Welke versie + waar gaan jullie pre-orderen? Ikzelf de Limited Edition. Zit nog te twijfelen tussen Bol.com of 12game.com
De epic bij amazon.com, gamemania, castlegames en foregames. Denk dat ik hem kan vergeten bij de nederlandse shops though. Normale bij gm, zavvi en game voor de pre-order exclusives. Ben btw in de VS en gears is echt zoveel groter hier. In store displays met pre order kaartjes. Banners en standees. In NL zie je geen moer xD
Ik heb de Epic nog staan bij de Gamemania, als 'ie daar lukt is het cool en neem ik die, lukt het niet is het jammer en ga ik de Limited Edition halen
+ Bespaard het je een hoop geld Heb 'm zelf ook bij Gamemania besteld De limited edition dan. De statue zou toch maar stof happen op m'n kamer..
Ik denk dat ik de limited edition bij mediamarkt probeer te halen, tenminste, ik neem aan dat ze limited editions krijgen? Epic is me net ff teveel, en die moet je ook pre-orderen denk ik.
heb ook beide staan daar mooi als de epic edition hier komt en anders pech gehad en dan maar limited want dat is - beeldje en omen blood nog iets camo?
Ik ga de normale editie halen. Ben een grote Gears fan, maar ik word niet warm van die special editions e.d. Het gaat me uiteindelijk om de game zelf. Spelen er hier ook nog mensen Gears 1/2 regelmatig? Sinds Gears 3 beta kan ik Gears 2 niet meer spelen, omdat die zo slecht is in vergelijking, haha. Gears 1 daarentegen speel ik nog wel eens, en blijft me bevallen. Als er meer mensen zijn die nog wel eens Gears 1 spelen, kunnen jullie me wel toevoegen . GT = x R E 4 P E R
Weet iemand of 12game nog iets speciaals doet als je gepreorderd hebt? Ik zie net dat Gamemania savage skins geeft, maar heb mijn preorder al sinds april bij 12game staan. (was in eerste instantie de enigste waar je toen een beta-code kreeg voor preorderen) Hoop wel dat ze iets doen, want anders moet ik toch maar even kijken of ik mijn preorder daar laat staan..
Volgens mij niet. Het staat er al een tijd maar er staat nog geen pre-order extra. Sowieso is het een hoop gedoe met deel 3 met waar de Epic Editions worden verkocht, waar DLC characters bij pre-orders zitten, etc.
is er trouwens een pre-order mogelijk, bij een aanbieder in NL, waar ze commando Dom erbij geven? kom deze tot nu toe nergens tegen behalve in buitenland.
Gears 3 achievements! http://www.xbox360achievements.org/news-2205-Game-Added--Gears-of-War-3.html Ik vind ze goed. Het zijn gelukkig niet echt van die achievements die je dwingen om op een bepaalde manier te spelen.
Mooie lijst! 1000G gaat het wss niet worden voor mij maar dat was gelukkig nooit echt m'n hoofddoel bij Gears xD
Geweldig plaatje Achievements van topgames kunnen mij eigenlijk altijd wel gestolen worden, helemaal voordat ze uit zijn. Ik wil zo'n game (vooral @1ste run) lekker spelen zonder te kijken wat de achievements zijn.
+1 Gewoon genieten van de game, zonder er doorheen te jagen. Naar de omgevingen kijken, kijken wat er te beleven valt
Coentjaaaaaah begrijpt het Deed ik ook bij Gears 2, eerste play trough op een relaxt (volgens sommigen: langzaam) tempo. Eerste play trough op hard denk ik, later op veteran. En bij de 3de playtrough oid eens kijken wat de achievements zijn voor een run op casual. Maarja in het begin genieten van de gameplay, visuele spektakel, humor etc
Die staan al 2 maanden op de officiele site. Niet aan te raden om te kijken ivm spoilers Seriously 3.0 wordt weer beestachtig moeilijk en veel heisa om die 0g chievo. Alleen mensen die nog nooit gears hebben gespeeld krikgen toegang tot casual mp