Is er nog een gaaf Oorlog's spel? Waar je echt in grote gebieden vecht, en van strategie gebruik moet maken. Bijvoorbeeld Operation Flahpoint of battlefield 2 (Niet bad company) Vind ik heerlijk dat soort spellen!
Er is een nieuwe Operation Flashpoint, Red River heet 'ie volgens mij. Ik weet niet of je dat al wist, maar nu wel iig
Ik zit sterk te twijfelen tussen DiRT 3 en Red Dead redemption... Ik heb al voornamelijk race games.. En Red Dead Redemption lijkt me ook een goede game! RDR is tevens goedkoper dan DiRT 3
Ken Dirt 3 niet maar weet dat RDR een ijzersterk spel is. Heb echt sinds tijden niet zo genoten van een game
Het lijkt mij ook een erg tof spel! Vooral het free-roam gedeelte Maar DiRT 3 lijkt me ook erg tof! Maar ik denk dat ik toch ga voor RDR, omdat dat eens een keer wat anders is dan racen racen en nog eens racen.
je MOET RDR gewoon gespeeld hebben.. dus of je NU kiest voor DiRT, ooit koop je daarna nog RDR omdat het gewoon een must-have is
Welk spel zou ik kopen: Games in bezit( mijn favorieten anders is het te veel ): Assassin's creed 2, Modern warfare 1+2,Black ops ( beetje) , Red dead redemption, The elder scrolls 4: oblivion ( net begonnen maar ben al vrij zeker ) Budget: €25 Genre:rpg, actie-avontuur ( zoals assasin's creed 2), race( niet te realistisch zoals forza/gt), Live ja/nee:nee, niet nodig
WET misschien, mix tussen shooter en actie. Vrij goedkoop te krijgen denk ik. Mirror's Edge, een van de beste actie/adventure games imo. Batman: Arkham Asylum, schijnt hele goeie te zijn. Ik denk dat je WET en Mirror's Edge bij mekaar voor wel 25 euro moet zien te krijgen
Erg bedankt voor het antwoord, had niet verwachtd at mensen me zo zouden helpen Is assassin's creed het waard, niet te eenzijdig want dat had ik af en toe met ac2. Brotherhood is uitverkocht in gm ( heb gamemania bonnen ) Fable demo gespeeld maar vond het maar niks Is split second niet te veel actie en te eentonig, want vond burnout 2 geweldig maar revenge viel me flink tegen, of ben veel kieskeuriger geworden En heb halo reach tijdje terug ingeleverd, houd niet van dat space stijltje Heel erg bedankt voor je antwoord
Ik ga eens kijken op youtube etc. of WET en Mirror's edge me wat lijken, maar zijn allebei actie : lijken ze niet te veel op elkaar? Was al aan het denken over batman arkham asylam maar heb niet zo veel met superheld games/ films, maar ga toch eens navragen Thanks
Mirror's Edge lijkt niet echt op WET. Mirror's Edge is eigenlijk beetje uniek in zijn soort . Verder kan ik Blur & Batman zeker aanraden. Ze behoren tot mijn toppers die ik speelde op mijn x360. En anders misschien GTA IV, Mafia 2 of een Fallout game? Eventueel Bulletstorm voor een shooter, deze is ook zeer vermakelijk. + Al deze games passen in je budget van 25€ . Edit: Bioshock niet te vergeten .