[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    ik ga trouwens vanaf nu geen enkel filmpje meer bekijken van skyrim want ik vind het nu al vet maar ik wil me nu voor de rest laten verassen.

heb nu al genoeg wow momenten gehad .

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat ook,maar als je goed kijkt zie je dat de giant niet de hele tijd dezelfde houding heeft wanneer ie weer naar beneden valt, en eerder in het filmpje tijdens een gevecht in een grot zie je de verbeterde physics wanneer de speler een vijand neermaait.

3. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

voor jou ook een plus punt dus ?
    als je t op deze manier bekijkt .

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ja pluspunt,...meer dat ik het er niet zo lame uit vind zien. De draak pakt hem bij zijn schouders volgens mij en dropt hem al vrij gauw, dus volgens mij is het wel redelijk realistisch dat ie zo naar beneden flikkert....hij zal in elk geval een beste smak maken.

Ik merk ook op de Bethesda forum en andere sites dat er genoeg angst is dat de game te casual gaat worden. De laatste tijd is er heel wat informatie naar buiten gekomen, lijsten met nieuwe features , die ik zoveel mogelijk heb ontweken dus ik weet er niet veel van. Maar schijnbaar zijn er verschillende skills uit de game gehaald en volgens sommigen gaat dit de game verpesten, ik denk zelf dat deze mensen de boel gewoon overdreven want het gaat ongetwijfeld over features die toch al niet extreem belangrijk waren in Oblivion. Of heb ik het mis? Ik heb echt vertrouwen in bethesda.

Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij een totaal ander sfeertje als bij Oblivion als ik die trailers zo zie, lijkt wel de steentijd ofzo? Ik vond Oblivion echt een van de beste games ooit en de enige rpg die ik echt leuk vond, maar ik weet niet of ik deze game dan wel zo ga waarderen.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Omdat de sfeer en setting anders is? Ik vind het zelf aan de ene kant ook een heel klein beetje jammer dat ze alles wat 'realistischer' maken qua look maar aan de andere kant ook weer niet. Ik vond de prachtige kleurrijke gebieden in Oblivion wel heel erg nice, en dit is dan wel even wat anders,maar ik heb er vertrouwen in.

Ik moet trouwens echt wegblijven bij bepaalde topics op de Bethesda forum want nu weet ik gewoon hoe de game gaat beginnen, wat er gebeurd en dat is echt shit. Dit heb ik nooit willen weten en ineens zag ik het staan. Zo kut is dat he...maar ja..het is niet anders. Toch ook raar dat ze echt veel spoilen al terwijl de game nog lang niet uit is, kappen daarmee Beth :D

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik vond Oblivion echt kut vanwege het begingebied, die gevangenis. Het zag er ontzettend lelijk uit, donker, en het duurde te lang. Ben daardoor afgehaakt en had ook geen zin meer om verder te spelen. Zit erg te twijfelen of ik Skyrim wel ga kopen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wow dan haakte je wel erg snel af 8).
    Dat was geen de game, maar een korte interactieve tutorial 8).

9. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Ja sorry, maar ik trok het echt niet. Van spellen zoals Borderlands en Fallout 3 heb ik wel genoten, en dat is ongeveer hetzelfde systeem als The Elder Scrolls; grote open wereld, quests, armor, etc.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Maar dat heb je dus helemaal niet gespeeld omdat je na 5 minuten afhaakte :+

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee dat begrijp ik dan ook niet want ook Fallout 3's begin is behoorlijk langzaam, wat ik zelf fantastisch vind trouwens. Het begin van Oblivion was juist vet man, en grafisch toen erg netjes met die kettingen die echt meebewogen enzo, hele sfeer was gewoon uitstekend daar. Gewoon even doorzetten, zolang duurt het niet eens. En dan wacht er een dijk van een RPG op je.

Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  12. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Hmm... misschien probeer ik het binnenkort weer eens.

13. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Zo, even het topic van voor naar achter gelezen :D Het lijkt me echt een supergave game. Denk dat ik hem ga kopen.

Heb Oblivion ook gespeeld, maar niet zo lang. Vond die portals altijd "eng" haha, dat klinkt raar. Maar ik denk dat ik hem nog maar eens ga opstarten en dan in november Skyrim spelen. Heerlijk om door die vrije wereld heen te wandelen.....

Wbt die spoilers, dat maakt het voor mij alleen maar meer interessant om hem te gaan kopen. Ik hou het dan wel alleen bij plaatjes kijken. Filmpjes doe ik niet aan.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat wil ik best wel weten. Heb net alleen gekeken op het Bethesda forum, maar kon het bericht niet vinden. Heb je misschien een link voor me in een spoilertag voor de zekerheid? :confused:

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    In een gevangenis, maarja, zo begint elke Elder Scrolls game.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Volgens mij begin je dit keer niet in de jail...

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had namelijk maanden geleden al eens gelezen van niet. ;)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het heeft wellicht al in één van de drie Skyrim threads gestaan in de lijst van features, waarvan ik de meeste heb ontweken.

En opzich is het niet eens zo'n extreem grootse spoiler, persoonlijk had ik het toch liever niet geweten.

SPOILER over het begin

2. There is an opening sequence in a closed area.
    "Once you've finished the opening sequence (an escape from your own execution...) you're free to explore the world as you wish." The converse of that indicates you are not free to explore the world until you have finished the opening sequence, which is logical.

Wellicht al bekend hier,maar toch...de info komt uit de nieuwe PSM3, kweenie of de info al hier voorbij is geweest...hier nog meer...niet persé spoilers maar staat netter

1. The Radiant Story feature activates some behind the scenes game mechanic when the PC enters each new area.
    Todd Howard: "A good example is when you walk into a town, we can have it [the game] look for someone with a child. We can have that child kidnapped and put in a dungeon nearby, one that you missed for some reason." In other words, when the cell for the town loads, the child is removed from the town at that exact moment.

4. There are some badass helmets in this game.
    One screen shows the PC (wearing a cloak hooded robe with a pouch) fighting a draugr wearing a wicked looking helmet with two humongous horns on the top, completely bathed in flames (perhaps from the PC's spell).

EDIT: OK I have to take back my comment about the draugr's helmet. It still looks badass obviously, but it was in the July 2011 Playstation magazine. The version that I saw was kind of poor quality, so I didn't notice the helmet before. But I went back and looked and yes it is exactly the same pic from this issue.

5. Light magic (from staves at least) can stick to walls.
    "Dovahkiin fires a globe of light from his staff, which sticks to a wall..."

6. Only possible to have relationships with certain NPCs - and "in some cases" marriage.
    "...you'll be able to start relationships with certain NPCs. Howard confirms you'll be able to make friends, recruit companions and - in some cases - actually marry the game's buxom wenches. Bigamy? It'd be rude not to."

This suggests fewer NPCs available for marriage). Also there is the suggestion of a possibility to have more than one spouse.

7. DLC info
    Todd Howard: I don't know what we're going to do yet, but we want to do something that costs a bit more but is going to be more of a complete package....we're thinking bigger than with Fallout 3.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat DLC verhaal zie ik wel zitten. Geen kleine losse dingetjes maar 1 of 2 serieuze uitbreidingen a la Shivering Isles. (Point Lookout)

Waar je een paar maanden nadat je de main game uit hebt weer eens echt goed voor kan gaan zitten en een weekend/weekje lol van hebt.

Dat past veel beter bij dit soort games

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    In Morrowind was het trouwens toch ook geen gevangenis? Ik kan me alleen een boot herinneren. Maargoed, beter als het geen gevangenis is. Het begin van Oblivion was nou ook niet echt denderend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina