Vanavond liep de xdoos vast tijdens het inladen online game. Kwam niet meer in dashboard, dus wilde ik m'n SLIM-versie uitzette met de groene knop op de console. Bij toeval pakte ik de zijkant vast en damn.... die was echt heet! Hij stond hooguit een uurtje aan, met de game op de HDD. Mag dit dan zo heet worden? En ja, hij staat vrij van de muur en ca. 5 cm van de kast vandaan. Ben beetje huiverig na het recent overlijden van m'n oude Xdoos (RROD). Dat gebeurde overigens pas na 4 jaar ofzo....
Dit is mij laatst ook opgevallen. Ligt bij mij in de kast, dus deurtje open, maar maakt niets uit. Maar goed, als dit 'normaal' is, dan vind ik het prima
Ik heb nog een Elite vesie en die word bijna niet warm...Naar 4 / 5 uur pas een beetje, zelfde geld voor mijn Pro die ik hiervoor had dus volgens mij is dat niet echt normaal hoor.
Ja dat is het geval bij een Elite en Pro versie van de oudere xbox 360. Het gaat hier om de nieuwe 'S'/SLIM versie. Die ook bij mij inderdaad snel heet word. Maar volgens mij is dit normaal.