+1 Eventueel zou je ook Daggerfall mogen kopen maar een TES fan die Oblivion niet heeft is geen TES fan
Staat in me kast net nieuw, toevallig dat je zegt. Maar kan niet kiezen of ik die ga spelen of FIFA 11 kopen voor de FUT en dan top 1000 en fanboy worden
Wou vragen als je FIFA online speelt je ook rank up gaat? Want de competities zijn allemaal al bijna voorbij. Is het het nog waard?
Thanks wil heel graag FIFA 11 maar dan speel ik wel verder met FIFA 10 die ik had uitgeleend 'gaat door met Forza en dan oblivion'
Halo 3 kost geen drol meer, die kun je volgens mij al voor een tientje o.i.d vinden bij de gamemania. Heb je Reach al? Anders zou ik je die aanraden, is toch net wat mooier dan 3 en ODST
Zelf vind ik reach leuker en beter dan 3 en ODST. Zowieso de graphics zijn veel beter, awesome campaign en de multiplayer waar je heel lang zoet mee bent. Ook leuk is forge 2.0 veel uitgebreider dan die van H3. Zelf zou ik CEA laten wachten totdat het rond de 30-40 euro.
Hmm, de adviesprijs voor Combat Evolved Anniversairy zou toch rond de 40 euro komen te liggen? Zou iig niet de volle prijs krijgen.
Als je een budget hebt van €30 koop je halo reach ( verreweg beste ook al vind ik de serie niks ) http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=22564
Ik heb halo reach wel "gehad" hij zat bij mijn xbox (bundel) samen met fable 3, maar toen mocht ik nog geen shooters en fable vond ik toch niks aan dus heb ik ze verkocht. Bij mijn neef heb ik ook wel eens halo gespeeld (geen idee welke) en die vond ik wel leuk, dus ik dacht ik wil ook wel een halo, maar ik wist niet welke. Misschien kan ik Halo 3 ODST over kopen van een vriend, of ik wacht tot Halo CEA. Halo CE heb ik helemaal kapot gespeeld op de pc
Ik zelf vond ODST de leukste, maar ik ben een van de weinige. Je kan beter Reach dan 3 kopen inderdaad.
Zat bij ODST ook niet de complete multiplayer van Halo 3? Zou ook nog kunnen meespelen in je overweging.
Nee, ik bedoel dat ODST geen multiplayer heeft. In plaats daarvan hebben ze de multiplayer van Halo 3 erbij gedaan. Zo was het toch? Of zit ik nu onzin te verkopen.
Klopt als een bus. ODST is 2 discs, de ene is de SP van ODST en de 2e is de volledige Halo 3 Multiplayer