zojuist is op twitter bekend gemaakt dat er een nieuwe free dlc aankomt voor red dead redemption. zie hieronder de tweet van rockstar games RockstarGames Rockstar Games Next up: #LANoire for PC, #RDR free fan pack DLC, & #MaxPayne3 .. stay tuned for info Rockstar heeft via Twitter aangekondigd dat er nieuwe downloadable content naar Red Dead Redemption komt. De naam van de DLC is waarschijnlijk: ‘Free fan pack’. Oftewel, gratis content voor de fans van RDR. Verdere informatie ontbreek helaas nog, we houden jullie op de hoogte. Red Dead Redemption ligt sinds 21 mei 2010 in de schappen, de laatste DLC voor de game was Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Volgens vele gamers bekroont als de beste DLC sinds tijden. BRON.... PSX-SENSE.NL
mijn excuus dat ik hem niet in het rdr topic heb gezet . was het wel van plan, maar ik ging zoeken naar red dead redemption en vond toen alleen maar deel 5 , die zit op slot . en in deel 5 word deel 6 niet genoemd , bij andere topics wel. nogmaals mijn excuus .
Wow! Nou, excuses geaanvaard. Ik stel alleen voor dat we daar dan verder zullen praten over deze game. Dan gooi ik deze op slot om dubbele discussies te voorkomen.