ja ik had 4200 voor 37 euro ofzo maar dan alsnog staan 1200 punten voor 15 euro(standaard) en meer kopen is altijd voordeliger.
Als je 2100 msp voor 17 euro haalt, is 1200 msp nog geen 10 euro. Ben wel benieuwd wanneer Renegade Ops uitkomt, ziet er ook weer vet uit En natuurlijk wanneer Trenched hier eindelijk uit komt wanneer ze dat rechten "probleempje" hebben opgelost.
ja waar blijft dat spel toch duurt nu al anderhalve maand. Dan gaan mijn punten gewoon naar From Dust morgen.
Spel is er nog niet vanwege juridische redenen. Een bedrijf had een rechtzaak aangespannen, of iets in die zin, tegen de makers van Trenched omdat zij hun spel hadden nagemaakt van het bordspel genaamd 'Trench' met dezelfde thema.
Ik heb toevallig gister nog lopen zoeken op Marketplace naar Trenched en kon hem al niet vinden. Dat is dus de reden, mooi, weet ik dat ook weer.
1200 punten kun je altijd nog wel goedkoper krijgen dan 15 euro. En dan heb ik het niet over meer kopen.
heb er tot nu toe 3 uur opzitten en heb 5 levels gehaald. en dan is het eerste level een hele simpele intro
Als je erg ervaren bent in dit soort games misschien. Heb gelezen dat het voor de meesten eerder een 8 tot 10 uur trek is.
Ik heb net een dik half uur over dat woestijn level gedaan met al dat water uit de grond.. ben er nog niet echt goed in
ja die moest ik ook overnieuw doen OVERAL water uit de grond ik had een geweldig paradijs maar ik kon niet verder. 2de keer gewoon amper zand gepakt.
Ik heb hem wel in 1 keer gedaan maar wel met redelijk wat geluk. Ik vind het wel een toffe game hoor. Beetje spelen met water en zand. Ik vermaak me er goed mee!
Het wordt wel stukken lastiger bij de latere levels hoor. En daarnaast heb je nog challenge mode die behoorlijk pittige challenges bevat.