[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gisteren was de cap weer gereset gelukkig :D heb mijn 2de trinket gehaald voor season 10. En met een Druid weer Arena gedaan. 5 potjes gedaan daarna moest ik weg, 4 ervan gewonnen. Hadden alleen verloren van een Warrior en Rogue. Mede door de communicatie.

heb nu 2350 conquest points, wat is slim om te doen. Head of chest halen. of wachten tot ik 3300 heb en dan Hands en Shoulders halen ?

Van mijn Honor points moet ik nog: Waist, Wrist, en 2 ringen. Dan ben ik volledig season 10. ( except wapens nog season 9 )

Waist is nog duur, 1650 dus die haal ik eerst, en dan 2 ringen en wrist voor per stuk 1250. en daarna voor de enchants sparen. Heb nu de Pve enchants erop staan.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb enchanting op 525 en heeft m niks gekost. Heb 3/4 gebieden alle Qs gedaan en alle rewards en drops geshard (die ik niet nodig had). Dat was voldoende om naar 525 te gaan. Ook een paar 1000 gold aan verdient omdat ik alle enchants op vellums heb gemaakt en die op de AH heb gezet.

Enige punt is dat het wat langer duurt, maar dat boeit me niet zo.

Op een laag lvl maakt het vrij weinig uit. Vaak zitten ook de betere talents later in de tree.

Item halen die het meeste aan vervanging toe is. Bij gelijk altijd chest eerst aangezien daar de meeste stats op zitten.

Laatst bewerkt: 28 jul 2011
  3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik heb 3 items nog helemaal niet van season 10. Maar om daar nou gelijk sterke op te zetten zie ik niet zitten. Dan wil ik zoiezo liever eerst even mijn Set Items halen. Omdat daar, zoals je al zegt meer stats op zitten.

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Zijn er nog Holy Priests hier? Gebruiken jullie Heal vaak? Ik zelf nu namelijk niet omdat de kleine hoeveelheden health vaak wel gehealed worden door mijn CoH maar het heeft wel een monsterlijke mana efficiëncy. Als iemand 50% of minder HP heeft gebruik ik toch liever Flash Heal > Greater Heal of Prayer of Mending omdat ik dan minder het risico loop dat hij doodgaat voor ik hem weer redelijk up heb, maar is het de moeite waard om tijd (en risico) te investeren in Heal?

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Imo nee. Tot aan level 70 / 80 gebruikte ik hem nog wel veel. Maar op 80 tot 85 in Normals en HC's is Hal gewoon niet meer genoeg, zelfs niet als je spam health.

In Zandalari's sowieso niet. En met Holy is het wel moeilijker healen als in Disc. Disc kun je veel gebruik maken van Shield wat je toch weer meer tijd geeft even snel te healen, of 1 even te beschermen terwijl je een andere een Penance oid geeft.

Ik gebruik zelf altijd het volgende:

PoM Voor dat de tank gaat aanvallen.
    Even wachten tot die wat damage doet dan shielde.
    Penance
    PoM als cd eraf is.
    Greater heal.
    Met veel aoe prop ik een shield over iedereen voor minder damage ( is 1 aanval weet ff naam niet meer )
    Greater heal op tank en shield erop.
    Dan de rest healen met flash heal en penance en dan weer terug op de tank.

Bij mij zit PoM altijd op CD, ik vlam die er gewoon altijd op. Ik Flash heal meestal de DPSsers en greater heal de tank.

Toch is het in elke situatie anders, in zandalari heb bij sommige bazen dat ik alleen shield en flash heal spam omdat het anders niet te trekken is.

Met Holy heb je wel iets meer spirit maar minder mana. in Holy kon ik zandalari niet trekken in het begin, terwijl dit met Disc wel ging. ( zelfde gear )

Heb tijdje niet meer op mijn priest gespeeld dus preciese namen weet ik zo even niet. Maar probeer niet iedereen op 100% te houden en belangrijkste is de Tank.

Dus houd je aandacht vooral op de tank en heal tussendoor de DPSsers. ( mits je niet in een raid zit en je raid healer bent ofc )

Meestal zit ik met dit, na elke boss fight nog rond de 50 / 60% mana zonder problemen. Natuurlijk zijn er ook bazen bij dat ik nog rond de 20% mana zit maar lager eigenlijk nooit. HC's en normals kan ik healen zonder mana break op normaal tempo )

Dit is wel disc, Holy doe ik al niet meer vanaf dat ik Zandalari's ben begonnen. Holy is volgensmij ook meer Raid heal als tank heal. Disc is meer voor 1 persoon, dus voor MT. Werkt perfect met 5 man. 10 man raids ook nog wel ook al ben je raid healer. Maar met 25 man raid kun je beste Holy als je moet raid healen en disc voor MT of OT.

Good Luck =)

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dagger, jij zit toch ook op Blade's Edge EU? Nu je Horde speelt wil ik wel eens weten hoe je heet en welke guild je zit. ;)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jeps Blade's Edge EU idd.

Fiftytoo is mijn Priest ( Alliance )
    Skylarr is mijn DK ( Alliance )
    Sylarr is mijn Lock ( Horde )

Mijn Priest zit in Joint Venture, lvl 25 guild.
    Mijn DK zit in Blade Edge Knights, lvl 25 guild.
    En mijn Lock in The Greedy Dutchman, lvl 6 Guild. ( ben hier heen gegaan omdat het Nederlanders zijn en gezellig is, rank guild boeid me niet zo. Is alleen relax met levelen voor de extra exp :p )

Voeg me anders toe aan friends ;). Zit alleen nog maar op mijn Lock dus als je me toevoegd, moet je Sylarr toevoegen haha.

Waar speel jij op?

8. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Wat een termen :eek: Ikzelf ben van plan dus WoTLK te kopen want Cataclysm heb ik al :9 (CE voor 20 eurootjes) Als ik eenmaal wat meer ervaring heb zal ik ook vaker in dit topic komen, maar als ik die dingen nu allemaal lees snap ik er bar weinig van :9

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik ken ook veel termen van andere classes niet. Al die afkortingen zijn voor Priest spells en dus begrijpelijk voor mij, maar als een DK zijn Army of the Dead zou afkorten met AotD zou een niet-DK dat ook niet meteen weten. (Ja ik toevallig omdat ik het noem maar dat is verder weinig van belang :+) Als mensen het duidelijk willen maken aan iemand die niet de class speelt gebruiken ze over het algemeen wel duidelijkere termen. Bovendien leer je een hoop termen door gewoon het spel te spelen, er zit een zekere logica achter.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Blade's Edge Horde. :) Mijn Priest heet Alvadar, ben nog bezig met gearen. Ik zit nu in de guild Argent Provocateur maar daar is het niet erg actief. Als ik al me gear bij elkaar heb ga ik waarschijnlijk op zoek naar een actieve (PvP) guild.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    QFT! Speel zelf ook pas weer 3, bijna 4 maandjes. En is even lastig in het begin maar gewoon vragen Guildys en hier op het forum. is no problem.

12. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Zijn veel mensen te vinden op 1 bepaalde realm of speelt iedereen zowat een andere realm. Ik wil wel een pvp Realm spelen, maar dan wil ik ook wel mensen tegenkomen waarmee ik wel in een guild zou willen als ik wat beter ben

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij speelt iedereen hier ergens anders :) Zijn er een paar die bij elkaar op de server zitten.

Ik zit iig op Khadgar PvE als Horde.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zit zelf op Runetotem, Alliance in de guild Equality. Ze zijn level 25 en raiden ook.

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je de CE voor 20E vandaan? :eek:

16. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Ik weet dat bartsmit ze in de stad ( Arnhem ) ook voor die prijs hadden en Dynabyte in Arnhem had ze voor 25.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deze week van 3000 naar 4000 achievement punten. Heb er nog genoeg die ik makkelijk kan halen weet alleen niet waar ik moet beginnen :)

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik woon toevallig in de buurt van Arnhem, dus maar even kijken. Bedankt. :)

Edit: Oh awesome, ze staan ook op de site (bij Bol.com zijn ze nog 70E). Mooi even bestellen. :9

Laatst bewerkt: 29 jul 2011
  19. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Had hem inderdaad van Bart Smit website besteld. Maar ik dacht is een mooi prijsje om weer te beginnen. Was mijn account gehackt en met geen mogelijkheid terug te halen dus moet ik alle expasions weer kopen. Nu alleen nog WoTLK en dan heb ik ze allemaal en kan ik Cataclysm spelen :9

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    heb je geadd op friend list ghehe

Deel Deze Pagina