mijn gratis week is weer voorbij nu eerst maar op vakantie, en dan weer een gamecard halen ik speel op trollbane btw, is pvp. Maar ik ken hier verder niemand die er ook speelt. Ik speel er omdat er veel IRL vrienden van mij spelen.
Heb ik gespeeld. Uiteindelijk op een andere server horde begonnen en mijn Paladin getransferred. Was ook een klote server geworden destijds.
Wow vraagt niet zoveel hoor, een redelijke decente PC kan WoW toch minimaal op 30 fps draaien op alles high.
Speel nu als Draenei, maar in de cities heb ik geen lagg, voornamelijk omdat er bijna nooit iemand rondloopt
Gister met Dagger wat battlegrounds gedaan, twee keer gewonnen toch? Ik moet nu alleen nog twee trinkets, dagger en een off-hand en dan heb ik al mijn PvP gear bij elkaar. Ik zit dan waarschijnlijk op 3k resilience en dan kan ik lekker arena en rated battlegrounds doen.
Op mijn alt maar even aan het rep levelen geslagen en in een rare bui PvP gedaan. Jezus, scoor je ff 130 HK in een AV potje. Ja, zal daar wel normaal zijn, maar op mijn main ben ik daar nooit echt in de buurt gekomen. 50 op zijn best. Misschien dat het aan het level lag, maar er waren dan ook idioot veel mensen voor een level 60-70 potje. Vind dat nu wel jammer van de gewone BG's. Op 85 heb je veel minder mensen. Ze hadden beter kunnen doortrekken naar 90 imo, voor PvP in elk geval. Dit was beter geweest, aangezien je voor elke tien levels, ook mensen van 10 verschillende levels in je group kan krijgen.
Misschien even wat beter kijken naar de levels van andere players? Battlegrounds werken nu met brackets *0-*4 en *5-*9. Tja AV is nu eenmaal een van de grootste battlegrounds qua spelers, dus niet erg lastig om er veel hk's te krijgen. De hoeveelheid spelers in een potje zou ook wel niet erg verschillen met dat op level 85, hoogsten 2-3 spelers. Als het er meer zijn dan wordt de BG wel gecanceld.
Raad je aan zo snel mogelijk arena te doen, ook met crap gear want dan krijg je snel conquest punten en gear je 2x zo snel
Zit je in een PvP guild? Want zonder 2k arena/rbg rating kom je tegenwoordig al niet meer in een groepje voor RBG. incl. shadows met 60fps. \o/+