[XOne] Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jan 2011.

1. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    t was sarcasme :p

ff serieus.

ze moeten gewoon een soort van gta first person sandbox game maken . in de wereld van potter .

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    First Person weet ik niet, maar sandbox moet het sowieso zijn. Eigenlijk zoals Order of the Phoenix, maar dan beter en uitgebreider. Meer sidequests, meer plaatsen om te verkennen, RPG mechanics, beter verhaal, betere combat.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    RPG zoals Dragon Age of Oblivion/Skyrim heb ik dan liever. Of gewoon zo'n game als War in the north, die behoorlijk goed lijkt te worden. Is niet echt een RPG maar meer een action adventure en ik zie dat wel werken.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    HAHAHA DIE REVIEW VAN DIE DUDE HIERBOVEN IS HILARISCH!! CHECK VANAF 20:13

Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Dulle: Klotelevel, doe ik voorlopig nog niet. ;)
    Filmpje bekeken dus.

6. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    :cool:

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Maar Dulle, ff zonder grappen. Hoe kan jij deze games (Part 1 en 2, weet niet of je part 1 hetzelfde cijfer geeft, maar gezien de games vrijwel identiek zijn ga ik daar even vanuit) een 6/7 geven? Vanuit de review van die dude (filmpje van BigKabuto) zijn er talloze punten om aan te geven dat deze games gewoon zware onvoldoendes verdienen. Natuurlijk is de review extra dik aangezet om beide games de grond in te boren, maar toch.

Check nou deze punten: spells die totaal niet overeenkomen met de films, een levelsysteem waar je geen fuck aan hebt, identieke vijanden, 2 spells die er maar toe doen en aan de rest heb je geen reet, spel volgt precies maar de main events uit de films (boeken worden totaal genegeerd), matige tot zeer slechte voice-acting, standaard principes van: ''oh shit, I have to open this door, Harry, defend me till I am ready!'' en schijnbaar kan je in Part 1 gewoon het hele spel in 1x doorlopen zonder ook maar een enemy neer te hoeven knallen. Om dan ook maar te zwijgen over de zeer korte gameplay van beide delen. En dan geef jij ze een 6..7? Dude? Ik weet dat je een enorme fan bent maar dit slaat gewoon alles. En dat je dan ook nog complete walkthroughs van de games maakt e.d. laat ik nog maar even achterwege. Ieder z'n ding, maar maak ze dan van goede games.

Zelf ben ik ook echt een enorme fan van Harry Potter, de boeken, de films (met name de laatste 4) zijn echt awesome, maar ik laat de games toch lekker links liggen. Verneukt sowieso de hele ervaring van HP die je al hebt opgedaan.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Part 1 zou ik nog lager geven dan zijn gemiddelde Metacritic score (wat 35 is). Dus niet zomaar van dingen uit gaan. ;) Er zijn zo veel games die 'identiek' lijken, maar dat wilt niet zeggen dat ze kwalitatief hetzelfde zijn.

Deze speelt gewoon lekkerder. Heeft leukere set pieces. Heeft meer met de boeken/films te maken. Is in ieder opzicht meer polished dan Part 1. Het is leuk om te spelen.
    Ja, dan krijg je bij mij een voldoende.

Even die punten wat die gast blijkbaar noemt
    Niks kan die ervaring verneuken. Want die ervaring zit em in de boeken. Dit en de films zijn geinige verlengstukken ervan. Niet meer dan dat.

9. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het tot nu toe erg leuk.
    Soms zit ik even in de knoop met de spell die ik moet gebruiken, dan doe ik Y alleen switch ik voor ik geschoten heb weer naar Expulso enzovoort, komt misschien ook omdat dit m'n eerste Harry Potter game is sinds de allereerste game voor de PC.

Ik kan nu alleen maar vol lof over dit spel meepraten, misschien komt het idee van herhaling over een paar levels, maar daar stoor ik me totaal niet aan.

Ben nu na dat stuk met Minerva dat je die giants moet verslaan gestopt, dus als het goed is moet ik nu Malfidus achterna ofzo. Misschien zometeen maar weer even verder gaan.

[EDIT]
    Ik zie nu aan Dulle's playthrough dat ik nu al bij Part 11 ben, van de 20.
    Heb er niet meer dan anderhalf uur over gedaan, hoop dus die de andere parts langer duren.
    Anders ben ik veel te snel klaar met de Story Mode zeg..

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die Story mode is ook echt extreem kort. Ik heb er de eerste keer denk ik zo een 4,5 uur over gedaan, maar dat kan zijn omdat ik treuzelde?
    Gewoon wat rondkijken, vergelijken met de open world games OotP en HBP. :+ Collectibles zoeken.

Deel Deze Pagina