[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik denk van wel maar wel pas wat later, vandaar dat er nog niks over bekend is. Volgens mij het elk jaar een extra update geweest. Ze zeggen ook niks over online play en carrière mode als speler. Ze kunnen in één zo'n filmpje niet alles pakken

2. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FUT komt pas later als DLC uit. Dat is elk jaar zo en dat zal dit jaar ook weer gewoon zo zijn. Ze halen juist heeeeel veel geld uit FUT (door te kopen van pakjes met MSP).(Ik weet dat die MSP niet van EA zijn maar van Microsoft, maar daar zullen ze heus wel een deel vd winst van krijgen).

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dit jaar maar 5 euro in FUT gestoken en meer plezier ermee gehad dan ervoor. Eerst moest je FUT ook kopen en hoop dat het net zoals dit jaar volgend deel ook weer gratis is.

4. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nooit geld ingestoken, zie niet echt in waarom je dat zou doen? Gewoon beginnen met je teampje en beter worden.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Nouja, ik had geen contracten meer en geen coins en ook nog eens te weinig spelers hehe. Dus ik dacht, niet moeilijk doen. Paar euro er tegenaan. Heeft me wel lekker op weg geholpen. Ben pas 2 maanden geleden begonnen.

6. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Zit iedereen op dit forum trouwens in de top 100 van de wereld? Want jullie teams zijn zo ontzettend goed...
    Hoe komen jullie aan de coins? Door te handelen of geven jullie hier ook geld aan uit?

7. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja als je later begint snap ik het wel, dan heb je zo'n grote achterstand tov iedereen.

8. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels Mvuemba en Rami maar vervangen door Gourcuff en Diawara, want die 2 speelden echt bagger..

9. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Rami speelt prima. Diawarra vind ik weer niks. Te sloom en naast koppen verder niet speciaal. Heb nu Mexes-Rami als CV's

11. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Diawara en Rami merk ik niet veel verschil tussen, maarja aangezien ik Rami gemakkelijk kon verkopen voor aardig wat geld heb ik maar voor Diawara gekozen zodat ik men team ook verder nog kon upgraden.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Elk jaar zo?? Dit jaar zat er het van het begin in. En in 12 ook. Als je hem nu preorderd krijg je iedere maand een gratis pakje.

13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt, was dat helemaal vergeten. Maar kan dat pre-orderen ook ergens in Nederland, want ga hem niet bij die ene site bestellen, dan krijg ik hem na een maand pas weer binnen.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat is FUT precies, de mogelijkheid om je eigen team samen te stellen of hoe werkt het precies?

edit: Fifa Ultimate team waarschijnlijk, maar hoe werkt het concept dan dat je er voor moet betalen?

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Geen idee eigenlijk. Hoop van wel, aangezien ik een fut addict ben.... ;)

16. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Nakkers bij fifa, ik krijg geen coins meer na de wedstrijd, en ook men fitheid gaat niet omhoog als ik men spelers een wedstrijdje rust geef..
    Iemand die hiermee bekend is en een oplossing weet?

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Coins geen idee. Maybe ben ebte vaak gequit en is je modifier te laag.

Fitness, je spelers mogen niet spelen maar moeten wel in je squad staan. Dus als wissel of reserve.

18. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor moet betalen? Je moet er niet voor betalen hoor;)

19. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Coins zijn inmiddels bijgeschreven, en dat van de fitness weet ik en heb ik ook gedaan..

20. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke speler naast balotelli. Torres, hernandez (85), ba (84) of odemwingie (80)
    in een 4-1-2-1-2 formatie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina