[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zei het toch. :p

Your Highness 2011 UNRATED DVDRip XviD-AMIABLE

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vandaag Star Wars:Episode IV gezien. Nog nooit gezien, dus moest een keer. Vermakelijke film, keek volgens mij wel een opgepoetste versie. Nooit aan kunnen storen. Voor ik het wist was het afgelopen. Dus zeker tof, binnenkort de anderen kijken! 7,5/10

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    The Empire Strikes Back is mijn favoriet. Briljante film. :cool:

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Fighter

Wel een vette film. Vond de boksgevechten heel realistisch overkomen(daar heeft Wahlberg toch goed op getraind) en die interacties tussen familie en andere entourage vond ik ook goed. Maar het beste aan de film is toch wel de broer van de hoofdpersoon, Dick Eklund(Christian Bale), een geniaal personage dat ook geweldig is neergezet door Bale. Die man ziet er echt fucked up uit in deze film. 8) Dat personage maakte het voor mij toch. Wahlberg vond ik redelijk als de introverte, vastberaden jongere broer die opkijkt naar zijn oudere broer, maar hij heeft altijd die eentonige zelfde blik waardoor ik niet écht met het personage kon meeleven.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    The Empire Strikes Back is idd briljant. Ik heb de laatste 2 nog in de bioscoop mogen zien, daar ben ik echt blij om. :cool:

Overigens:

Wat is dat nou weer voor stomme opmerking? Natuurlijk wordt het een prequel of sequel. :+

Maar een Crank zonder Jason Statham kan toch niet? :eek:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ah kut, ik had gehoopt op een Remake

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    5 en 6? Hoe dan? Je bent toch 23? 8)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ergens eind jaren 90/begin 00 zijn de remastered versies nog een keer in de bios verschenen. Maar op IV na heb ik ze allemaal in de bios gezien. :cool:

Oh, en nog een nieuwtje:

Yeah! De 7 kristallen bollen + De Zonnetempel behoren tot mijn favorieten. _O_

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Bazig. Wist ik helemaal niet.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Er draaien soms zelfs films uit de 60s nog in de bios :p.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Goeie tijden! Ik zag als koter een reclame voor A New Hope op tv en was zo enthousiast dat ik mijn moeder vertelde dat ik er heen wilde en zo geschiedde. :cool: Geen idee dat het zo'n grote en legendarische film was. Deel VI heb ik ook nog als koter in de bioscoop gezien. Empire Strikes Back sloegen we over want die was voor 12 jaar en ouder. Daardoor miste ik dus de hele omslag in het verhaal, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik zei hier laatst nog hetzelfde! Ik hoop echt dat Tintin een beetje leuk is en dat ze dan voor deze kiezen. Het eerste boek met de vloek van Rascarcapac is episch. _O_

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm in die tijd vond ik Phantom Menace helemaal de shit en leken die oude films me niks. :+ Gelukkig heb ik die wat later wel ontdekt.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Easy A (2010)

Weinig interessants. Dit soort droge humor zien we de laatste jaren steeds vaker langskomen, en echt onder de banken krijgt het mij ook niet meer. Daarnaast is het script ongeloofwaardig en is het lastig om je in de hoofdpersoon te kunnen verplaatsen. De logica achter haar beweegredenen ontgaan mij volledig, waardoor ik nooit echt in de flow van de film komt te zitten. Je eigen reputatie bewust slechter maken, ik snap het allemaal niet. En als het verhaal wegvalt moet de film het nog hebben van wat leuke highschool grappen, maar helaas, ook op dat gebied zijn er betere films voorhande. De bizarre familie (Tucci ) toverde een zeldzame glimlach op m’n gezicht. De rest van de tijd zat ik mij vooral te ergeren aan het gristen kliekje dat totaal niet grappig was, net als eigen de rest van de weinig memorabele film. Stone zelf speelt haar rol meer dan aardig, maar ik vrees dat de film inmiddels niet meer is te redden. Zelfs niet door sidekicks Bynes en Michalka.

3/10

ik moet echt eens betere films gaan uitzoeken 8)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe. Misschien toch maar trailers gaan kijken. :+
    IK vond hem btw wel leuk. :)

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Far Cry

Oke dit is echt slecht, maar de rol van Til Shweiger maakte het toch wel een beetje goed al was hij niet overtuigend. er zitten soms wel leuke stukjes in, maar objectief als speelfilm is het rotzooi, matig acteerwerk (behalve de kleine rol van die actuer uit Stargate was goed) en saaie setting. 2/10

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vanavond kijken :cool:

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zaterdag naar Captain America : The First Avenger in 3D.

Zin in! :cool:

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Super tof inderdaad! Die twee boeken heb ik thuis liggen, ook mijn persoonlijke favorieten.

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hehe toevallig ik heb die film gister ook gechecked, ik vond uhm nog best leuk maar dat zou best komen door die chick die ongelofelijk lekker is imo:+ dan krijgt een film altijd +2 bij het cijfer erbij hehe dus ik geef uhm een 6je

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Hotel Rwanda gezien. Erg indrukwekkende film. En van begin tot eind heeft de film me weten te boeien. De film zet je ook wel aan het denken: die (burger)oorlog, waar gaat die nou eigenlijk om? 8) De ene partij zijn de Hutu's en de andere de Tutsi's. Maar voor de rest zijn er geen verschillen. Beetje dom om elkaar dan te gaan uitmoorden daarvoor. En nog iets: het viel me ook op dat vooral Amerika zich er niet mee bemoeit. Terwijl die toch nogal van de oorlogen zijn, maar misschien vooral wanneer er olie oid te halen valt. Daardoor vroeg ik me af: Waarom hebben ze ons eigenlijk bevrijd, 65 jaar geleden? Hier valt toch geen olie te halen. :+

Nog 1 film en ik zit op de helft van mijn levensdoel trouwens.

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina