[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, dacht Cisco maar dat is mijn HD recorder :) Zal ff kijken, thanks!!!

Edit:

UPnP staat al enabled. Iemand andere tips? Heb er vrij weinig verstand van namelijk, dus duidelijke uitleg is wel zo handig ;)

Laatst bewerkt: 16 jul 2011
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De UPnP zou voldoende moeten zijn.

Het gekke is mijn Apple Extreme ondersteund geen UPnP en ik heb ook geen poorten openstaan maar XBL , PSN en Nintendo werken zonder problemen.
    Dit kan natuurlijk veranderen als ik mijn nieuwe Ubee Wifi modem krijg van Ziggo.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Xbl werkt prima hier, net als downloaden via nieuwsgroepen. Dit laatste gaat overigens sneller dan de 40 mb van mijn abonnement. Haal zo'n 4,8 mb/s aan download :)

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap echt niet dat er nog altijd geen woord gerept word over die points.
    Kan toch geen probleem zijn om die uit te brengen.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er is laatst nog gezegd dat ze in Nederland snel beschikbaar zullen zijn. Maar ik mis ze sowieso niet.

Trouwens, weet iemand of Cave Story 3DS extra content heeft? Ik zit een beetje te twijfelen namelijk. De game moet ik sowieso hebben, maar misschien koop ik dan wel de DSi versie. Die is én goedkoper én heeft de originele 8-bit graphics, terwijl die updated graphics de sfeer misschien weghalen. Maar met extra content haal ik de 3DS versie wel in huis.

Aan de andere kant gun ik die Japanner die jarenlang die game in z'n eentje heeft ontwikkeld het geld ook wel.

Edit: De DSi versie staat dus niet op de eshop. :emo:
    Ze willen je dus gewoon weer lekker verplichten de retail versie te kopen voor de volle mep.

6. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vandaag ghost recon: shadow wars gekocht bij game mania voor 15 euro 2de hands
    tof spel leuk dat je personages steeds sterker worden na ieder level
    vind zelda ocarina of time wel leuk maar is een spel waarbij je iedere keer effe 10 minuten kan spelen

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb m'n 3ds meegenomen op vakantie naar azie. Toch wel geinig om van die streetpass hits te krijgen. Heb nu iets van 30 japanners 'ontmoet'. Die puzzelpanelen heb ik nu 6 van de 7 compleet. Toch wel leuk hoe ze dat in het apparaat verwerkt hebben. Verder kan je er niks mee, maar het is toch leuk.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    MGS: Snake Eater 3D komt in 2012. :emo:

Doodsteek voor de game imo. Ik ga lekker de HD Collection kopen en laat deze liggen. Eigen schuld, dikke bult.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het gaat niet al te best met de 3DS...

Snapt Nintendo niet meer dat je consoles verkoopt op basis van de games die ervoor beschikbaar zijn?

Waar zijn de Pokemon's, Monster Hunter's en Dragon Quests?

http://kotaku.com/5825489/nintendos-hardware-sales-arent-looking-so-hot

http://kotaku.com/5825495/nintendo-3ds-gets-sudden-massive-price-drop

EDIT:// en nu ook al officieel voor Europa, een 3e van de prijs af

http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-28-eu-3ds-price-cut-around-a-third

Laatst bewerkt: 28 jul 2011
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik niet 3D blind was geweest zou het mij iig aan het twijfelen hebben gebracht. :p

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap niet waarom ze de prijs niet DIRECT laten zakken.

Wie gaat er tussen nu en 12 Augustus nog een 3DS kopen?

Dat is dik 2 weken aan sales die je op je buik kan schrijven.

Ik denk ook niet dat het heel erg veel uit gaat halen de eerste maanden.

Pas wanneer Mario 3DS en Mario Kart 3DS etc etc uit gaan komen gaan ze betere verkopen zien.

En daarnaast moeten ze aan de vaders en moeders die dit voor hun kinderen moeten gaan kopen duidelijk maken dat de 3DS niet de zoveelste uitvoering van de DS is maar een nieuwe generatie.

Volgens mij is dat nog lang niet duidelijk. Ze hadden het gewoon de Gameboy3D moeten noemen of iets dergelijks

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vind ik een interessante opmerking. Wij Europeanen vinden die hele feature maar nutteloos, maar in Japan staan ze massaal in groepjes in winkelcentra te gamen met hun portables.

Met die prijsdrop word het nog interessant, maar zoals gezegd, de games zijn er nog niet dus ik denk ook dat het succes nog even op zich laat wachten.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Software verkoopt de hardware. Er is geen systemseller, Zelda OoT heeft bij het grote publiek niet de naamsbekend die Mario of Mario Kart heeft. Dat is een groot probleem. Die pricedrop is nodig ook, maar zal pas in december (Super Mario Land 3D komt eind november, Mario Kart 7 komt begin december) effect gaan sorteren denk ik.

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dimensionplus hanteert een 80 euro korting bij inlevering van je DSI. Als dat nog steeds zo is bij de prijs van 170 euro heb je dus voor 90 euro een gloednieuwe DSI. Daarbij koop ik direct de nieuwe Zelda \o/

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Fixed

16. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Meestal ga ik naar een streetpass event in Almere die mijn broer host en daar komen toch een aantal mensen op af. Het is onderhand een standaard groepje maar gezellig:). Streetpass is inderdaad niet echt iets voor europa. Mensen kijken je echt aan als je met een groepje bent die met hun 3D'sen zitten te klooien. Ik vind het hele streetpass gebeuren wel grappig.

Over de prijsdaling. Toen ik het las en nog niet wist dat we 20 gratis GBA/Gameboy/NES titels kregen voelde ik me genaaid. Als ik het lijstje lees en zie welke titels je krijgt heb ik die 80 euro er toch bijna uit. De mario titels, Metroid en Zelda koop ik ziezo blind. Ik ga er dan wel van uit dat deze games rond de 6 euro in de E-shop zullen staan.

Ik heb alléén 1 vraag aan nintendo. Waar blijven de punten?. Het is nu al bijna augustus en ze liggen nog steeds niet in de winkel. Er is zelfs nog geen informatie. Als je nintendo zelf belt krijg je als antwoord " weten wij ook niet, hebben we een andere partij voor ingehuurd ". Kortom, weten we niet.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    een paar games zijn trouwens ook bekend die je krijgt voor 12 augustus:

Bron: N1ntendo.nl

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Slim, je moet zeker de andere DS consoles niet goedkoper gaan maken. Dan verkoop je hem nog niet, het verschil qua prijs tussen de 3DS en de voorgangers moet kleiner gemaakt worden, alleen dan -inclusief softwaretitels natuurlijk- kun je de consument aansporen een 3DS te halen.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    We mogen dan dus zowel 10 NES als 10 Advance games gratis downloaden, als ik het begrijp?

Yoshi's Island en Metroid Fusion sowieso _O_
    Beide nooit gespeeld.

Maarja, dit soort problemen krijg je met zo'n line-up.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bestaat dat ja? Of kun je geen diepte zien?

Je hebt wel een hoop toptitels gemist hè? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina