Mount Chilad op 14:10. Ik hoop echt dat er weer zo iets komt. God wat heb ik daar lang uit gehangen in San Andreas zeg!
Daaamn, dit ziet er echt heerlijk uit, elf ook mar eens installeren! Wel jammer dat GTA IV zo slecht loopt (door de slechte optimalisatie) op pc.
GTA zou echt perfect zijn met zulke sportwagens standaard er in en met de juiste geluiden en rijeigenschappen.
Leuk item erover op IGN; http://uk.pc.ign.com/articles/118/1184814p1.html Nu ff 1.25 downloaden voor m'n pc.
Duurt nog iets langer, moet blijkbaar perse met versie 1.04 en Steam is hoger. Patch downloaden en Steam update uitzetten en ander gedoe. En ff opnieuw GTA 4 nu downloaden dan.
Toch verveelt het nooit om in deze game rustig te cruisen in een leuke auto met veel acceleratie terwijl je nonchalant op de bank hangt
Vooral de multiplayer mode 'free mode' vind ik echt leuk, kun je met vrienden kloten door heel liberty city\o/
WTF.. ik weet niet of het raar is maar ik had het nog nooit gehad.. ik was net weer even IV spelen en toen reed ik in mn zwarte BOBCAT en wilde even een RANCHER jatten.. ik zat in die rancher politie zocht mij maar ik wilde terug naar mijn BOBCAT want die zag er vetter uit.. ik terug rijden (in mn RANCHER) naar mn BOBCAT (was 10 meter ofzo) was de politie in die BOBCAT gaan zitten en ging mij met de BOBCAT achtervolgen.. is dit normaal?? dat politie je oude auto pakt en je daarmee achtervolgt ?
Heey Als ik iemand van een motor rij blijven ze in de lucht hangen xD. Ben ik de enige die dat heeft ? Sent from my GT-I5800 using Tapatalk