Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan je zeggen dat de gameplay niet echt heel veel verandert als aan het begin, tuurlijk heb je wel nieuwe toffe wapens ander soort gebieden en ook veel combinaties met verschillende abilities. Toch verandert er eigenlijk niet zo heel veel!

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat geldt voor de meeste spellen toch? Ik ben nog steeds verbaasd met de voornamelijk lauwe reacties hier, had toch wel een iets positievere receptie verwacht. To each his own natuurlijk. Is Sleep de enige hier die de full game van Bastion speelt?

3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog:p of ik hem moet halen

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Voor 800 puntjes zou ik het zeker een kans gegeven hebben, maar aangezien hij 1200 kost wacht ik wel een paar maanden op een DOTW-actie waarin hij hopelijk naar 600 puntjes gaat, ALS ik dan nog geinteresseerd ben...

5. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ja, het bleef voor mn gevoel TE hetzelfde.
    Bijv. toen ik de trail speelde vond ik gameplay wel leuk, en art design super vet dus heb ik hem gewoon maar aangeschaft.
    Na de eerste playthrough was mn gevoel voor gameplay nog het zelfde wel leuk, maar dus helaas wel snel gaan vervelen.

Ik heb zoiezo GEEN spijt van mn aankoop, maar had toch net wel iets meer verwacht kwa gameplay!

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Morgen heb ik voldoende tijd gehad om Bastion te spelen en dan zal mijn ervaringen hier vermelden. Hoop dat ie goed gaat worden, want dit schreeuwt must buy voor mij.

[GT]717552[/GT]

/crosses fingers

7. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem toch maar gehaal Bastion, samen met gatling gears wat ook een tof spel is!

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ms. Splosion man eindelijk uitgespeeld. Het eindfilmpje is geniaal. Ik denk een van de leukste eindfimpjes die ik heb gezien in een game.
    De game zelf is een aanrader. Als je 'Splosion man leuk vond, ga je deze game ook waarderen. Ms. Splosion is wel moeilijker dan 'Splosion man. Wel een leuke toevoeging is de mogelijkheid om challenges te doen.

Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  9. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Bastion is een geniale game zeg!

Vandaag aan die waterpijp gelurkt. Dat stuk erna niet gehaald. Ga wel terug als me wapens wat sterker zijn.

Echt genieten deze game!

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het nog niet. De stijl, graphics, narrator etc zijn allemaal geweldig maar de gameplay zelf vond ik niet zo heel boeiend :/

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Voor wie een goede XBLA titel zoekt: Half Minute Hero is meer dan de moeite waard. Zeker voor de prijs van 800 MP

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, leuke game. Vond hem best pittig soms nog, maar ook wel weer leuk omdat je goed moet nadenken hoe je te werk gaat.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Die moet ik ook nog een keer halen. Nieuwe graphics spraken me niet zo aan aan, maar gelukkig kun je ook nog switchen naar de 8-bit graphics versie. Ik vind het wel jammer dat ze al die alternatieve missies van de PSP versie hebben vewijderd. Er was o.a. een strategie spel met een warlock en een shooter met een princes.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, eindelijk weer een RTS god game. Hoe lang is dat alweer lang geleden zeg? Weinig van dit soort spellen op de PC en nog minder op de consoles.

From Dust Quick Look:

http://www.giantbomb.com/quick-look-from-dust/17-4531/

Ik hou de reviews in de gaten. Moet de Quick Look nog bekijken, maar hopelijk kun je ook vulkanen neerknallen. :cool:

Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben heel erg benieuwd naar From Dust. Het spreekt mij heel erg aan. Rond welke tijd zal hij ongeveer online staan?

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    in de middag meestal, als het goed is zou het er rond 1en wel op moeten staan.

Nog maar 2 dagen in iedergeval :D Lijkt me echt een tof spel, ga ook niet voor de trial maar gelijk voor de full game. Dit soort spellen spreken mij enorm aan+ als er genoeg wordt verkocht, komen ze met een expansion pack met editor mode en multiplayer _O_

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Woensdagochtend rond een uur of elf altijd. Je moet dan hem vinden via Game Marketplace, arcade games en dan de titel

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Is er ergens een chronologisch overzicht van de Arcade games die uit gekomen zijn? Ik heb een tijdje geen Arcade games meer gespeeld en niet echt in de gaten gehouden. En heb wel zin in een kleine game voor tussendoor. Wie helpt!

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zijn er al From dust recensies gespot? Die van Eurogamer komt rond 17:00 online (geen idee of dat GMT of CET is)

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb nog nergens wat kunnen vinden. En komt er echt een editor optie? Dat zou wel heel tof zijn.

Deel Deze Pagina