[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt instant knife & equipable knife (apparte knoppen)
    netzoals met nades
    De xbox heeft geen equipable nades (knoppen te weining :emo:)
    Knife weet ik niet

En over de huilies van de gelekte alpha beelden ->:x:F:

It is a highly tech focused test period where the main purpose is to do a number of server related tests
    in preparation for game launch requiring a set amount of players online to ensure the final experience is as much fun and easy as possible.

Het is een backend test , en het heeft 0.0 zin om die met max settings te doen.
    Dus die zijn er uit gehaald.. voordeel daarvan Client kleiner = Sneller downloaden en minder bandbreedte voor EA.

Dit waren de specs van de alpha trial, vergelijk dat maar met je xbox..
    RECOMMENDED WINDOWS PC SYSTEM REQUIREMENTS

Installed: Origin
    CPU: Quadcore @ 2.0 GHz or faster
    RAM: 4 GB or more
    Hard Drive: 7.25 GB free disk space
    Video: 512 MB or greater
    DirectX 10 or 11 compatible card with latest drivers (AMD 11.5 or later, nVidia 275.33 or later)
    Sound: DirectX 10 or 11 compatible card
    Internet: broadband connection

Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Kijk dit filmpje dan eens: http://www.youtube.com/watch?v=d91BIBgU-ao&feature=player_embedded#at=36

De Alpha en NIET eens de hoogste graphics settings. Dat kon zijn PC niet aan.

De beelden waar jij het over hebt zijn van de xbox 360 of PS3. Die zijn inderdaad van het niveau bad company 2 graphics, maar de PC ligt daar echt ZWAAR op vooruit. Als jij mij een game kan vinden die betere graphics heeft dan de PC versie van Battlefield 3, dan mag je pas klagen over graphics.

Mensen moeten leren toegeven dat de 360 nu gewoon een oude bak is en nooit iets beter zal kunnen geven. Hij komt uit 2005 en het is jammer dat Microsoft er voor kiest om er mee door te gaan.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar natuurlijk :lol: De PS3 footage hebben we gezien ja, zag er wel oké uit. Tot nu toe hebben we geen 360 footage gezien.

Weet niet waar jij dat vandaan haalt?

Een PC ligt ALTIJD voor op de huidige generatie consoles. Daarom betaal je om de 2 jaar ook altijd weer 1200,- + euro om een fatsoenlijke aan te schaffen. Kijk eens naar Crysis 2, Gears of War 3, Killzone 3en andere games op de console. Ziet er strak uit! Sorry, maar dan hou ik het lekker bij m'n "oude bak die nooits iets beter zal kunnen geven".

En ik ben niet overdonderd door de graphics. Zelfs niet van de PC versie :) Baal er alleen van dat er nog geen enkel screenshotje van de 360 is ... sterker nog, gewoon helemaal niets. Best zorgwekkend voor een game die over 2,5 maand al verkocht moet worden.

4. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    1200 euro? Heb vorige week een systeem samengesteld voor 350 euro die weer 2 jaar voor uit kan. GFX kaart had ik dan al, ook 220 euro. Dus nog niet eens 600 euro in totaal _0/

Ontopic:
    De filmpjes zijn inderdaad verre van het eindresultaat hoe de game straks in oktober uitkomt.
    Om nu al te huilen het valt wel mee, het lijkt BC2 wel.
    Nouuuuu nee, zullen de haters wel weer zijn omdat ze nog steeds geen 360 beelden hebben gezien. Ze voelen zich een beetje buitengesloten.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Precies, als je eenmaal een goede PC hebt kan je gewoon om de 2 jaar even upgraden voor een paar honderd euro.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    600 euro om de 2 jaar ... of éénmalig 300 euro waar je weer lekker 6+ jaar lang mee kan doen. Ja, dan zou ik het wel weten. Reken zelf maar uit.

En s0kkie, een systeem voor 350 euro? Een standaard DELL / HP systeem is niet eens zo goedkoop. Netjes gedaan. Betwijfel alleen of je er ook 2 jaar mee vooruit kan.

Vind ik tevens één van de hatelijke dingen aan PC's. Blijven continu verbeterd worden. Is niet meer bij te houden.

Hou er niet zo van als mensen de 360 af gaan kraken terwijl cijfers e.d toch anders doen zeggen ;)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heeft 3,5 jaar oude PC die BF 3 aankan. :cool:

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Tsja, ik heb geen zin om BF3 800x600 resolutie met alles minimaal te spelen :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

ja ik begrijp het ook niet, het enige wat we over de 360 versie hebben gehad is dat het schijnbaar een apart soort lighting-systeem gaat gebruiken ofzo, leuk...showen die shit Dice. Lijkt me echt heel raar als de 360 versie dit keer de mindere versie is, gebeurd eigenlijk nooit en niks in die videos wat 360 niet zou kunnen als je het mij vraagt.

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe je je MoH limited edition (360)moet registeren om aan de beta van BF3 mee te doen?Ik heb alleen een online-pass bij mijn aankoop gekregen .Maar er staat wel op de box BF3 beta invitation included ? Via google naar BF3 beta gezocht maar het enige wat ik krijg is :

Hoe kan ik mij registreren voor de beta van BF3 :+

Bedankt alvast

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    En controllers van 50 euro per stuk, een een fatsoenlijke tv ben je ook nodig van minimaal 200 euro wil je een beetje fatsoenlijk kunnen gamen, en xbox games zijn duurder.
    Ik weet het wel.

12. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap de discussie tussen een pc gamer en een 360 gamer op dit xbox forum niet helemaal. Elk systeem heeft zijn voordelen, maar voor mij geld dat ik liever lekker op de bank in de huiskamer zit te gamen dan dat ik op het studeerkamertje achter een pc moet gaan zitten.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij kun je straks vanaf de MoH disc de BF3 beta downloaden? Dan komt er dus een title update voor Moh en komt er een optie in het menu bij

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    PC gaming heb ik al jaren geleden opgegeven, er was gewoon geen doen meer aan. Ben blij dat ik over ben gegaan naar console gaming, nooit spijt van gehad. Ja sure...games zullen er flink veel mooier uitzien op een PC, als je supergoeie onderdelen hebt maar het is een heel gedoe en als je problemen krijgt ...heb je echt problemen.

15. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    voor mij geld ook dat ik op de consoles gewoon veel meer fun heb dan op de pc, maar das voor iedereen verschillend misschien?!

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Daarom, laten we nu maar stoppen met deze nutteloze discussie die al veel te vaak gevoerd is omdat ieder zijn eigen voorkeur heeft.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er komen voor mij te weinig titels uit om een goede gaming PC te halen. Daarnaast heb ik een 4GB RA + 2GB VRAM laptop die om het moment bijna alles maximaal trekt.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    LOL@ Wallah :p

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb er nu al zin

20. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin