Wat zou je willen veranderen aan de engine dan? Behalve de nieuwe graphics, is al het oude eigenlijk van hoge kwaliteit. Gameplay, physics, AI... alles.
Precies; bovendien, als je van alles gaat veranderen....mist het juist dat wat de eerste Halo zo goed maakte. Dat is ook niet de bedoeling van dit project.
True enough... ik heb alleen nog niet het gevoel dat Halo 1 al een remake verdient. Is het echt alweer zo lang geleden? Herinner mij die beach bestorming nog als gisteren, vandaar dat een remake voor mij out of place aanvoelt. Een echte goede opvolger daarentegen...
Ik zit al een tijdje op een CE remake te wachten. Ik ben blij dat ie eindelijk uit gaat komen in november. Wat gaat de tijd toch langzaam nu. Ik ben blij dat GOW3 er nog tussen zit, dan ben ik in ieder geval even afgeleid .
Net even Halo in de Xbox 1 gedaan Toen werd er ten minste voor gezorgd dat menu's/teksten leesbaar waren op CRT TV's Als je het vergelijkt met de laatste Halo releases, is de gameplay tegenwoordig wel een stuk vlotter geworden zeg!
Stiekem had het wel nog iets mooier gemogen eigenlijk. De remake ziet er ookal weer een beetje outdated aan...
Graphix hadden inderdaad beter gemogen en 4 player co-op was ook geen overbodige luxe. Maarja, denk toch dat ik pas. Zal wel vermakelijk zijn maar ik heb het al uitgespeeld op de Xbox. En als dit uit is ben ik denk ik toch vooral druk bezig met andere games
Kopen en laten ze maar gelijk aan Halo 2 remastered beginnen, daarna is het wel genoeg met al die remakes. Halo 2 was ook erg vet.
Het is ook 'maar' een opgepoetste versie van een 10 jaar oud spel. Je moet het niet gaan vergelijken met state of the art 2011/12 releases als Rage, BF3, Bioshock: Infinite
Goh. Ik ben ook een "fan", maar de engine is dezelfde als in Reach. Valt me gewoon op hoe weinig vooruitgang Halo heeft geboekt qua graphics.
Ik ga hem wel halen denk ik. Maar niet tegen de volle prijs, ookal is dat 45 euro. Ik wacht tegenwoordig tot games onder de 25 zakken, wat in webshops al na een maand of 4 gebeurt tegenwoordig. Mocht je hem gaan halen, dan hoor ik het graag van je. Kunnen we wellicht een keer co-oppen.
Of het geeft aan hoe destijds met de hardware al behoorlijk wat pracht (en sfeer) op het scherm kon worden getoverd.