Wellicht een idee om een BG/instance te gaan doen? Wellicht reset ie dan uit zichzelf. Bij mijn guild reset de guildcap zich ook niet elke dag en na iets gedaan te hebben (maakt in dit geval niet uit wat...) reset de cap zich weer.
waarom wint horde op mijn server nooit Gister wel echt vet potje gedaan met een irl maat van mij. Capture the flag op Warsong Guls ( spel het verkeerd ) We stonden 1 - 0 achter met nog 12 minuten op de klok. Hun pakte onze vlag en mijn maat ( Druid ) die van hun. ik ben op spawn gebleven om hem mee te beschermen en ook een Pally healer die overigens echt goed was. We hebben het 12 min vol gehouden de tijd was op en hadden verloren maar toch, hij had ongeveer 12 stacks en nog steeds kon ik en die pally hem beschermen ik natuurlijk met al mijn stuns en fears echt ideaal haha. Gister ook 1 op 1 duel gedaan tegen een andere Warlock, hij had nog 87% over en ik was dood? wat the hell hij was affliction en ik destruction maar zoveel verschil kan er toch niet in zitte? hij pwnde me echt zwaar hard. Nou had hij ook wel bijna alles season 10 en 9 maar toch, sloeg nergens op.
Ook al speel je met een RL vriend, dan weet je toch dat de rest nog steeds Cross Realm is he? Ik heb deze vergissing ook al eens gemaakt tot mijn spijt. Ik kan me je irritatie wel voorstellen. Alliance spelen zuigen over het algemeen wel in PvP en er zit soms echt stront in hun oren als ze nog niet snappen en zien dat Horde spelers als hun teamgenoten healen. Healers gaan ook standaard achter de DPSers aan heb ik gemerkt.
PVP ook cross realm? omfg i'm such a nuwb. wist ik niet LOL. Ik nak de healers altijd door ze de hele tijd te stunnen. Ik krijg ze toch bijna niet dood dus probeer ik ook niet in mijn eentje, maar ik zorg er wel voor da ze zichzelf moeten healen en dat ze de hele tijd 6 sec kunnen rennen of 3 sec stil staan
Dat is ook het hele plan om die healers te stoppen. Je kunt ze niet helemaal stoppen, maar wel flink vertragen en voorkomen dat ze hun DPSers healen. Ik met mijn 20.5% haste ofzo ram tegenwoordig wel eens een healer naar de graveyard. Ik loot de lijken ook altijd. Gewoonte van me als ik PvP doe.
Hey, even een vraagje waar hopelijk iemand me mee kan helpen... Ik heb vorige maand alle delen van wow gekocht. Ik kocht daarbij gelijk een gamecard voor 60 dagen. Echter kreeg ik dus een maand trial em had ik de code nog niet ingevoerd... Vandaag wilde ik dit dus doen, maar helaas werkt mijn code ineens niet... Ik heb het gewoon op de .eu site ingevoerd. Iemand dit ook wel eens gehad? Kan ik ergens makkelijk contact opnemen? Wat is de standaard procedure bij zoiets? Best irritant nl Hoop dta iemand me kan helpen! Thanx!!
Soms moet je het na een tijdje nog een keer proberen, dat doet hij het vast wel! Heb ik ook een keer gehad.
Nooit problemen gehad bij het invoeren van Gametime. Ook niet toen ik mijn allereerste en laatste trial ruim twee jaar geleden speelde, vlak voordat ik echt begon. Waar is die tijd gebleven? *sigh*
Mijn Priest is nu level 83. Ik vind het wel jammer dat je nog steeds dezelfde dungeons krijgt als op 80, 81 en 82. Ik ben nu wel eindelijk Honored met mijn guild en ik kan dus nu die guild heirlooms kopen. Ik heb eigenlijk zin om een nieuwe Warrior te beginnen met alle heirlooms. Daarmee gewoon wat PvP gaan doen. Ik wil eens wat anders dan altijd maar healen in battlegrounds en een Warrior is op max level toch wel beest in 2v2 arena (met holy Paladin). Of is dat veranderd sinds Cataclysm?
ik eet warriors voor lunch in arena met mijn warlock\o/ gisteren 5 keer arena gedaan met mijn irl friend Druid van 85. alle 5 gewonnen. Wel irritant dat ze mij altijd als eerste pakken. hem zien ze dan meestal nog niet lal.
Tuurlijk weet ik dat wel, maar met dat laatste zinnetje doelde ik meer op de vele veranderingen. Ik had het even moeten aanpassen. Ja, met mijn 2,5 jaar ruim heb ik ook al het nodige meegemaakt. Toegeven toch? 8 december 2008.
Warriors zijn immuum voor stun's lijkt het wel.xD Ik heb een arenateam met Feral/rDruid/hunter en eentje met Hpala/Spriest/fmage en die hebben allemaal wel wat cc maar warriors lopen gewoon door.
Miss speel je dan tegen warriors met veeel sterkere gear als jou maar als ik tegen warriors speel met ongeveer zelfde gear, of net iets meer dan heb ik ze gewoon... Maar Is wel lastig. meestal heb ik nog 20% health over ofzo, ik moet ook wel me healthstone gebruiken en beetje drain life. maarja ik gebruik gwn wat ik kan he
Die sets heeft hij omdat hij PvP speelt. In PvP is Skilll >>>>>>>>> Gear. Als jij af en toe PvP speelt zul je gewoon afgemaakt worden tegen een PvP'er.
Zit ik met level 54 in een instance, naam even kwijt, waarbij je twee flames nodig hebt om een deur te openen. Gaat die hele group alle kanten op te kloten terwijl twee tellen daarvoor net iemand een flame geloot had. Die dingen zijn vier minuten actief en ik had echt geen zin in dat gekloot van deze group, zeker niet met die snel respawnende NPC's in dat stukje. En maar doorgaan en niet naar partychat lezen he. Toen nog een tweede keer een flame gastje neergehaald en toen snapte ze het wel, al duurde het even. Instance wel afgemaakt vanwege de goede DPS, maar de volgende keer mag het wel vlotter. Die instances in Blackrock Mountain zijn nu niet juh van het.
Vroeger was dat de instance die je pre-raid deed. Daar kon je een T0 piece halen. Instance was altijd lang en de laatste boss dropte alleen die pieces. Vaak veel wipes etc daar. Heb nooit gesnapt waarom die instance er in zat. Counterparts zoals Scholomance en Stratholme waren stukken beter te doen. Je had het over dat deel waar de vijanden blijven spawnen toch? Vlak voor het einde?