Het begin gaat snel, maar de latere levels nemen toch echt wel wat tijd in beslag om te kijken wat de beste manier is om het te halen hoor. Daarnaast is de challenge mode ook een trial & error mode.
Zit nu zit nu in het 1na laatste level van from dust, en mn gevoel voor deze game ging echt van erg leuk naar erg frustrerend! Edit: wat een vals kut spel zeg... jezus
Geweldig hoe iedereen reageert hier op From Dust. Jullie zijn wel begaan met de game he. Dat doet me goed.
Ik vind het een zeer vermakelijke game, alleen dat level... t gebeurt niet snel maar dat level heeft echt extreem mijn humeur weten te verkloten! Echt uncool!
From Dust valt zwaar tegen, het is een zeer frustrerende game. Ik zit nou in level 6 en ben er mee gestopt, ik had verwacht dat het een simulatie spel was maar het is gewoon een puzzel spel. Dan speel ik toch liever Black & White dan From Dust.
Ik heb zelf gisteren Bastion uitgespeeld en kan bevestigen dat het een hele leuke actie game is. Grafische stijl en narration zijn spot on, met een leuke verassing aan het einde. Ondanks dat bleef een emotionele punch uit, wat wel gebeurde bij Braid en Limbo. De combat elementen zijn competent. Not the next best thing since sliced bread misschien, maar Bastion is absoluut een prima game en een aanrader als je van het genre of games houdt die zich afspelen in een post-apocalytische wereld.
Voor 'Splosion man is een gratis level te downloaden, een proloog level op de game Ms. Splosion man. Level zelf nog niet gespeeld, is te vinden op Marketplace.
Net Splosion Man uitgespeeld..en nou staat er dit... Par time : 3:25.00 completion time : 28:16.14 Wat houd par time in? En die completion time...is dat gewoon van de stage of game zelf? Kan eigenlijk alleen maar de stage zijn...maar wat is par time dan?
Par time is een tijd waar je onder moet zitten om te voldoen aan een soort van time trial. Net als bij golf is par zeg maar het richtpunt.
Waarom kan ik het gratis level van Splosion Man niet spelen? De gratis DLC voor Splosion Man die , die Epilogue DLC. Ik kan het niet selecteren bij 'play now'
Je hebt het level wel gedownload van marketplace? Dan kun je als het goed is, de level spelen via level select en dan time trial (?) kiezen. Vervolgens selecteer je level 5.1. Zo heb ik het level gespeeld.
Ja het is gelukt, ik dacht dat ik het moest spelen via dat dingetje wat je links bovenin het scherm ziet van Ms. Splosion man, maar niet dus. Maar wat gek eigenlijk dat je dan stages 1,2, 3, en 5 ziet..en geen 4..... Level is leuk gedaan opzich...alleen zie ik deze niet echt een uitleg geven over wat er is gebeurd met Splosion Man.....
Commodore 64 game boulderdash toch? Is wel aardig. Ik wacht eigenlijk al jaren op een vergelijkende game, nouja, ongeveer dan. Dat is namelijk echte arcade, die game heet geloof ik petch. Dan moet je 3 blokken tegen elkaar zien te drukken, speelveld van boven, je bent een pinguin, had een geniale song en het was winterachtig speelveld. ZOu die nog komen? best kans op denk ik.
Level 4 is een bonuslevel die je unlocked via Comic Jumper Splosion man wordt gevangen genomen (einde van het level, hokje in), in Ms. Splosion man zie je wetenschappers een feestje vieren, ondertussen gaat er iets fout en ontstaat Ms. Splosion man. Die weer Splosion man moet redden.
Wil ik de trial downloaden van Insanely Twisted Shadow Planet, krijg ik alleen maar error codes. Meer mensen waar de marketplace niet werkt?
Aaaah ok dan, wie weet haal ik Comic Jumper nog een keer, hoewel ik de demo niet heel super vond. Inprincipe gaat Splosion man gewoon het hokje in waar ie altijd ingaat op eind van een level...ze hadden qua dat het wel wat anders kunnen brengen. Maar tis gratis content dus ik mag niet klagen.