Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alternate of azerty :)

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Meestal kijk ik op tweakers pricewatch waar de hardwaer het goedkoopst te krijgen is, als je een hele pc samen wil stellen zou ik het met de alternate pc builder doen.
    Als ik in de stad ben en ik ben iets nodig ga ik naar Mycom, Dynabyte of Computerland.

Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ga voor Pricewatch en kies gewoon de goedkoopste shop met goede reviews (+4 sterren :+).

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... Zit even in een dubio.
    Heb momenteel nog een HD5770 in m'n pc hangen maar wil toch wel wat gaan upgraden om net even een stapje hoger te kunnen gaan in BF3 als die er is.

Zit nu te twijfelen of ik voor een HD6870 of een Geforce 560 moet gaan of voor een tweede HD 5770 gaan.

Neig zelf heel erg naar de HD6870. Voornamelijk ook omdat ik niet denk dat m'n voeding een tweede kaart gaat trekken omdat ik 500W heb.

Denk dat ik nog even afwacht tot ~eind oktober/november omdat dan ATI vast meer heeft laten weten over de HD7xxx serie en daarmee de hd6xxx serie in prijs zal dalen.

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Salland.eu heeft xfx hd6950 xxx 1gb in de aanbieding voor 160 euro ;)

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik heb dan wel interesse in je 5770....Stukken zuiniger dan de 4870 die ik nu heb :x

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht. Iemand die iets van voedingen weet:

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker winkeltje uitgezocht:+

Zijn volgens mij prima beide voedingen.
    Heb zelf wat meer met Corsair maar dat kan persoonlijke zijn.

Zoek ze even op op tweakers.net zou ik zeggen.

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Niet modulair = sowieso niet doen als je het mij vraagt. Modulair is echt heerlijk voor je kabelmanagement.

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Echt he! (afuture) begint me echt te irriteren. Als er straks nog iets niet goed is ga ik rellen en ga ik ze kapot maken :+
    Be quiet voedingen zijn volgens mij niks helaas, dat wordt weer wachten. Als ik ergens een hekel aan heb! Die corsair gaan we even beter bekijken :)

ja dat lijkt me ook een stuk fijner. Nu heb ik wel een kast waar er veel ruimte is voor een goede kabelmanagement maar ik denk toch dat ik het bij een modulaire voeding houd. Thnx in ieder geval^^

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik las net je post op Tweakers al, ik ben best blij dat de voeding al uitverkocht was voordat ik hem kon bestellen :+.

Voor een I5-2500k +2x6950 (dat moest het toch uiteindelijk worden?)
    Ik zou gewoon voor die XFX650W gaan, waarchijnlijk gaat -The Mask- @GoT die ook wel aanraden. Dat is mijn mening, ik had ook liever de 750W gehad, maar helaas...

Je zou natuurlijk ook voor de aangegeven voedingen kunnen gaan, maar daar lees je verschillende dingen over.

Het is trouwens wel slecht van Afuture, dat ben ik met je eens, na vorige week was het voor mij wel duidelijk dat de voeding niet meer geleverd zou worden (nergens meer).

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker voor modulair gaan ja!

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    :D Je hebt nog gelijk ook dat is 1 van de voedingen doe hij aanraad. Nu zou ik hier zeker voor willen gaan maar nu lees ik op tweakers ook een verhaal van iemand die er 1 had met een ontzettend irritant geluid. Dus dat laat me weer twijfelen. Het is idd erg jammer ik vraag me af waarom die niet meer geleverd wordt.

Voeding is idd voor een 15-2500k en 2x6950^^

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik had die review ook gelezen, maar ik lijk nergens anders die problemen tegen te komen (reviews).

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook nog eens rond gelezen. Over het algemeen zou hij idd prima moeten functioneren. Heb hem maar besteld. Nu hopen dat het niet te lang gaat duren:)

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, kan elke vid kaart gewoon in elke PC? ik heb nu bijv een Geforce GTX 460. Sterk kaartje en ga hier BF3 wel mee halen maar als ik hem wil vervangen kan ik ook gewoon voor een HD gaan? of moet ik dan perce naar de Geforce 560 neigen??

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De meeste moderne videokaarten hebben een pci-e slot, die past op de meeste moderne moederborden.

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    90% van de videokaarten (van de afgelopen 2 jaar) past, dus de HD 5000, 6000 en straks 7000 serie zal gewoon passen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina