1.23.645 in matige ronde. Kwam als een gedrogeerd paard over start/finish en de eerste sector was matig. Rest was wel ok.
1:23.288 in een rondje wat niet eens heel briljant voelde. Geen assists, manual clutch Stevig muziekje aangezet tijdens het rijden, misschien dat dat hielp
Hoe gaat dit, ben nieuw Is dit gewoon baan rijden met bepaalde auto en dan tijd vertellen, of moet je geregistreerd zijn voor bepaalde sites, want las dat iemand op de site moest wachten ?
Welkom allereerst! Je hoeft je eigenlijk nergens aan te melden of in te schrijven. Een acocunt op xboxworld is voldoende. Deze week moet je een zo snel mogelijk rondje rijden op Road Atlanta Full met de Corvette C6 Z06 (je mag de auto niet tunen en/of upgraden). Je beste tijd vertel je hier, samen met de assists (abs, tsc, etc.) die je hebt gebruikt. Mocht het een écht snelle tijd zijn dan moet hij aantoonbaar zijn op de leaderboards of met een foto van je tv-scherm. Op het eind van de week wordt gekeken wie het snelst is, dat is de winnaar (er valt verder niets te winnen, we rijden voor ons plezier). In de openingspost staat de deadline voor het plaatsen van tijden (1 augustus voor de Corvette-challenge) en staat steeds aangegeven met welke auto wordt gereden op welke track.
Heel erg bedankt, ben toch niet de snelste Reed 1.42.080 maar speel het spel pas voor 3de keer 1 Wat betekent abs en tsc? 2 Als je tijd met de corvette bijvoorbeeld 1.22 was en dus de snelste maar je hebt een tijd van 1.21 met een andere auto dan staat die in de leaderboard en kun je de leaderboard voor je corvette toch niet laten zien?
1: Anti blokkeersysteem (zorgt ervoor dat je wielen niet blokkeren bij hard remmen) en Traction Control (zorgt ervoor dat de wielen niet doorspinnen bij teveel gasgeven) 2: Inderdaad, daar had ik twee timetrials geleden last van, ik heb toen een foto van m'n tvscherm gemaakt waarop de auto en de rondetijd te zien was.
288 is zeker genoeg om mij te beaten Nette tijd. Ik kan wel een 5xx of 4xx rijden. Ben niet consistent genoeg om alle bochten goed te nemen. Is er een mogelijkheid om ghosts van elkaar te laden via Hotlap?
Alleen als die rondjes binnen de top1000 op die track vallen (in de klasse) en er zo'n paperclipje naast je tijd staat. Die 288 was ook iets eenmaligs. Voor die ronde heb ik niet beter dan 23.8xx gereden en erna niet beter dan 23.4xxx.
Misschien dat ik er vandaag nog een 4xx uit ga persen. Moet ik wel wat geluk hebben Denk je vast na over baan + auto combo voor vanavond?
Bluh dit is lastig Dacht dat t wel makkelijk was. Sta nu op 1:28:609. Misschien dat ik er vanavond meer uit kan halen.
1.23.376 en driftend door de eerste bocht Verkracht ook de bocht rechtsaf na het eerste rechte stuk. Beetje jammer. Nieuwe challenge komt er zo aan.
Tijden geupdate Deze week heel iets anders. We rijden op een point-to-point track. Een uitdagende track waar de uitdaging zit in de vele, en vooral onoverzichtelijke, bochten. De auto waarmee gereden wordt is de 2008 Mercedes-Benz C-Classe Touring Car. Een uitdagende combinatie waarin de mannen zich van de jongens kunnen onderscheiden Succes!! Corvette challege blijft open tot 24:00 uur.
Let op, er zijn op Fujimi Kaido geloof ik 12 verschilllende point-to-points. De challenge van deze week is op de Old Down Hill.
03:33.033 03:31:609 03:30:416 Onderste is mn laatste tijd. Gaf de vangrail wel een kusje dus met een ! erbij. Zonder assists. Zeker pittig, vooral zonder tcs.
Spoiler Ik heb eens 3:30.3xd gereden in een A-klasse Subaru 22b. Voor de echt snelle tijden is het cruciaal om de hele breedte van de baan te durven gebruiken en om te weten welke bochten eraan zitten te komen, zodat je daar op kunt participeren. Elk rondje zal weer ietsje sneller zijn dan de vorige, zie Chrizzle. Heb zin om hier het onderste uit de kan te gaan rijden.