[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jij reageert nooit op m´n berichtjes :p

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had me Xbox aan laten staan en kwam beetje laat online toen. Ik sport vaak in de avonden, dus vaak ben ik niet voor tienen thuis. Ik laat altijd gewoon me Xbox aanstaan dus lijkt net of ik online ben. Heb je ergens deze week denk je nog tijd voor een potje?

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Denk t wel, tot uurtje of 10 kan ik vanavond wel, let me know :)

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die alley oop passjes wel allemaal hetzelfde. Zag gister dit filmpje op Youtube, lijkt me toch gaaf als er in Nba 2K12 een makkelijkere manier is om nonchalante passjes te geven, die dan natuurlijk wel meer risico met zich meebrengen.

Bijvoorbeeld onderstaande assist van Jennings.

Laatst bewerkt: 17 jul 2011
  5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nieuws jongens, nieuws (gaat over NBA 2K12)

3 covers

vind die oude spelers zeker vet, maar vond het ook wel wat hebben om de speler op de cover te zetten die een paar lekkere seizoenen heeft gedraaid en een cover als een soort reward krijgt.

Anyway, iemand die een thread wil maken voor 2k12?
    Ikzelf koop hem waarschijnlijk niet, aangezien ik het om het jaar koop (dus 2K13 weer).

6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dus er komen drie verschillende versies uit of zoiets? Iedere versie heeft dat zijn eigen classic player mode zoals dit jaar met Jordan? :eek:

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Neem aan van niet, maar het zou wel mogelijk kunnen zijn.
    Het zou zeker vet zijn. Die info is er nu volgens mij nog niet though.

De Bird en Johnson editions zijn limited blijkbaar:

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vet hoor, ben wel benieuwd wat we kunnen verwachten van NBA 2k12. Er is pas één screenshot en in een interview met een developer waarin wel werd gezegd dat ze het TV-realisme nog meer willen opschroeven. Ze hebben volgens mij nu ook een deal met ESPN. Zou ook vet zijn als ze nu eindelijk het All-Star Weekend hebben kunnen overnemen van EA, met dunk contest en al. Iedere keer als ik NBA 2k11 speel zie ik toch gelijk hoeveel dingen PES en Fifa wel niet missen.

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dit is ook 1 van mijn wensen, al sinds ik NBA 2K speel.. (vanaf 2K7).
    Maarja, de EA basketballgames zijn niet winstgevend meer en gewoon slecht dus misschien stoppen ze er mee (of hebben ze dat al gedaan?).

Ik vraag me af hoe ze het nog TV-realistischer willen maken, alles is zowat perfect. Het commentaar mag wel uitgebreid worden en meer opties bij spelerscreaties, dit zijn slechts kleine verbeterpunten though.

Het All-Star weekend zou pas echt nieuws zijn, maar ik betwijfel het.
    Het ding met 2K games is een beetje dat ze het ene jaar een spel uitbrengen die echt een grote stap zet voor de series, en dat ze het andere jaar daar nog op teren en slechts het nieuwe fine-tweaken.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is natuurlijk al snel het geval met sport spellen. Kijk naar Fifa, die heeft sinds Fifa 09 niet echt super grote veranderingen doorgevoerd, maar teert gewoon op de basis omdat er toch genoeg mensen zijn die het kopen. NBA 2k11 was eigenlijk qua gameplay nagenoeg perfect. Ik vind wel dat iedere gemaakte speler in MyPlayer op elkaar lijkt, en vind ook dat het commentaar in MyPlayer wel wat meer over je eigen speler mag weten.

Ik weet nog dat ik NBA Live 2005 kapot speelde, en dan vooral All Star Weekend. Zou zo gaaf zijn, zeker met de graphics en dergelijke van NBA 2k11/2k12. Nou ja, fingers crossed, en maar hopen dat er nog wat leuke verassingen komen, anders sla ik he misschien dit jaar ook maar over, alleen al omdat NBA 2k11 al bijna perfect is.

11. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    iemand hier op t forum die het spel op de ps3 heeft ??

mss kunnen we is via de ps3 online .

sorry heb geen xbox maar zit wel op t xbox forum :p

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @7queresma: ik ben weer terug van vakantie, laat me ff weten wanneer je weer een potje wilt spelen!

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    http://uk.ign.com/videos/2011/08/03/nba-2k12-nbas-greatest-trailer

Heerlijke nieuwe trailer, ziet er grafisch (qua lichamen en dergelijke) er veel mooier uit! Ook gaaf met ''This time he brought his friends'' je kan dus volgens een ander artikel in Nba 2k12 in een speciale mode het opnemen tegen andere legend teams.

http://uk.xbox360.ign.com/articles/118/1185958p1.html

Volgens dat artikel kan je dus met nog tien andere legendes classic matches spelen.

Echt niets dan props wat 2K hier doet met hun game. Misschien voorbarig, maar echt grandioos dat ze nu niet stoppen maar nu gewoon door blijven ontwikkelen. Hopelijk zit ik er niet naast en wordt deze game echt zo vet. Alle sportspellen en dan vooral PES en Fifa mogen toch een heel groot voorbeeld nemen aan deze game. Speel NBA 2k11 nu nog steeds bijna iedere dag zonder dat het verveelt, terwijl ik PES allang heb weggelegd. En Fifa gewoon weer teveel van hetzelfde is.

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk die vakantie he :D Ik denk dat ik morgen nog wel kan, in de middag rond 4'en kan ik makkelijk :) En anders rond 11'en? Let me know, speel nu Association met de Bucks en die Brandon Jennins speelt echt heerlijk. Average nu 34 ppg. en 12.5 apg met hem.

15. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Lol , verkeerd topic

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik rond 4 ook wel kan, ik check dan wel ff of je online bent!

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zoo wat is Nets een kutteam zeg, werd helemaal weggespeeld door Queresma :p

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik schok wel hoor toen ik zag dat Deron Williams een rating had van 90. Volgens mij is dat de enige goede speler in dat team. Wizards spelen echt heerlijk, het is een heel jong team, dus sommige dingen kunnen ze minder.

Het is wel leuk om met wat van die minder teams te spelen. Volgens mij spelen de Spurs ook wel lekker.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Naja ik dacht dat ik met Humphries en Lopez twee aardig goede power players had die Williams goed kon vrij zetten voor 3pters en drives naar de basket terwijl ze zelf posten, maar dat liep niet helemaal zoals gepland :p Op een gegeven moment deed ik ook maar wat, zat ik te kutten omdat ik toch wist dat het niks meer zou gaan worden. Wat ik wel minder vind aan jouw speelstijl is dat je maar beperkt gebruik maakt van de mogelijkheden, met de Wizzards is het alleen maar Wall, met de Thunder pak je alleen maar Westbrook en Durant (en af en toe Harden) en met Bucks is het alleen maar Jennings, dat begint een beetje eentonig te worden.

Spurs is inderdaad wel goed, Manu, Parker en Duncan, echt vet dat zij al zo lang bij hetzelfde team spelen. Mij lijkt me Mavericks ook goed spelen, veel range van de 3pt lijn en je hebt natuurlijk Dirk.

Ik kwam er gisteren achter dat je via 2kShare ook zelf samengestelde teams kan downloaden, bijvoorbeeld All Time Heat, Lakers en Celtics, maar ik weet dus niet of bij de Celtics Bill Russel er bij zit omdat hij zelf niet in de game zit en mensen dus de moeite hebben genomen om hem te creeeren. Heb ook St. Mary- St. Vincent gevonden met arena en jersey en al, echt tof gedaan. Ze hebben wel alleen de starters gekozen.

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mindere teams heb je vooral één of twee spelers die erg goed zijn. Vaak zijn dit dan de PG's. Ik ben ook nog niet heel erg goed in posten, dus vaak drive ik en pass dan naar de SG voor een driepunter of ga zelf voor de easy lay-up.

Ik heb nog niet eens met alle teams gespeeld, Mavericks lijken me inderdaad ook wel chill met Kidd en Dirk die goed driepunters kunnen schieten.

Deel Deze Pagina