[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Echt een hele leuke feel good comedy, leuke humor, niet te grof en Paul is gewoon vet! :thumbs: Goed om eindelijk eens een andere take op een Alien film te krijgen...tjonge.

Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Echt een vette film idd.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nieuwe Wong Kar-Wai!

[yt]XXe0PUNXd-Y[/yt]

_O_

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ziet er goed uit. :thumbs:

Waarom doet me dit nu weer aan Mastermovies denken en die quote uit Zeebats? Zwevende tijger. :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    The Wolfman (2010)

Gaap. Een slaapverwekkende 'horror' film die totaal niet blijft hangen.
    De settings zijn aardig, een soort pre-industriale Britse midlands, met paar mooie sfeerbeelden. Wat gelijk opvalt is het overduidelijke gebruik van sterke filters en de enorme hoeveelheid nabewerking tot een level waar het gewoon storend wordt. En dan is er nog geen wolf in beeld geweest.
    De cast is op papier erg sterk.Hopkins doet het leuk als de norre vader, maar je prikt er zo doorheen. Op het moment dat je de beste man ziet weet je eigenlijk al een beetje hoe de film gaat verlopen, en dat is jammer.
    de scene met mr. en mrs. Talbot stuurt je al helemaal in de goede richting
    . Maarja, de film zal dan ook niet geroemd worden om de sluwe plottwists. Del Toro vind ik echt zeer geschikt voor de rol van Lawrence Talbot, met zijn geweldige gezichts expressies en z’n lelijke kop. Daarnaast nog de schitterende Emily Blunt, wat een schoonheidje.
    Dat irritante liefdesplotje met Gwen en Lawrence was weer tenenkrommend slecht. Je echtgenoot is 3 weken geleden verslonden en nu zit je met z’n broer, je eigen zwager, te rotzooien.. Alsjeblieft zeg..
    .
    De scenes in het zigeunerkamp en vooral het laatste gevecht in het brandende huis zien er leuk uit, maar verder zal deze film totaal niet blijven hangen. En dat komt vooral door het onoriginele plot. Zodra er weerwolven in het spel komen weet je als kijker dat het weer op ee dilemma uitloopt, ‘mens of wolf’. En daar zit niemand meer op te wachten.

4/10

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

The Veteran
    Een veteraan komt terug van Afghanistan, eenmaal thuis krijgt ie o.a. mot met een gang uit de omgeving. Vond het soms een warrig verhaal hoe er ineens dingen bij worden gesleept, waarbij je denkt huh wat is dit nu ineens. Vooral het begin van de film is erg langzaam, maar het eindigt dan wel weer met een bang.
    6,7/10

25th Hour
    Dacht van tevoren echt dat het een actie film zou zijn, maar dat is het niet echt. Film heeft een goed verhaal, en op het einde van de film weet je niet precies wat er echt gebeurd is, een beetje zoals Shutter island dat ook had. Je gaat je afvragen wat er nou echt gebeurd is.
    7,8/10

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren Pineapple Express gezien (samen met Gdzr). Wat een bazenfilm. :cool: Echt een vette stoner comedy / actiefilm. Er zat echt hilarische dingen in, vooral bij die [spoiler1]carchase met die voet door de ruit[/spoiler1] heb ik in een deuk gelegen. :D

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die film zit idd vol met toffe scenes.
    "Thug Life" :D

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    "Fuck the police!"

[yt]PQKSQBJ58rY[/yt]

:D

Ik vond alleen dat ze die laatste 5 minuten, in dat restaurantje, eruit hadden moet laten.

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Net Cashback gezien, en dat was niet voor het eerst. Ik bleek 'm al te kennen (waarschijnlijk ooit eens tussendoor gezien op Film1 ofzo) :)

Wel een leuk, klein filmpje met genoeg humor en een simpel maar treffend verhaaltje. Emilia Fox blijft prachtig. In The Pianist was ik al verliefd op haar, en ze speelt ook in een of andere Engelse detectiveserie waar ik soms naar kijk, enkel voor haar, en ook nu weer was ze een genot om te zien. Leuke film.

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    are you kidding me? Vetste stuk van die hele film vond ik. Zo droog.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee man. Alleen een beetje zwetsen over wat ze in de film gedaan hadden. Dat vond ik best wel lame.

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]90r3CnPI0AM[/yt]
    Nieuwe trailer van Paranormal Activity 3, vers van de pers! :)

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Benieuwd of het nog wat kan brengen, vond deel 2 al een stuk minder dan het eerste deel.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vond ik ook, daarnaast is deze ook nog eens geregisseerd door de makers van Catfish (wat een enorme bagger film was, totaal geen spanning!), en de maker van Disturbia. Dussss... laten we het hopen.

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Disturbia was een nice film :cool:

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Een van m'n favo's idd:)!

Vooral die Sarah Roemer!

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gister Freek trailer van deze film gekeken en hij lijkt me wel lachen!
    Als ik vanavond thuis kom ff kijken of ik hem kan lenen....

Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Maar Paranormal Activity is een heel ander concept, dus mag hopen dat ze het niet verkloten.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie de beste Jason Stattham films? Ik wil er paar gaan kijken, maar zo bekend ben ik niet met hem, dan behalve de Transporter films.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina