1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wapens misschien wel. Al hebben SMGs eigenlijk nog te veel range als je ze vergelijkt met hun RL varianten. Maar de balans werd vooral verstoord door perks. Denk aan OMA, Light Weight, Commando, Scavanger etc.
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Singleplayer vond ik dan wel weer leuk om te doen.

    Op normal of hard.

    Maar die multi was een beetje teveel van datte" been there done that "gedoe.
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Komt gewoon door al die opties denk ik. en die cod points. veel te veel gedoe.
    en het speelde ook niet lekker. na de eerste prestige had ik het wel gezien :+

    Hoop dat je in Mw3 gewoon weer een cammo kan unlocken door headshots. En dat je plaatjes unlockt door challenges. Dat hield me ook zeker langer bezig met Mw2. :)
     
  4. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Negeren is de beste manier... ;)
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik vind het wel meevallen. Zowel MW2 als BO hebben allebei hun plus en minpunten. Omdat er 2 verschillende game studios bezig zijn geweest weet ik ook niet of het eigenlijk reëel is om deze 2 games hierop te beoordelen.
     
  6. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    2 studio,s of niet , ze doen t onder de zelfde naam, Call of duty.

    mw 2 was velen malen beter dan black ops.

    ook de maps waren leuker
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Neeeeee absoluut niet, MW2 was echt slecht gewoon vond ik. De maps waren JUIST veel kutter in MW2 en veel nicer in Black Ops, en dat vind ik nu nog steeds,ik speel COD dan helemaal niet meer, ik weet zeker dat BO's maps nog altijd beter zijn dan die van MW2. Ik vond MW2 een extreem grote teleurstelling.
     
  8. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik vond juist t evenwicht in de maps erg goed in mw2 en in black ops veel minder.

    soms word je gewoon gespawnt bij een enemy in de buurt.

    in mw2 vond ik de airport map erg vet .

    sommige wapens mss iets overpowerd zoals de grenade launcher ettachment.

    maar wel erg vet XD

    (ieder zn mening he ;)
     
  9. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    MW2 was qua spelen (vooral de snelheid daarin) wel lekker, miss wel iets beter als BO, maar door alle slechte Perks, Killstreaks en overpowerde wapens is MW2 gewoon slechter als BO.

    In BO heb je minder rommel en dat zorgt er bij mij voor dat het uiteindelijk fijner speelt!

    Kijk ook wel weer uit naar MW3, gewoon hopen dat het oude gevoel van MW (1) terug komt
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Absoluut niet meer eens. Ik heb in BO namelijk geen enkele leuke map gezien...
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Cracked, Firing Range, Summit. Geen map in MW2 is beter dan 1 van deze 3, just sayin
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt absoluut gelijk dat het gebuik van bepaalde perks, en specifiek bepaalde combinaties echt de game vertiefen, gelukkig kom ik het niet al te vaak tegen in de modes die ik speel.

    Gelukkig heeft MW3 de meest irritante dingen eruit gehaald en noobtubes opnieuwe "gebalanceerd", het kan ook zo zijn dat ze het ene inruilen voor het andere wat net zo irritant is of erger 8)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welke modes speel jij dan?

    Heb vorige week MW2 er nog eens in gedaan om wat 3rd person te spelen maar IEDEREEN liep met OMA rond.

    Ben na een half uurtje maar weer afgehaakt, zie daar echt de lol niet van in.
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mw2 zat ik echt te wachten.

    Maar door al die perks, noobtubes en campers was het voor mij een grote teleurstelling geworden.

    Ben wel hoe dat hier gaat uitpakken, dus ik wacht eerst het commentaar van het publiek wel af voor ik het blind aanschaf.
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    De aanschaf van MW3 hoeft van mij niet van de multiplayer af te hangen. Ik schaf hem alleen al aan vanwege het vervolg op het verhaal van MW (de singleplayer). Als er dan ook nog een goede multiplayer bij komt is dat helemaal mooi meegenomen.
     
  16. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    in de eerste dagen van black ops , vond ik nuke town erg leuk.
    maar het lvl is te klein.
    t gaat te snel .
    je spawnt kut .
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Speel veel S&D, FFA, Team Tactical.
    Bijna nooit Domination, Headquarters Groundwar etc, laten dat nou net de modes zijn waar veel mensen noobtuben met oma onzin en danger. Ik zie aan het begin van elke ronde in S&D dat er wel even genoobtubed word maar bijna geen last van door de rest van de ronde heen.
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    ok .
    ik vond het wel een leuke map .
    vooral met one in the chamber .
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wat zit iedereen irritant zijn zinnen neer te zetten. Of het is de hele tijd met een enter, of er staat achter elke korte zin een punt.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    En wat heeft dat met Mw3 te maken ?

    Verder is Mw2 nog wel vermakelijk en heb ik nooit last van tubers of campers in S&D. Zie alleen heel veel mensen die denken dat ze kunnen QSen :emo:
    Dat maakt S&D best makkelijk :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina