Ik zat zonet in een party met mijn vrienden en we besloten gewoon COD4 weer eens te proberen. Want we dragen die game nog altijd een warm hart toe, die game hebben we echt kapot gespeeld toen ie uitkwam. Maar goed, iemand van mijn vrienden waarschuwde al dat we ongetwijfeld in een cheater potje terecht kwamen, en opzich viel het nog mee de eerste twee potjes. Al was de server wel gehackt, want er werd de hele godganse tijd tijdens het potje gespammed met een of andere website in gekleurde letters aan de linkerbovenkant.
Maar qua cheaters viel het nog mee, en we hadden lekkere kills. Maar al vrij gauw begonnen mensen uit het vijand team uit de lucht te droppen, oneindig granaten te gooien, en één kneus stuurde een van mijn vrienden een bericht dat zij zo stoer waren want ze hadden de game gehackt en konden hem ook boosten of weet ik veel. Ook een van mijn vrienden ergerde zich aan de gekleurde text steeds dus hij stuurde een berichtje naar die persoon en hij kreeg toen een berichtje van die persoon die heel trots was dat ie lekker aan het hacken was en dat hij maar moest opfucken.....zucht. Ongetwijfeld wanneer MW3 uitkomt zal het met BO ook zo gaan...en dan wanneer MW4 of whatever volgend jaar weer komt...gebeurd hetzelfde met MW3...echt...zielig gewoon.
Laatst bewerkt: 26 jul 2011