[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Imo mogen ze eerst de gameplay en skills optimaal tweaken voordat ze aan die bijzaak dingen die jij benoemd gaan werken. :p

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb me druk gemaakt om niks eigenlijk, want het zijn gewoon plaatjes waarmee geklooid is, de brightness is duidelijk omhoog gekrikt door iemand om extra details te kunnen vinden en dergelijken. Je kunt hier alle scans vinden, en je kunt duidelijk op die shots zien dat de lighting veel beter is, en bij lange na niet zoals de shots. Dit zeggen ze ook op de Bethesda forum en het is overduidelijk, de lighting was in de E3 demo ook gewoon in orde eigenlijk. Vooral dan binnenin die grot, want buiten vond ik het soms nog wat missen..maar ja...misschien ben ik nu ook gewoon mister picky, haha.

http://www.hookedgamers.com/blogs/c...rim_screens_secrets_and_details_from_opm.html

Laatst bewerkt: 21 jul 2011
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vette screens. 11-11-11 lijkt bijna een datum die gewoon te laat is. :cool:

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar wel een geweldige datum _O_

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, langs de deuren om kopieen van de game te eisen. :+
    Kan ik mooi mijn LOTR zwaarden eens gebruiken op 11 november. :9

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Jou geven ze dan snoep ipv Skyrim :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar is mijn scheermesje uit Midden Aarde, Prik, het niet mee eens. :+

On-topic: Lekkere datum idd dat 11 november. Als dat de Nederlandse releasedatum is, hebben ze het goed gekozen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er zal een nieuwe gameplay demonstratie bij de Quakecon volgende week zijn, maar deze zal hoogstwaarschijnlijk niet gefilmd worden. Bij de Gamescom zal de game ook volledig aanwezig zijn.

Ik had het er laatst met een vriend nog over, die heeft nog niks van de gameplay van Skyrim gezien, dus al die epische shit zoals draken kent hij nog niet. Hij zegt dat hij al die dingen niet wilt zien, al die developer diaries niet, zodat wanneer hij het spel uiteindelijk gaat spelen dat het allemaal nieuw is en hij dan uit zijn dak kan gaan. Ik wou dat ik dat kon,maar zodra ik 'New Skyrim footage' ofzo zie...dan moet ik het gewoon zien. Dit soort games zijn ook zo ziekelijk groot dat er genoeg verassingen over blijven. Toch had ik achteraf die draak niet willen zien...dat 'epische moment' is er nu wel van af, zeg maar. Ach ja...

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb ook nog niks bekeken :)
    Van alle games die ik ga halen niet trouwens. Heb een keer een game waar ik zo naar uitkeek verpest door al bijna alles gekeken te hebben.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Welke game was dat? GTA IV is een game waar het me gelukt is niks van al die gelekte videos te bekijken, iedereen super enthausiast toen en ik negeerde alles. Was erg nice om de game voor het eerst te zien toen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het hoeft niet altijd zo te zijn. Ik heb meestal als ik content van tevoren bekijk alleen nog maar een grotere drang om de game te kopen en te spelen. Had ik met Oblivion ook en tijdens het spelen nooit teleurgesteld, op vastlopers en bugs na.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Weet niet of deze video al voorbij is gekomen,maar dit is de E3 demonstratie met alleen maar game geluid, dus niet de maker die erover verteld maar gewoon echt ingame sound, nice.

[yt]tALfR1VKnrE[/yt]

En dit is een gloednieuw stuk, gevecht met een reuze spin en je hoort die gast praten die in dat web vastzit. Maar die spin is baas!

[yt]8M2j1VofrN8[/yt]

[yt]rAMkv3obxq4[/yt]

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Die zijn niet nieuw, alleen het geluid bij de onderste 2 had ik nog niet gehoord.

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Holy crap, die mammoeten! Je voelt ze gewoon lopen als je naar 't filmpje kijkt :eek:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar die spin heb ik in geen enkele van die E3 videos gezien hoor :)

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oja, dat is zo. :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog meer dingen...deze dingen kwamen niet voor in de E3 beelden....

Op 17 seconden een nieuwe wolf
    Op 1:14 zie je een gevecht met een nieuwe vijand
    Op 1:24 zie je het gevecht met die reuzenspin(nu langer)
    Op 1:39 ook een gevecht met een nieuwe vijand

[yt]3R_3-uSaTHA[/yt]

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zo jammer dat die giant zo lomp valt als die draak 'm oppakt. Jammer dat daar geen animatie voor is gemaakt. Dat ie in paniek met z'n armen zwaait ofzo. Nouja, gelukkig is dat het enige minpuntje die ik had gevonden. :9

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Andere dingen zijn ook minder mooi, kijk bijvoorbeeld naar die NPC Alvor in het begin..als je dat vergelijkt met Fallout 3 npcs....nou....klein verschil,mischien F3 zelfs mooier. Maar de vrouwelijke NPCs zien er dan wel weer goed uit in de shots.

Maar je kunt niet alles hebben i guess.

Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  20. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

je kan het ook zo bekijken...
    t moment dat hij word gegrepen door de draak, krijgt hij natuurlijk al die tanden in zn lichaam.
    dus of hij is dood voordat hij in de lucht word gesmeten of hij is buiten bewustzijn}:].

ik vind het er iniedergeval erg vet uitzien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina