Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Whatsapp werkt nog niet naar behoren bij mij. Ik ontvang vandaag berichten van gisteren :emo:

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Doet bij mij echt heel vaag. Moet whatsapp eerst openen voordat ik iets ontvang. Maarja, blijft een topapp. Heb echt zoveel geld bespaard ermee

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Misschien op je ignore list bij je taskkiller toevoegen?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Task killer uninstallen!

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Task Killer sowieso niet op m'n DHD:+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gebruikt hier iemand Sleep as an Droid? :+
    Deel ervaringen plz.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik probeerde het verdomme vandaag te gebruiken, ging die niet af 8)
    Heb het wel is eerder gebruikt en ik vind het maar onzin, gewoon een normale wekker dus.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Gentle Alarm is wel chill. Helaas kan ik die nu niet meer gebruiken omdat er een update nodig was, maar had hem van Applanet:+

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Iemand een goede ereader app of pdf viewer waarbij ik kan inzoomen? Gebruik android 2.1, hoger kan op dit moment nog even niet.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is een goede en simpele app om foto's die je met je phone hebt gemaakt online te zetten zodat je ze op bv op forums kan zetten.
    Heb die van Flickr(gratis versie) geprobeerd alleen die werkte niet echt tof zoals in het eet thread te zien valt..

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Moon+ gebruik ik op mijn 2.2 device, ik heb geen idee of er ook een 2.1 versie beschikbaar is. Ben er namelijk wel erg over te spreken.

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Foto's die ik maak worden direct geĆ¼pload op mijn Picasa account (wel private ofcourse). Daarna kan ik ze zelf in een andere map zetten die niet private is, mocht ik dat willen. Ik vind het ideaal zo'n automatische backup :+. Het kwam naar boven toen ik Google+ app ging installeren volgens mij..

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb hem even gedownload, zondag even wat ebooks erop gooien om te kijken of het goed werkt. App start iig wel op enzo.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bedankt voor de tip, is een top reader! Had al heel wat zooi geinstalleerd en er meteen af gegooid, maar deze blijft er mooi op:)

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand enig idee of er binnenkort een update gaat komen voor Galaxy S? Laatst bekende versie is bij mij namelijk 2.2, via Kies vind ie geen nieuwere versie.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    2.3.3. is er ook al voor uit en net als de S2 komt 2.3.4. ook binnenkort.

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De laatste tijd heb ik iets vervelends. Als ik tijdens een app op de homebutton druk, krijg ik het witte scherm met het HTC logo erin voor zo'n 5 seconden, waarna hij alle homescreens opnieuw moet laden en zelfs de app-lijst moet vernieuwen, gaat lekker traag allemaal.
    Heb een Desire Z met Gingerbread, geen taskkillers en run gewoon Sense. Iemand tips? Op internet kan ik weinig vinden..

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo net m'n phone geroot en een custom rom erop gezet. Hij lijkt een stuk soepeler te draaien nu. Eens kijken wat voor extra dingetjes erin zitten:)

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook op m'n Desire HD soms. Fucking irritant, maar volgens mij niks aan te doen...

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb zojuist mijn eerste zelf gemaakt programma in de market gezet. Let wel je heb een Text to speech engine nodig het programma heet NS Speak (is eigenlijk niet voor deze doelgroep hier maar ach misschien een leuk tooltje)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina