[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Your Highness

Vond hem wel lachen. Niet zo epic als Pineapple Express natuurlijk. Maar weer zo typische stoner movie. Al was deze wel meer pervers lol. Ging echt nergens om soms. :D
    Franco was weer zo droog in deze film. Heerlijk. Maar je moet er wel van houden denk ik, anders vind je het gewoon een kut film. ;)
    Snap niet dat Portman aan zo film meedeed. Maar ze heeft wel goede humor volgens mij (rap nummer SNL bijvoorbeeld) dus echt vreemd is het ook weer niet. Overal + voor haar. Maar dus kijken als je Pineapple Express tof vond en een beetje tegen overdreven perversheid kan. Anders gewoon niet kijken. ;)

7.5/10

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het inderdaad een kut film. Het was gewoon te lomp en onzinnig en niet grappig.

Lauw fantasy verhaaltje waarin soms iemand kut zegt.. het script is imho gewoon erg erg slap. En het word ook niet leuk gebracht. Kan niet tippen aan de meligheid van bijv Pineapple Express.

Als de bedoeling was om het grappig te laten zijn door shock value of extreme schunnigheid dan had het nog wel 3 a 4 keer grover moeten zijn. Nu was het net niks en kwam het op mij gewoon dom en ongeinspireerd over

Heb hem alleen uitgekeken omdat Natalie Portman er in zit.

3/10

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had inderdaad veel meer verwacht van de film, zeker omdat hij geschreven is door Danny McBride! Helaas was het niks, weinig om te lachen en dat verwachtte ik toch wel na het zien van de grote namen.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

The Magnificent Seven
    Had deze western nog niet eerder gezien. Met o.a. Charles Bronson, Steve McQueen etc Voor de western fan zeker een aanrader. De Blu-ray versie gezien, je zou echt niet zeggen dat die film al 50 jaar oud is.
    8/10

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je hem vet vond zou je eigenlijk ook de Bluray van Seven samurai eens moeten kijken. Daar is The Magnificent 7 losjes op gebaseerd.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Anders is hier iemand ff in de Steve mqueen mode... ;)

Ben je fan van Steve?

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    op vakantie 2 films op m'n iPhone gekeken:

Paul (2011)
    2 nerdie stripboek fans komen een ontsnapte Alien tegen bij area 51 en gaan op de vlucht. Af en toe zaten er wel is wat grappige stukjes tussen, maar verder was het allemaal niet echt briljant, maar wel leuk om ff op te zetten 6.8 / 10

True Grit (2011)
    meisje wil moordenaar vader wreken. Ik vond het een goede film, vooral ook mooie shots op die paarden e.d. 7.8 / 10

zo met die plaatjes lijkt deze post nog wat :)

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Films over paarden zijn hier ook altijd welkom, behalve die hele zoetsappige, die skip ik liever haha:p

Over de DVD's van de klassieke Star trek films, deze zijn wel heel erg netjes geremasterd zeg, maar ben wel benieuwd naar de Blu ray versies, iemand die deze heeft?

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zal hem eens downloaden!

Ik heb hem gedownload, 7 samurai, maar ik denk niet dat ik hem kan kijken. :+ 3,5u oude zwartwit japanse film.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dan '13 Assassins' van Takashi Miike. Is geinspireerd, zo ver ik weet, door Seven Samurai. Tevens is het ook gewoon een goede film.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    beetje zonde dat echt al die shit in 3D is tegenwoordig. Ik heb er echt een hekel aan gekregen. Ik hou van een mooi scherp beeld ipv al die onzinnige poespas.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wat voor versies kijken jullie?
    Ik ben zo verwend dat ik minimaal 720p BluRays wil kijken, desnoods rips.. Waardoor ik veel vette films altijd veel later zie als XBW :'-(

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    720p of beter. Ik kijk liever een goede versie een paar maanden later dan dat ik naar een waardeloze PPV rip of TS ga kijken.

Trek dat niet meer, het oog wil ook wat

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En het oor ook, dus bij sommige films wacht ik liever op de volledige blu ray.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1536kbps DTS vind ik wel prima, als ik een film zo vet vind dat ik echt het allerbeste wil koop ik hem heel ouderwets :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het liefst natuurlijk 1080p met dts, maar bij sommige obscure films (survive style 5+ bijvoorbeeld) moet ik het met een dvd-rip doen of soms zelfs nog lager.

Ben bij dvd-rips altijd wel erg happy als het geluid wel op orde is overigens

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True. Allemaal heel leuk en aardig die diepte, maar wat voegt het nou daadwerkelijk echt toe? Bovendien krijg ik er een beetje koppijn van.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, daarnaast wordt de film een stuk donkerder door die verdomde bril. Ik wacht wel lekker op de blu ray, daaag.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar ik vind het zelfs niet 'leuk en aardig', goede voorbeelden zijn Thor en Tron. Bij Tron was het maar op 1 moment even grappig en dat was toen die disc je kant op vloog, verder maakte het de film alleen maar fuzzy en bij Thor zat er gewoon geen enkel goed moment in...ow nee wacht 1x met zo'n monster. Maar dat is toch niet te verantwoorden? Je betaalt meer voor een film die er 90% van de tijd slechter uitziet....

Star Trek heb ik toen digitaal en in HD (beetje maf dat ze dat er bij zetten trouwens, de res moet toch hoger zijn dan Full HD) in must-see. Kijk daar werd ik dan wel weer echt vrolijk van, zag er echt retestrak uit!

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb tot nu toe Avatar, Kung Fu Panda 2 en Harry Potter in de bios gezien en ik snap eigenlijk echt niet die 'haat' tegen 3D..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina