[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ook, maar ik had dan ook nog eens de difficulty heel laag staan, dus dan was het best wel een makkelijke game qua gevechten eigenlijk ;) Vooral die arena gevechten waren dan te easy, ik wil dan nu wat moeilijker gaan spelen, maar een speelstijl met een bow is dan niet echt effectief, das wel jammer, want lijkt me wel leuke stijl voor mn character.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik speel (bijna) altijd met een bow :) Super effectief hoor.
    Zeker als je ook nog hoge sneak hebt. Lekker mensen stealth killen :D

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar uiteindelijk vind ík Mage dan weer het sterkst. :+ Allerlei spreuken om jezelf te beschermen, om vijanden keihard af te straffen en om de wetten der natuur te buigen. Love it.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Stealth (ranged) attacks waren belachelijk sterk in Oblivion. Zelfs met een boog kon je veel tegenstanders met één schot helemaal overhoop schieten (wel maximale skill) en zo de tegenstanders één voor één af gaan. Vooral leuk als je stealth skill maximaal is en zelfs zonder veel dekking relatief onzichtbaar blijft. Vond de magie juist zwak overkomen, of in ieder geval in het begin?

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Magie is het meest effectief, gevolgd door ranged en ten slotte combat.

Maar in Skyrim wordt ranged wat aangepast (lees wat effectiever) geloof ik? Ze waren iig niet 'belachelijk sterk' in Oblivion.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het is trager, maar doet ook meer schade. De bonus die je krijgt wanneer je ongezien aanvalt met een boog, is ook vergroot. Dat is volgens mij bekend over boogschieten in Skryim. Klinkt wel goed, alleen hoop ik dat vijanden dan niet té snel bewegen. In het heetst van de strijd schiet ik echt vaak mis in Oblivion. :+

7. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.381
    Een sterke enchanted boog, met enchanted pijlen en sneak damage waren toch meestal wel ruim voldoende toch?

8. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Had ik ook vaak last van:+
    Eigenlijk moeten ze gewoon een soort steady aim erin doen ofzo :p

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeker. Een boog van Deadra of zo'n Zwartgele Umbra achtige boog. Pijlen van 235 G per stuk erbij, dopen in het gif en niemand die dicht bij je in de buurt kwam. _O_

Alleen gebruikte ik Marksman niet veel. Ik verkocht altijd de pijlen en wist precies waar ik ze kon vinden:
    :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Toevallig een verlaten fort in het oosten of niet? :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, iets in die trent geloof ik. Schijnt wel een aardige DLC te zijn, maar een crappy quest reward en betere loot. Ben de naam even kwijt geloof ik. = Sarcasm mode. :+

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nu je het zegt, iemand had het er steeds over! :eek:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja ik natuurlijk. :+

Heb ik toch weer de aandacht op die DLC. :+

14. gamerforlive

gamerforlive Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde altijd met sword en shield. Ik heb het wel een paar keer met magie geprobeert maar het leek idd erg slap, dus ging al weer snel over naar combat. Wordt magie later dan wel erg sterk?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het is veelzijdiger. Met combat is het alleen damage doen, verder niets. En je incasseert heel veel, je moet dus veel healen. Met magie hoeft dat niet per se, daar heb je juist eerder last van lage magicka.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als ik één puntje van kritiek op Skyrim heb tot nu toe is het de hit detection tijdens de combat. Je merkt niet genoeg dat je een vijand echt raakt, als je een ventje met een zwaard raakt moet ie echt een reactie geven vind ik, dit had Oblivion niet en Skyrim in de E3 demo ook niet. Het lijkt qua combat behoorlijk op Oblivion nog in die zin.

Neem dit bijvoorbeeld...dit is ECHT nice hit detection en dit zou ik graag in Skyrim zien, je ziet de vijand echt reageren op de klappen, in Skyrim blijven ze gewoon staan.

[yt]tsLJqzljCAs[/yt]

Hier ook een voorbeeld van een echt slechte hitbox, wellicht is dit een oude build maar toch..hij staat fucking ver van de vijand vandaan en hij raakt hem volop? hmmmzzzz....

17. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
  18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ziet er nogal nep en lowres uit.

19. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    vond ik ook idd

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk wel dat er weerwolven in zitten. Denk maar aan Bloodmoon. Nords en Weervolven horen in TES een beetje bij elkaar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina