Spoilers? Ik zie ze niet, maargoed. En is dat echt zo van dat casual mp? Lijkt me stug. Achievements zijn voor mij ook voor replay waarde. Tenzij het van die games zijn die al maanden in je kast liggen te rotten.
Ik snap die mensen nooit die er meteen doorheen vliegen, maarja Ben blij als 't 19 - 20 september is!
Het zullen alle 3 erg leuke games worden . Het zijn alle 3 shooters maar daarmee is het meeste dan ook meteen gezegd.
Ja ik haalze ook alle 3. Maar ben echt onder de indrukvan horde 2.0. Nee hoor alleen bij vet filmpj Btw boek coalitions end is bijna uit en in mei komt weer een over marcus zn tijd in prison
Gears of War 3 krijgt een casual multiplayermodus die alleen toegankelijk is voor spelers die niet bekend zijn met de Gears of War-serie. Dat heeft ontwikkelaar Cliff Bleszinski gezegd tijdens de Comic Con in San Diego. De game analyseert de gamegegevens van een speler om te kijken of hij ook eerdere Gears of War-games gespeeld heeft. Alleen als dat niet het geval is, is de aparte multiplayermodus toegankelijk. Het doel van deze modus is om nieuwe spelers de kans te geven de multiplayer onder de knie te krijgen, zonder direct keer op keer te worden verslagen door meer ervaren spelers. Niet alleen zorgt deze modus ervoor dat spelers tegenover spelers van een vergelijkbaar niveau worden gezet, ook worden ze geholpen door een 'aim assist', die net als in de casual-moeilijkheidsgraad van de singleplayermodus helpt met het mikken op tegenstanders.
Ik heb deze thread niet van a tot z gelezen maar komt die LE console nu naar Europa/Nederland? Het is allemaal erg onduidelijk... En weet iemand welke geluiden die maakt (bij opstarten/lade openen)?
Als hij zegt de console bedoelt ie de console lijkt mij? Maar tis niet bekend nog, ga er maar niet vanuit dat de console komt. Wij krijgen geen moer hier Op comic con hadden ze t over die geluiden maar werd nog niet echt duidelijk welke geluiden het maakt. Ik laat die console denk ik en ga voor die controller
is deze al voorbijgekomen? Ik vind em behoorlijk badass eruit zien..mogelijk Veteran achieve award? Maybe i.c.m. een Golden Gnasher officieel de guards van Prescott zoals in de trailer te zien is.
Omdat die Vault geluiden maakt en licht geeft, doet die LE console dat dan ook? Die ziet er zeker vet uit, al denk ik dat ik alleen met Adam Fenix online als COG ga. Als je dan iemand killed, wordt ie ingemaakt door een oudje
Zo dees maar even besteld bij hubs. Aangezien ik bf3 en mw3 ook nog wel wil is dat net een mooi prijsje.