens beginnen met de boomstammetjesattractie dan maar.
Ubuntu + Wine + Rollercoaster = Hell 't lukt voor geen meter, hij crasht steeds Gelukkig heb ik hem nog voor de Xbox
Pfff word er gek van Hele middag dat kutspel gespeeld haha. Heb zo'n 8 achtbanen gemaakt maar 5 daarvan waren "te wild" en diegene waarvan ik dacht oke, deze zijn echt saai. Daar wilt niemand in, vonden ze helemaal geweldig.
maar ik 1 zijn helemaal geen leuke maps in bijna alles is al gebouwd, en moet je het een beetje beheren en wat bij bouwen.
2 vraagjes: - Als ik een tijdje bezig bent met een park krijg ik telkens zo'n melding van (...) is nog steeds niet gemaakt....... Wat kun je hier aan doen? Want ik heb dan enorm veel van die mechaniciens rondlopen. - Als je met die achtbaan-ontwerper een achtbaan maakt die ondergronds gaat, hoe kun je die dan ook in je park ondergronds laten gaan?
Zorgen dat je mechaniciens op de juiste plaats lopen, je kunt ze een gebied aanwijzen door op de blauwe voetjes-knop te drukken als je een mechancien volgt. Beetje spelen met grond verhogen verlagen, maar achtbanen die ondergronds gaan maak ik meestal ter plekke. Ik bouw toch altijd een andere achtbaan. Ik heb 1 uitgewerkt concept van de Ladybug-coaster, kost 1700 en zodra die staat levert hij altijd 3000 centjes per maand op. Dat's makkelijk al wil je snel geld verdienen.
2 is het best. Download ff de scenario's van 1 en you're good to go. 3 is inderdaad net wat te ingewikkeld.
ben echt rct nub, maar welke scenario's bedoelen jullie? en welke map spelen jullie altijd? in deel 1 is echt geen leuke map
In RCT1 geen toffe maps??! Alleen maar toffe maps juist! Dynamite Dunes en Diamond Heights kun je al vanaf het begin spelen.