[XOne] F.3.A.R.

Discussie in 'Games' gestart door Cookie, 28 jun 2011.

1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht het derde level gespeeld. Brrr ik tripte 'em helemaal. Wat een ziek level. Ik speel ook gelijk op Fearless, lekker uitdagend.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja geweldige game dit, heb hem uitgespeeld co-op alleen die gast waarmee ik speelde ging offline net voordat het eind filmpje er was. :'-(

Komt er een deel 4, oftewel is het een open einde?

3. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik speelde een level waarin je uiteindelijk in een Mech beland, maar ik had een sniper en ging voor de 10 headshots in a row achievement. Dus ik stap gelijk uit de Mech, loop ik een gebouw binnen, stort de muur achter me in8) Dus heb ik de rest van het level zonder Mech moeten doen. Grappig dit:+

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb hem nu ook besteld, eigenlijk alleen omdat er co-op in zit. Ik speel sowieso geen spellen meer alleen en las enkel positieve berichten over de co-op modi. Doom 3 vond ik destijds ook best tof om samen te doen en dat was niet eens de volledige single player.

5. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff vannacht de review van F.E.A.R 3 gelezen in de nieuwe PU. En wat een verschrikkelijke review van JJ. Hij heeft letterlijk alles maar dan ook alles fout, qua verhaal. Het begint al bij het feit dat ie zegt dat de echte naam van Point Man, Becket is.|:- En dan gaat ie ook nog eens door met vertellen hoe Point Man zijn moeder heeft geneukt waardoor ze zwanger is. Terwijl Becket verkracht is door Alma. En daardoor is ze zwanger. Zucht. Het is duidelijk dat ie nog nooit een Fear game gespeeld heeft. Wat is de PU soms toch ook een stupid tijdschrift. Ik denk dat ik maar even een brief ga sturen naar hun:+

Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  6. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat toch niet af op t oordeel van de PU??
    ze denken alles te weten en elk spel is ' episch'
    volgens mij wordt dat blad van hun alleen voor 12-jarigen gemaakt ofzo..

7. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zeg ik ook niet. Meer dat de PU weer eens laat zien dat ze soms echt verschrikkelijk dom zijn:+ Want stel F.E.A.R 3 was een kut spel dat iedereen een 4 gaf, zou ik hem alsnog kopen, puur omdat ik een groot Fear fan ben en de serie al speel vanaf release deel 1:thumbs:

8. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig ist geen slecht spel en zelfs best een erg leuk spel!
    de mp vind ik daarentegen echt nergens op slaan en hoeft voor mij niet.
    ik koop ook gewoon spellen zonder dat ik er verder iets van weet. als t spel me leuk lijkt of een vervolg is op een spel die ik al vet vond ( zoals f.e.a.r 2)
    koop ik m gewoon:thumbs:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MP niet leuk? Daar leken me juist wel wat originele gametypes tussen zitten. Vooral die co-op gametypes leken me wel leuk.

'Fucking run!' heet er toch 1? Leek me weer eens wat anders dan TDM of CTF

10. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ja orgineel wel maar ik vind dr gewoon geen reet aan. misschien dat jij ze juist wel leuk vind..

11. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de MP echt fantastisch!:thumbs: Gister tot uurtje of 3 snachts door zitten spelen. Paar keer F**king Run gedaan en paar keer Contractions met een party van 3 andere gasten. En het was een van de leukere game-avondjes die ik in tijden gehad heb:D

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    De makers van F.E.A.R. weten gewoon dat als ze een 'normale' mp maken met Team Deathmatch, capture the flag etc. Dat niemand het speelt. Door deze originele gamemodes hebben ze net dat leuke te bieden wat geen enkele andere game heeft. Slim!

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 2 niet eens uitgespeeld en weer geruild.

Zo bijzonder eng vond ik het allemaal niet, alles vond ik wel beetje standaard.

14. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het ook niet met de felle zon in een bloementjes weide spelen, maar in de nacht met alle lichten uit en geluid hard:+

15. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu halo reach, firefight.
    damn, das pas goeie Multiplayer!!8)

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat begrijp ik.

Maar vergeleken met bv dead space (in het donker alkle lichten uit en geluid hard) stelt het weinig voor.

17. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af, ik heb de vorige delen te lang geleden gespeeld dat i kdat verhaal nog ken
    is die kennis vereisd voor dit deel of??

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mwah niet echt, ik heb 1 en 2 ook nooit gespeeld. Nu moet ik wel zeggen dat ik er later in het verhaal vrij weinig meer van begreep maar toen alles bij elkaar kwam ging het op zich nog wel. Maar heel erg boeit het ook niet als je die kennis niet hebt imo.

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game en vroeg me af, worden de challanges die je haald nu elke interval gereset ofzo??

en kan iemand mij het verhaal uitlegegn aub snap het niet echt lol

Deel Deze Pagina