Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dacht ik te maken met firewall. Staat dacht ik uitgelegd ergens in de app zelf, even zoeken ;)

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit komende weken in Canada en Amerika. Ik kan (met de huidige koers) een iPad 2 voor ongeveer 350 euro kopen (exclusief 5% belasting volgens mij). Doen of niet? En verkopen ze de iPad 1 nog een beetje of is die niet meer te koop (in Apple Stores)?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPad 1 is niet meer te koop.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hoelang duurde het voordat je hem binnen had?

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vrij snel! Binnen een week volgens mij. Zit er nog altijd op, zéér tevreden over het resultaat. Zijkanten heb ik weggegooid (wilde juist geen case meer zodat je de zijkanten kon zien), achter is zeer makkelijk aan te brengen. Is echt maar een mm dik, dus merkt nauwelijks dat ie er op zit. Kwaliteit is ook erg mooi, voelt echt dat het hout is, is wel stukje lichter dan op die afbeelding. Al met al zeker het geld waard!

EDIT: weet Rivanov trouwens dat DODOcase iets soortgelijks voor de iPhone 4 heeft? Matcht uiteraard perfect bij de DODOcase voor de iPad ;)!

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    DODOback hebben ze voor achter op de iPhone.

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is de zijkant nou wel beplakt? Want zie het bij sommige foto's wel, en bij sommige maar voor de helft (alleen button kant).

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb hier 2 iPads. Een iPad 1 en een iPad 2 (beide 64G Wifi + 3G).

Nu moet de iPad 1 worden leeggemaakt, en alles wat daarop stond moet worden overgezet (Dus ook alle Apps etc.) naar de iPad 2. Hoe kan ik dit het beste doen?

Gewoon een reservekopie maken van de iPad 1, en die terug zetten op de iPad 2?

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm, op de een of andere manier herkent de PC de iPad 2 niet. Er staat een iTunes logo met USB kabel in beeld, maar iTunes reageert nergens op als ik de iPad 2 aansluit. Waar kan dit door komen?

/Edit: iPad 2 inmiddels geactiveerd via een andere PC. Hij wordt alleen nog steeds niet herkend door iTunes als ik hem aansluit.

Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Het was dat ik die houten Lazerwood achterkant al had, want die DODOback ziet er tof uit. Lijkt me zeker mooi combi als je de DODOcase ook hebt!

Er zitten twee zijkantjes bij, waarbij bij eentje uiteraard uitkepingen zijn gemaakt voor de volume en mute knopjes. Vind het zelf niet mooi uit zien, dus ik heb alleen de achterkant er opgeplakt.

(totaal off topic: als je die Chinees uit de Hangover zo tof vindt, ga dan zeker de tv serie Community kijken!!)

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    iPad 2 via een winkel gekocht of op marktplaats?

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver! Me iPhone is gecrasht, afgelopen week viel hij al de hele tijd zonder aanleiding zomaar uit en nu staat er zo'n iTunes tekentje. Dus ik verbind hem met iTunes en druk op herstellen maar dan krijg ik een melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iPhone-software-updateserver:mad::mad:!

Wat nu??

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    firmware downloaden die er al op stond en met shift + restore er op nieuw opzetten?

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb nu de fabrieksinstellingen hersteld maar wil nu graag me me backup erop zetten? maar hoe moet ik dat doen??

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hang em aan iTUnes, als het goed is herkent deze hem als nieuw apparaat en vraagt dan of je een backup terug wilt zetten

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En anders rechtermuisknop op het apparaat (links in het menu). Dan heb je de keuze om reservekopie terug te plaatsen.

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het eens proberen:) Thanks allemaal!!

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke heb me muziek & foto's terug. Maar nu me contacten en apps en berichten en agenda nog? Want die zitten wel bij de Back-Up.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of m'n iPad is niet helemaal 100% of kloptnhet dat die chyroscoop niet altijd helemaal werkt.
    Dan draait het beeld niet mee als ik de iPad omdraai. Dan moet ik m op slot zetten, en dan weer aandoen en dan staat het beeld pas goed...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina