[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Runnen is 1 ding maar met gevechten en raids en explosies en grote steden is het wel handiger om boven minimum te zitten.

2. SlimSmokey

SlimSmokey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Force is strong with us :9

"Blind" volg het van het begin, heb al zoveel gezien.
    Oke heb nog niks gespeelt maar als dit project mislukt dan dan dan weet ik het niet meer.
    En btw Bioware levert naar mijn menig altijd gooie kwaliteit games.

3. jeffrey1k

jeffrey1k NOIZE NL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik heb precies hetzelfde gedaan, Blind gekocht. Ik vind Bioware ook toffe spellen maken. En ben een absolute SW fan. kopen, kopen ,kopen! \o/

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, ik heb ook veel vertrouwen in Bioware. Ze hebben hun naam wel een klein beetje te grabbel gegooid door Dragon Age 2. Dat spel was veel te gerushed. Maar ze hebben zoveel aandacht gegeven aan The Old Republic, dat kan nooit slecht worden. Ondanks dat de kosten heel hoog opliepen hebben ze de tijd genomen.

Ik houd wel van MMO's maar ik heb er nog nooit 1 gespeeld die me echt aansprak. De setting vind ik heel belangrijk, en vaak heeft een MMO een fantasy setting. Niet echt mijn ding, daarom vond ik World of Warcraft ook niet boeiend. Maar sci-fi is andere koek. Ik ben ook een groot Star Wars liefhebber.

5. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    in dit filmpje word aangegeven dat als je nu je eigen hebt aangemeld voor de beta je waarschijnlijk in september een uitnodiging daar voor krijgt omdat ze in de maanden september en oktober willen kijken hoe het werkt met zoveel mogelijk spelers
    hieruit kan je dus ook opmaken dat het spel niet voor november uitkomt want beta willen ze nog testen in oktober en dan heb je voor de mensen die het spel al besteld hebben dat ze 30 dagen het spel eerder mogen spellen maar aan de andere kant heeft hij het weer over holliday 2011

http://www.youtube.com/watch?v=5Sav511m6nE

Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het idee dat fantasy veel meer mensen trekt. Ook als je bv naar boardgames kijkt. Daarom is deze game ook wel een gok. Zal zeker wel goed komen, maar echt heel erg groot zal het mede daardoor denk ik niet worden.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja, ik lees wel van wat reacties op youtube dat mensen fantasy altijd ook niet geweldig vinden. Keer wat anders.

Oude filmpjes maar ze laten wat leuke dingen zien van wat features van de games, classes en planeten.

1e deel;
    [yt]LU-XkQ5eJw4&NR=1[/yt]

Ehm wth? :p
    Beta hoeft niet lang te zijn. Voornamelijk stresstest op dit punt. Eerder beginnen zal niet veel meer dan 3-5-7 dagen zijn hoor. Absoluut geen maand.
    Grote kans dat de game okt/nov zal uitkomen.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De eerste 50.000 mensen die hun pre-order registeren kunnen een week eerder beginnen. Dat zei die volgens mij. Maar de Amerikanen hebben volgens mij al codes gekregen om hun pre-order te registeren. Als het goed is krijg ik die over een paar dagen. Maar ik heb geen illusies dat ik dan bij de eerste 50.000 zit. We zien wel.

Als ik het goed hoorde had die vent het over beta weekends in september en waarschijnlijk oktober. Wel apart, maar misschien dat ze ieder weekend meer mensen uitnodigen. De release zal wel vlak erna zijn. November is het meest voor de hand liggende.

9. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Net 30+ (A4) pagina's Q&A zitten doorlezen van dat laatste Q&A ding. Pffff. :p

En die ervoor van ~20. :p

Leuke informatie.
    Aantal dingen die minder zijn waarvan enkele nog fixed (zouden moeten) worden. En enkele dingen die nog zouden kunnen komen. Endgame is nog niet helemaal onthuld en er zijn nog 2 planeten helemaal niet "geshowed/geopend" (ook voor endgame).

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal voor de Star Wars fans vast geweldig zijn en ik was er ook in geïnteresseerd eerst maar... Voor een spel wat nog moet uitkomen stop ik al vanwege de graphics en hoe de characters zich bewegen. Anno 2011 mag ik er toch wel wat meer van verwachten zelfs van een MMORPG.

Kom alsjeblieft niet aan met "een MMORPG vreet veel geheugen! En blaat!" dat weet ik allemaal wel. Maar iets meer en wat soepelere bewegingen mag ik toch wel verwachten...

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vind de graphics absoluut niet slecht en de animaties zijn me niet echt opgevallen.
    Er zijn wel veel oude filmpjes e.d. en slechte kwaliteits videos en betastuff in de omloop.

---

De 2e nieuwste Q&A door en van betatesters van stuff in de beta; (30 pagina's A4);
    http://betacake.blogspot.com/2011/07/star-wars-old-republic-exclusive-tester_15.html

Q&A door en van betatesters van stuff in de beta; (20 pagina's A4);
    http://betacake.blogspot.com/2011/07/star-wars-old-republic-exclusive-tester_23.html

Nog 2 leuke en officiële (:p) Q&A's;

[yt]ChrqpYv1wqM[/yt]

[yt]9q-fxRnqQtg[/yt]

Wat dingen die ik gehoord heb (als ik het goed heb);

- Wereld is gewoon open maar het zijn met/tijdens de launch tijdelijk zo zijn dat de wereld zelf ook instanced is (dus iemand die naast je staat die je niet kunt zien omdat hij in een andere "instance van die wereld" zit) Maar dat willen ze op zich niet hebben.
    - Mogelijkheid tot goed of slecht zijn van characters van beide kanten.
    - Mogelijkheid om van beides facties characters op 1 server te hebben
    - Communicatie tussen facties is mogelijk maar niet in global chat. (?) Dus alleen als je in de buurt van ze bent?
    - Guild (social) stuff komt post-launch, high priority
    - weapon customization met kleurtjes en statsgedoe
    - Healen/party members healen (makkelijker maken) zijn ze mee bezig
    - Mogelijkheid om UI te veranderen kan komen/komt post-launch
    - Endgame zijn ze mee bezig, ook iets met singleplayer stuff nog.
    - Flashpoints kun je later opnieuw doen op hogere levels/moeilijkheidsgraad.
    - Respeccen kan en wordt moeilijker (duurder dus?)
    - Companions kan je customizen
    - Unanounced feature allowing more races on either side bla bla can't say anything...

Veel can't say anything about that, we're working on that stuff. :p

Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan natuurlijk ook zo zijn inderdaad dat ik voornamelijk outdated dingen heb gezien zonder dat ik het door had. Ach ik blijf dit rustig volgen. :)

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Star Wars: The Old Republic Comic-Con 2011 Full Panel - 54 Minutes

[yt]b01ZQLR-vZI[/yt]

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heb ik net gezien. Volgens mij is het spel echt gigantisch. Je kan kiezen uit 8 klassen. En iedere klasse heeft honderden uren aan gameplay. Iedere missie is uniek. Als Sith Warrior speel je een verhaal. Kies je vervolgens een Bounty Hunter, dan heb je een heel ander verhaal. En er zijn geen overlappende missies.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    900+ acteurs, jarenlang opnemen etc. (alleen voor Engels)

Volledig gevoiced zal geweldig zijn. Je denkt er misschien niet zo bij na maar als je alles hoort i.p.v. die textjes die je vaak bij bepaalde games weer snel wegklikt geeft echt een gevoel dat het klopt allemaal.

edit;

van vorige pagina;

Star Wars: The Old Republic Comic-Con 2011 Full Panel - 54 Minutes

[yt]b01ZQLR-vZI[/yt]

Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  17. SlimSmokey

SlimSmokey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan echt niet wachten (zal wel moeten :p).
    Van het moment dat dit bekent werd wist ik het al.
    Dit wordt mijn game, WoW en Eve kunnen de pot op.
    Het concept (wat bekent is) is gewoon geweldig.
    Voor de star wars fan maar ook voor de niet fan.

Sith voor life :p
    De Sith will rule the galaxy, complete destruction of the jedi order.
    En ben van plam zeker op een PVP sever te gaan spelen.
    Zal een geweldig gezicht worden in een battleground :p

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik ga bijna zeker weten voor de Jedi. Sith zal net als in WoW de "Horde" kant worden, dus de slechte kant. Oftewel vol met kleine kindjes die het vet vinden om slecht te zijn. En dus veel te verliezen in BG's.

Ik ga SWTOR zeker kopen en proberen, maar het klote is dat BF3 ook uit komt rond dezelfde tijd. En dat is dan ook weer een Must Have. maar als deze 2 games uitkomen gaan WoW zeker in de kast.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    WTF? Bol.com heeft mijn bestelling van SWTOR verzonden? 8)

Zal mij benieuwen wat ik vandaag in de bus vind. Vroege pre-order kit?

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ??? WTH. dan ga ik hem ook bestellen fuck it :p

even gekeken:

Let op: Star Wars - The Old Republic wordt verstuurd in 2 leveringen (zie onderstaand meer info). De genoemde releasedatum is de datum dat artikel 1 (starterkit) wordt uitgeleverd. Voor artikel 2 is er op dit moment nog geen definitieve releasedatum bekend.

Artikel 1: De Starterkit wordt direct uitgeleverd (zodra deze op voorraad is), waarmee je je account kan registreren en toegang krijgt tot de "early access" (7 dagen voor release beginnen met spelen).

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina