[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je maakt het moeilijker voor jezelf dan het is. ;)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Zal best, ik ergerde me dood :p.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Toen ik de film keek had ik het gevoel een redelijke film te kijken, maar de dag erna dacht ik: wat was dat eigenlijk een dikke B-film zeg.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Bij mij valt alles gewoon wat sneller op z'n plek Arti.

5. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Hou maar op, ik ga Gigli nog eens kijken.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik vond Blitz niet interessant. Het is een vrij matige politiefilm. Eigenlijk kijk ik alleen naar Statham voor de hersenloze actie, maar dat zit er niet echt in. Spannend is het ook niet. De bad guy is bij vlagen interessant, maar blijft een vrij tweedimensionaal karakter. Het is allemaal te simpel, te vaak eerder gedaan en ook te vaak al een stuk beter gedaan.

Zit nu Ironclad te kijken. Dat is iets beter maar duurt net iets te lang. Daar zou ik echter hetzelfde verhaal als bij Blitz kunnen ophangen. Het is allemaal te simpel, te vaak eerder gedaan en ook te vaak al een stuk beter gedaan. Maar toch kwalitatief beter dan Blitz.

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me grotendeels vinden in je verhaal, maar als je het script van de film niet niet te serieus neemt kan de film als geheel nog vermakelijk zijn. Dat was dan ook hetgeen wat ik zelf bij Inception deed, die film vind ik namelijk ook vol plotholes zitten.
    Dat je het visuele aspect niet goed vond kan ik niet begrijpen, de film bevat erg mooie shots en zat op een hoger niveau dan de meeste hollywood films.

P.s. Denk even om de spoilers in je verhaal;)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    een onverwachts leuke actiefilm gezien:

Snabba Cash

Een Zweedse actiefilm met op papier een redelijk standaardverhaal, maar die door de non-Amerikaanse storytelling toch behoorlijk leuk is om te zien. Het verhaal draait hoofdzakelijk om een jonge kerel die redelijk ongevraagd in de onderwereld terecht komt en het geld goed kan gebruiken om zich goed voor te blijven doen bij zijn dure vrienden. Daarnaast worden er in de film nog twee andere personages redelijk dicht gevolgd

Acteerwerk etc allemaal dik in orde, maar vooral de manier waarop het verhaal verloopt maakt het de moeite waard

7,5

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net The Wrestler gezien. Een erg vette film. Het verhaal is erg aangrijpend en boeiend en het acteerwerk vind ik ook erg goed. Maar vooral het einde vond ik echt perfect. Wat een goed einde zeg. Heel de opbouw van de film klopte gewoon. En ik vind het ook wel fijn om een keer een redelijk korte (een uur en drie kwartier) te zien die goed is, want veel goeie films duren vaak erg lang en daar heb ik niet altijd zin in.

En ik zit op de helft. \o/

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Captain America: The First Avenger

Wat een ongelovelijke kutfilm. En dan kut met hoofdletters. Marvel was de laatste tijd wel goed bezig. Iron man, Iron man deeltje 2, Thor..stuk voor
    stuk awesome films. Thor viel me ook echt ontzettend mee, vond het echt een goeie film. Maar dit. What the. F. Is going on met deze meuk.

Allereerst dan maar enige goeie punten aan de film..Chris Evans vond ik sterk. En ook wel de geschikte Captain America. En verder..uhm..tsjah, dan spoil
    ik wellicht te veel, maar de laatste paar minuten van de film waren alleen tof, en na de aftiteling.

Dan de negatieve punten..wat een ontzettende cliche-kutfilm is dit. Punt. De vijand (Hugo Weaving/Red Skull) komt totaal niet overtuigend over, ondanks
    Weaving's abiliteiten om er wat puiks van te maken. Het interesseerde me gewoon allemaal geen ene hol. Verhaal sloeg ook helemaal nergens op.
    Technologie kwam ook totaal niet overeen met de tijdslijn (er komen tanks voor die zo groot zijn als complete huizen..wtf..), en verder nog meer cliche's..
    het was het allemaal net niet. Eigenlijk flink niet. Viel gewoon bijna in slaap. Maargoed, verplichte kost voor The Avengers. Kom dus maar op met die filmB
    (waar je na de aftiteling een teaser van ziet, fuck yeah,
    daar koop je dan je kaartje voor..), waar ik nog wel enorm naar uitkijk..maar please, laat Captain America erbuiten. Nu nog The Hulk checken (ik haat the hulk, maar goed,
    het moet) en I'm ready.

Hoezo kan Captain America ook momenteel een 7.7 staan op imdb..snap er echt he-le-maal niks van. Het enige wat ik nog wil weten van de film is hoe Evans zo'n ziekelijk lichaam heeft gekregen (neen, niet in de film, maar in real life :+), niet normaal.

4/10

Laatst bewerkt: 31 jul 2011
  11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waarom geef je die film nog een 4?

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Omdat Tommy Lee Jones nog de moeite waard is, en Chris Evans wel sterk is. Plus de teaser na de aftiteling en het einde waren oke. Daarom.

13. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Tommy Lee Jones was wel nice ja. Had wel wat flauwe opmerkingen.

14. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik kijk nu de nieuwe docu van de Foo Fighters. Ik moet zeggen het is supernice. De Foo Fighters zijn allang geen band meer waar ik op zit te wachten, maar het is lekker luchtig en nuchter.

Edit: die Dave Grohl is ook een comedian hoor haha kan goed lachen om die gast.

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ben gisteravond ook naar Captain America: The First Avenger geweest. Ik vond hem eigenlijk wel tof, zo'n comic verfilming kan mij altijd wel snel tevreden maken. Dus echt geheel objectief ben ik niet.
    Geen al te ingewikkeld verhaal, humor en een dosis actie en je vat alle Marvel films wel samen. I like. Was me alleen een raadsel waarom hij in 3D was? En €12,- voor een kaartje, serieus? :{

Al was er wel iemand in de zaal die het volgens mij wel met Reckuuza eens was, die was namelijk in slaap gevallen en moest wakker gemaakt worden door een medewerker van de bioscoop aangezien z'n vrienden al weg waren. :D

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Agree erg coole film en een goede intro voor volgend jaar :)
    3D had idd niet echt gehoeven op sommige punten kwam het er wel goed uit zoals in de fabriek maar verder een beetje overbodig weer.

Ben je blijven zitten tot na de credits?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    En dat komt van de persoon die de Transformers films geweldig vindt? 8)

Dan moet dit wel een enorme kutfilm zijn. :+

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die acteur die Thor speelde was nog wel wat meer getraind hoor:+.

Verder ben ik wel benieuwd hoe de Avengers film gaat worden, want van alle helden vond ik Thor toch beduidend de sterkste. Die gast hoekt in z'n eentje Captain VS , Hulk en Iron man 8).

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Uiteraard! :cool:

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Het is weer zover (al zal ik vandaag misschien nog wel een film kijken..), veel korte films deze maand;

Juli
    Films
    68. [​IMG] Rabbit Hole (John Cameron Mitchell, 2010) :: 7.6
    69. [​IMG] Gerry (Gus Van Sant, 2002) :: 5.0
    70. [​IMG] Il Compleanno (Marco Filiberti, 2009) :: 3.2 [​IMG]
    71. [​IMG] Religulous (Larry Charles, 2008) :: 8.0
    72. [​IMG] Elephant (Gus Van Sant, 200:cool: [​IMG] :: 7.6
    73. [​IMG] Intolerance (Phil Mulloy, 2000) :: 7.0
    74. [​IMG] De helaasheid der dingen (Felix Van Groeningen, 2009) :: 7.5
    75. [​IMG] The Thin Red Line (Terrence Malick, 1998) :: 9.0
    76. [​IMG] Gayniggers from Outer Space (Morten Lindberg, 1992) :: 6.8
    77. [​IMG] Harry Potter and the Half-Blood Prince (David Yates, 2009) [​IMG] :: 6.5
    78. [​IMG] Un chien andalou (Luis Buñuel, 1929) :: 7.0
    79. [​IMG] Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (David Yates, 2010) [​IMG] :: 7.2 [​IMG]
    80. [​IMG] Jungfrukällan (Ingmar Bergman, 1960) :: 8.0
    81. [​IMG] Intolerance II: The Invasion (Phil Mulloy, 2001) :: 7.5
    82. [​IMG] Tma/Svetlo/Tma (Jan Svankmajer, 1989) :: 7.5
    83. [​IMG] Meat Love (Jan Svankmajer, 1989) :: 6.0
    84. [​IMG] Flora (Jan Svankmajer, 1989) :: 8.0
    85. [​IMG] Three Miles North of Molkom (Robert Cannan, Corinna McFarlane, 2008) :: 7.8
    86. [​IMG] Viskningar och rop (Ingmar Bergman, 1972) :: 8.6
    87. [​IMG] Intolerance III: The Final Solution (Phil Mulloy, 2004) :: 7.0
    88. [​IMG] Attenberg (Athina Rachel Tsangari, 2010) :: 5.0
    89. [​IMG] Hobo with a Shotgun (Jason Eisener, 2011) :: 1.5
    90. [​IMG] The New World (Terrence Malick, 2005) :: 9.5
    91. [​IMG] Blade Runner (Ridley Scott, 1982) :: 7.0
    92. [​IMG] Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (David Yates, 2011) :: 4.5
    93. [​IMG] Shortbus (John Cameron Mitchell, 2006) [​IMG] :: 10.0
    94. [​IMG] Before Night Falls (Julian Schnabel, 2000) :: 6.8
    95. [​IMG] Shadow Puppets (Chuck Gamble, 1994) :: 6.8

Series
    96. [​IMG] Boardwalk Empire - Seizoen 1 (Terence Winter, 2010): Aflevering 1 t/m 9 (nog niet af gezien)
    97. [​IMG] How I Met Your Mother - Seizoen 2 (Carter Bays, Craig Thomas, 2006): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
    98. [​IMG] True Blood - Seizoen 4 (Alan Ball, 2011): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
    99. [​IMG] United States of Tara - Seizoen 3 (Diablo Cody, 2011): Aflevering 1 t/m 12 :: 8.0

Statistieken
    Totaal 28 films (maandgemiddelde: 12.:cool: gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 7.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 2.
    - Lang (meer dan 75 min.): 19.

Totaal 24 afleveringen van series gekeken.

Totale speelduur: 3439 min.
    Aantal films / series herzien: 4.

Best beoordeeld: Shortbus (10.0, 1ste dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: Hobo with a Shotgun (1.5).

Media-verdeling
    [​IMG] 2.
    [​IMG] 3.
    [​IMG] 26.
    [​IMG] 1.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina