[gb]Terraria[/gb] Genre: Builder/Adventure met RPG elementen Platform(s): PC Opties: Singeplayer en Multiplayer Verkrijgbaar op Steam [gb]Informatie/gb] *Komt nog* [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb]
Zo, eindelijk is ie er dan. wil het nog uitbreiden maar het is al laat. Wie spelen er allemaal Terraria trouwens? Kunnen we eens een keertje samen spelen.
Ik heb het een tijd geleden met een paar maten gekocht in een groepsverpakking voor een euro of 6. Alleen nog nooit aan het spel toegekomen. Ga dit weekend is proberen!
Het is dat 't geld kost, wat ik op het moment niet zo veel heb, anders had ik 'm gekocht. Misschien in groepsverpakking kopen hier met wat mensen?
Ik zat al die tijd te wachten totdat jij er een zou aanmaken eigenlijk. Maar na een tijdje werd ik het wachten beu. Ik ben nu full tier 6. Wat moet ik nu doen? Ben ik nu sterk genoeg voor de underworld?
Nog mensen die het spelen? Geloof dat er trouwens volgende maand de game weer wordt uitgebreid, dit keer heel veel shit om te craften voor je huisje.
Minecraft kan me al niet lang genoeg bezig houden, voor het geld zou ik het niet laten maar ik zie dit soort games mij niet langer dan 2 dagen geboeid houden. Iemand die mij over kan halen?
Welke server? 1.0.6 is er al een tijdje, lekker je huisje inrichten Waar blijven de awesome dungeons?
Zit de afgelopen dagen weer akelig veel Terraria te spelen, sinds 1.1(.1) is het weer een toffe game!!