Wat vinden jullie van dat nieuwe wireless stuurtje?? Lijkt me niet echt super.... ook met name omdat je dus helemaal geen gevoel hebt en je het ding zelf de hele tijd in de lucht moet houden.....
moet je volgens mijn niet zien als serieus stuur. Het is meer een toevoeging op kinect mogelijkheden.
Marketing stunt om ook fanatieke Kinect gebruikers aan te trekken. Ik wacht even met het aanschaffen van Forza 4, ik heb momenteel nog 3 games op de stapel liggen die ik nog geen enkele keer in mijn Xbox heb gehad. Ben wel benieuwt naar de reviews van Forza 4.
Kan je eens linken, weet niet waarover jij het hebt EDIT: trouwens de startpots mag ook eens bijgevuld worden. Boxart is bekend nu, en zullen vast meer filmpjes zijn dan dat
Staat op een filmpje waarbij die getoond wordt met Forza 4!! Kan het helaas nu niet zo gauw meer terug vinden.... sorry!?
Voor de Twitteraars/Facebookers onder ons: Daar worden sindskort regelmatig auto's geplaatst die strax beschikbaar zijn in de #ForzaGarage.
is er al wat informatie over het "pimpen" van je auto (ik bedoeel vooral bodykits+spoilers etc.) ik weet dat het geen tune game is maar vond dat er in forza 3 wel heel weinig opties waren met dit soort dingen // Yeeahh deze zit er in hou echt van die auto
daarom staat er op "pimpen" tussen deze dingen """""""" wist ff geen ander woord you know what i mean
Nou dan heb je hem nog nooit in het echt gezien. Ik weet niet wat ze bij Lexus dachten. Vooral die ruit tussen de B- en C stijl is echt afschuwelijk. Tevens is 't hok niet vooruit te branden. Bij ons op de opleiding hebben we een afgekeurde* gekregen van Lexus Nederland. * Een deukje in 't het dak en een paar deukjes op de motorkap. Een leek zou het niet eens opmerken, maar niet genoeg kwaliteit voor Lexus om hem aan een klant af te leveren.
geen idee of ie niet snel is.. maak ik hem wel snel met forza maar ik vind hem er wel vet uitzien oh en heb hem in het echt gezien
Nou, eerlijk is eerlijk, maar ik vind deze screens van de vergelijkingen tussen Forza 3 en Forza 4 toch echt wel veelzeggend!
Auto ziet er een stuk gedetailleerder uit, maar grafisch niet echt een verschil, plus het is weer die photomode, en tot ik direct feed shots zie zal ik er niet teveel achter zoeken.