Demo even 2x gespeeld. Het ziet er prima uit, en qua gameplay komt het weer dicht bij de eerste 2 Sonics, maar NET niet. Als je van bumpers afkomt heb je wat minder vrijheid om te sturen (stroef), het veranderen in een balletje gaat moeilijk als je in een looping zit, en je moet weer rechts ingedrukt houden als je vaart wilt houden. Eigenlijk is alles aanwezig om het 2d gedeelte van de game prima te doen, maar dan zullen ze de gameplay toch echt nog iets moeten tweaken, want het is hier en daar nog iets te 'stroef' en sommige punten in het level zijn net niet 'lekker' waardoor je dan een jump een paar keer moet doen terwijl dat niet nodig zou moeten zijn. Ik hoop eigenlijk dat ze de game nog even uitstellen, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren.
de Game zelf duurt zelf nog een tijdje voordat hij uitkomt zover ik weet(eind 2011?) maar ik ga gelijk de Demo uitproberen wanneer ik thuis ben =).
Ik vind ook dat de demo er goed uitziet, het snelle rennen wordt mooi in beeld gebracht. Maar qua gameplay is het inderdaad te stroef, het bestuurt gewoon niet zo lekker als de 2D Sonic spellen uit de jaren 90. Late 2011 is nog wel een aantal maanden van ons verwijderd, dus ze hebben de tijd nog. Het is tenminste wel weer een klassieke Sonic zonder dat je kan dashen naar je vijanden.
Net de demo van "Catherine" uitgespeeld. Had er weinig van verwacht, maar ben positief verrast. Nu hopen dat 'ie ooit naar europa komt...
Madden NFL 12 Demo Bestandsgrootte: 1,53 GB De US marketplace heeft ook een Driver demo gekregen...
Ik heb de demo van Driver gespeeld en dat valt helemaal niet tegen eigenlijk. Auto's zijn wel wat arcade (licht en drifterig) maar het ziet er mooi uit en je hebt het zo onder de knie.