Geweldig idd. Met een maatje allemaal granaten verzamelen en onder een warthog leggen (door elkaar dood te meppen). Vervolgens een overshield pakken, de boel laten ontploffen en snel de warthog in
Hahahaha, geweldig! Totaal geen nut, maar gewoon dat het kan. Ik heb echt zoveel zin in deze game; ondanks dat ik het origineel hier gewoon in de kast heb staan. De online co-op alleen maakt het voor mij al een must buy!
Het blijft ook een geniaal spel wat dat betreft. In veel games is rond klooien toch een stuk lastiger. Als je dat eerste gebouw uitloopt in dit level hoor je trouwens een distress call van z'n Pelican die neer stort. Als je dan buiten bent zie je een neergestorte Pelican liggen op het strand. Als je precies op die plek vooraf een warthog plaatst met marines erin mergen ze met die Pelican. Over Pelicans gesproken. In sommige levels werd je gedropt met een Pelican, als je dan heel snel weer op X drukte stapte je weer in In dat moeraslevel kon je gewoon weer een eind door vliegen en later alsnog uitstappen waardoor je gewoon een klein deel van het level kan overslaan.
For real? Wist ik niet! Haha, goeie tijden. Hoop dat de voertuigen dus ook niet kapot kunnen in dit spel. Een paar video's terug was te horen dat de makers niets aan de gameplay veranderen, dus ik ga er vanuit dat de Warthog wederom niet kapot kan.
Ik ga hem stuiterend proberen door dat open gat te mikken en niet er overheen. Beetje golfen met Warthogs.
Op http://halo.bungie.org kun je dat vast nog wel ergens naluisteren. Volgens mij heeft 'Sgt. Johnson' nog een aantal elites ingesproken.
Ik heb deze game zovaak gespeeld vroeger, zowel als op de PC als op de Xbox. Ik zie het nut van remake niet echt in. Liever een nieuwe Halo
Een nieuwe Halo komt er (zoals Gforce al zei) ook aan. Ik snap het nut juist wel: Zo kunnen we die epische momenten van vroegah weer herbeleven + Halo bestaat 10 jaar. Een mooie manier om dat te vieren
Ik wil dat.. kan er niet meer over zeggen. HD Halo:CE = Die speler is trouwens wel echt kansloos Dat zie je wel vaker in demo's maar deze is toch wel erg erg matig
Dat deed de originele Halo: CE ook. Als je een bepaald level speelt, het afsluit en opnieuw begint, zie je ook zo'n kort laadscherm. Dus zou goed kunnen dat 't hier het geval is.
Wat een quick cash-in, zelfs de onderliggende engine is nog gewoon hetzelfde. Is dit full price? In ieder geval is co-op nu via Live te spelen. Dat is zeker een interessante toevoeging.