Die niet compatibel is met Xbox Live (of PSN). Ik zie de reden dan ook niet waarom zo'n koptelefoon er uberhaupt bij zit? Ik heb deel 2 redelijk gespeelt, helaas nooit van de multiplayer kunnen genieten. Des ondanks heeft de singeplayer mij overtuigt om SR3 te halen.
Ik ben - doordat ik weer helemaal zin heb in het derde deel - weer begonnen met Saints Row 2 en het blijft een leuk spel, desondanks dat ik het al twee keer heb uitgespeeld. Gelukkig zijn de graphics in het derde deel wel beter... Als je in Saints Row 2 gaat vliegen, lijkt het alsof je in een pixel world vliegt...
Tera Patrick > Sasha Grey Sasha Grey doet alleen van die nasty shit zoals rim jobs. Had trouwens een rare droom, dat ik in een enorme winkel games aan het kopen was. Alleen een game ontbrak nog, en dat was Saints Row 3. Ik wist zeker dat ik die game in mijn handen had maar had hem helaas niet meegenomen. En toen ik terug kwam voor de game kon ik hem niet meer vinden. Ik heb de hele nacht zitten zoeken. De enige echte Patrick is Tera Patrick, Fiitje.
8 minuten aan gameplay, opzich wel cool gedaan hoe je ontsnapt uit dat vliegtuig met parachute maar sommige dingen zijn ook echt te overdreven,maar that's just me. [yt]uv3h2tYMiDA[/yt]
Idem. Kan niet wachten, maar o o nog vier maanden Deze gaat in mijn rijtje favoriete games ooit terecht komen. Kan bijna niet missen. Het is zo heerlijk over the top. Heb genoten van de gameplay video hierboven
Hoe vet! Saints Row 2 maar weer eens kopen Ben ook benieuwd naar de soundtrack trouwens! Vorige was echt tof
Oeww De beelden, de over-de-top aktie, MUST-BUY voor mij Heb net deeltje 1 en vind dat echt een vet spel, leuker om te spelen dan GTA.
Hopelijk zijn de teksten in de cutscenes wel minder "gangster" stijl. In Saints Row 2 heb ik mijn character maar een soort van hiphop gangster nigga gemaakt zodat het goed klinkt, want een vriend van me heeft gewoon een blank ventje (hoe moet ik het anders zeggen) met de stem die wat op Iers/Schots lijkt en die stem in combinatie met de gangster vocabulair in de cutscenes klinkt gewoon niet...